Wifi via router enorm traag Opgelost
Onlangs hebben we een nieuwe ziggo router, die de oude ziggo router vervangt. Nieuwe netwerk is veel sneller en sterker, maar het internet van de draadlo...
Onlangs hebben we een nieuwe ziggo router, die de oude ziggo router vervangt. Nieuwe netwerk is veel sneller en sterker, maar het internet van de draadlo...
Beste mensen,In mei ben ik verhuisd van Groningen naar Bedum en heb sindsdien problemen met mijn internet. Ik heb hiervoor 10 jaar in Groningen gewoond m...
Als ik mijn connectbox in bridge modus heb gezet kan ik hem niet benaderen via 192.168.100.1 ook heb ik dan geen internet meer en viel het mij op dat de ...
Safe Online XL gaf eerder 20 licenties aan zoals verwacht. Nu nog maar 1.Verder zou de snelheid omhoog naar 250Mbit maar daar merk ik nog niets van. Ook ...
Een e-mail versturen buiten het bereik van mijn router thuis werkt niet. Ook niet via 4G.Krijg de melding "server accepteert mijn e-mail adres niet". Ont...
Ik heb via robohost een eigen website: https://vruger.nl met twee bijbehorende e-mailadressen. Sinds enige tijd zijn deze voor mij niet meer bereikbaar. ...
Ik werk op verschillende plaatsen met Outlook met eigen domein mailadressen, nl. Utrecht en Dordrecht. In Utrecht is een Ziggo aansluiting en in Dordrech...
is het mogelijk via email van ziggo aangetekend een email te verzenden
Hi there! Is er iemand die ervaring heeft met het aansluiten vd wifibooster op een coax-aansluiting via bijv een adapter?hoor het graag!mvg, Robin
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag? Mijn verbinding lijkt langzamer, maar misschien ben ik abuis. Ik heb het volgende abbo al enige jaren: alles...
Kan ik met een wifibooster hetzelfde netwerk als dat van het modem door het gehele huis krijgen? Dus niet twee aparte netwerken (eentje van het modem en ...
Goedemiddag,Ik heb een TL-PA4010 welke ik gebruik om mijn bedraad internet door te schakelen in huis, dit scheelt gaten boren en kabelgoten maken e.d.Vro...
Ik maak een eigen SMTP server ( Voor de fun ). Ik kan ondertussen E-Mails ontvangen, maar bij verzenden krijg ik een timeout. Dit geldt voor alle mail se...
ik vraag me af hoe ik mijn gedownloade films kan afspelen op tv via me connectbox
Sinds een paar weken hebben we een nieuw modem en mediabox (door monteur geïnstalleerd). Vanaf ongeveer die tijd moet ik dagelijks mijn Mobiel uit en daa...
Beste Community, ik wil weten wat de laatste firmwareversie van de wifi booster via stopcontact is. De mij bekende huidige versie is: ZG-w26.7c.p9.4cIs d...
Ik heb 3 devolo powerline WiFi routers. Die hebben alle een 2,4 en een 5 GHz WiFi netwerk.op het ziggo Connect box staat WiFi uitwanneer ik met de AirPor...
Goedemiddag,De laatste tijd valt regelmatig mijn modem uit. (UBEE EVW321)Als de modem werkt, dan werkt hij prima en haal ik de beloofde snelheden, overig...
Hoe moet je je mtu aanspassen mijn router is een sitecom n300 x4E mijn modem is een EPC3928ADIk wil dit doen om van mijn network error af te komen in gta...
Ik heb niet genoeg aan de 4 bedraade internet aansluitingen achterop de connectbox.Kan ik op één van die poorten een switch aansluiten zonder signaal ver...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.