Ziggo moden bridgen / Gebruikersinterface van de Fritz!Box 7590 niet bereikbaar Opgelost
Zojuist heb ik Ziggo verzocht om mijn Ziggo-modem te bridgen, omdat ik een Fritz!Box 7590 router heb aangeschaft. Als ik mijn computer rechtstreeks aansl...
Zojuist heb ik Ziggo verzocht om mijn Ziggo-modem te bridgen, omdat ik een Fritz!Box 7590 router heb aangeschaft. Als ik mijn computer rechtstreeks aansl...
Hoe kan ik een 2.4 en een 5g wifi kanaal maken?
Ik ben benieuwd waarom de locatiegegevens van IP-adressen openbaar worden gesteld. Je kunt namelijk vrij gemakkelijk achterhalen waar een IP-adres is uit...
Hallo, Toen het nog Casema was, is er bij mijn schoonouders een mail adres aangemaakt op een windows 7 pc! Nu wil mijn schoonmoeder een laptop gebruiken ...
Standaard gebruikt het 2.4Ghz en 5Ghz netwerk van mijn ziggo router dezelfde SSID en wachtwoord. In de advanced settings heb ik de SSID van het 5Ghz netw...
Foto's en Video's van computer op TV bekijken. Hoe moet ik dat instellen ?
Hoe krijg ik Ziggo Safe Online op mijn Qnap NAS TS 469 pro? Ik zag dat deze vraag al eens is gesteld, maar kan deze in dit forum niet terugvinden. Dank a...
Goedemiddag, Elke avond tussen 21.00 en 21.30 ervaar ik een korte onderbreking van waarschijnlijk mijn internetverbinding. Dit was in eerste instantie go...
Ik krijg al 2 dagen achter elkaar de volgende mail: Na aanklikken, kom je op de volgende pagina https://claimyourawards.com/?s1=Zz0zJnQ9TkwmdGlkPTMyJnRtc...
Met behulp van de post “How to: router achter modem” van ca. 2 jaar geleden is het me gelukt om mijn Linksys E4200 router te kunnen gebruiken achter de C...
Ik loop al jaren te tobben met de wifi. Dit is mijn laatste strohalm voordat ik Ziggo opzeg (geen dreigement). Het probleem doet zich dagelijks voor een ...
Ik probeerde op mijn router te port forwarden blijkbaar met de poort scanner zitten ze nog closed. Mijn router is al op ipv4 en mijn computer heeft een s...
Ik heb momenteel al enige tijd de Tratec FDU-44 signaal versterker in gebruik. Echter op een tv doen zich regelmatig storingen voor (beeld hapert/is erg ...
Vannacht is mijn publiek Ziggo IP adres gewijzigd, sindsdien lijkt al mijn OpenVPN verkeer geknepen.Waar ik tot gisteren nog 150 tot 160 Mbit haalde van ...
Beste Ziggo community, Ik wil effectiever downloaden met qBittorrent (op dit moment wil hij nauwelijks downloaden) en wil hiervoor poorten openzetten. Ma...
Ik heb mijn vraag vanavond gesteld aan het webcare team maar die verwezen mij door naar dit community. We krijgen geregeld een e-mail vanuit netflix dat ...
Beste Ziggo, Mijn werkgever doet alles via IPv6 en aangezien ik regelmatig thuis werk en een server van het werk daar heb staan, kan ik deze niet meer be...
Op mijn Apple MacBook pro (2019) is een dual boot (bootcamp) geinstalleerd en kan onder zowel Sierra als Windows 10 draaien. Contact met internet gaat vi...
Op twee laptops valt de internetverbinding regelmatig weg. Op andere apparaten komt dit niet voor. Al veel naar een oplossing gezocht, maar nog niet gevo...
Er lijkt weer wat instabiliteit in mijn netwerk te zitten wat terug te vinden is als packet loss. Alles opnieuw opgestart inclusief router maar probleem ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.