Chantage??? Opgelost
Ik kreeg onderstaande mail. Klinkt allemaal heel dreigend.Wat moet ik doen?Is er iemand die mij hiermee kan helpen?Ik heb je apparaat XXXXX@live.nl gehackt en je hebt nu een probleem ...ТТвой кошм...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kreeg onderstaande mail. Klinkt allemaal heel dreigend.Wat moet ik doen?Is er iemand die mij hiermee kan helpen?Ik heb je apparaat XXXXX@live.nl gehackt en je hebt nu een probleem ...ТТвой кошм...
Ik heb al een abonnement bij Ziggo sinds het nog UPC was. Mijn mailadres eindigt dan ook op @upcmail. Ik vraag me af of ik nu ook een mailadres heb welke eindigt op Ziggomail of zoiets?
hello, hope it's ok if i write in English, i dont speak any dutch, just moved to AMS recently I just got the Ziggo router up and running and seems cool, i have the white box and i wanted to ask if it...
Hallo allemaal. Sinds ik mijn oude UBEE modem heb vervangen voor een Connect box krijg ik 'Registratie bij provider mislukt' op mijn Siemens S850A GO Voip telefoon. Gisteren deed de telefoon het nog e...
IIk denk dat er vast wel mensen gaan bellen...
Sinds kort ARRIS TG2492LG-85 Router staan nu zijn mijn Dune en nas synology niet meer zichtbaar en benaderbaar via mijn netwerk.Als ik bv. naar de router gaan en kijk bij Verbonden apparatenstaat daar...
Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn Samsung TV zowel bedraad als via WiFi geen verbinding maakt met internet.De foutmelding die ik krijg op de tv luidt:"Verbonden met het kabelnetwerk, maar ni...
waar vind ik de gegevens van wifi hotspot van ziggo? Vroeger stond dat bij mijn produckten maar nu kan ik het nergens vinden
Na heel lang en plezierig gebruik van Spotnet 1.9.0.5 kreeg ik gisteren plots de melding: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.Ik gebruik de news.ziggo.nl nieuwsserver, poort 119. De gebruikersnaam...
Internet werkt, en kan allemaal sites bezoeken, maar mijn werkomgeving site is niet toegankelijk, evenals ziggo.nl. Ik krijg de melding: "Kan geen verbinding maken"Heb gebeld met klanten service, alle...
Hoi,Ik wil graag mijn Wi-Fi wachtwoord veranderen maar krijg dit niet voor elkaar. Bij het inloggen word er gezegd dat mijn gebruikersnaam niet overeen komt. Heb daarom mijn gegevens opnieuw opgevraag...
Vandaag de wifi booster via het stopcontact op 1e verdieping aangesloten Werkt meteen goed. Toen de wifi booster uitbreiding set op zolder via het stopcontact aangesloten. De lampjes die moeten brande...
ik heb ziggo modem en nog niet alle kamers voorzien met wifi verbinding. Is het nodig een MESH WIFI systeem te kopen, of multi room wifi al genoeg
Nu wou ik een nieuwe aansluiting maken door groene coax kabel in de meterkast door te knippen maar mag ik dat zelf doen???
hallo, ik wil port 53 forwarden; ik draai thuis een linux server en die heeft DNS toegang nodig. Is er een manier om toch port 53 open te stellen op de router?
Dag.Mijn Ubee modem reset zichzelf nadat ik een laptop(s) heb aangesloten en een webbrowser start.Met 2 laptops geprobeerd (ook veilige modus), bedraad en draadloos (niet in veilige modus) maar maakt ...
Goedemiddag allen,Ik wilde voor mijn vrouw een email adres aanmaken. Zelf gebruik ik al jaren casema.nl, dus bij de eerste optie zag ik staan @ziggo.nl. Goed ik een mail aangemaakt en opent outlook 20...
Goedemorgen,Mijn laptop is aan vervanging toe een nieuwe is besteld. Op welke manier-ik heb het nog nooit gedaan-kan ik de gegevens van de oude afhalen en op de nieuwe installeren? groet.
Goedendagik ben benieuwd of iemand mij kan adviseren.wij hebben al een zeer geruime tijd geen of weinig bereik met WiFi zodra we de tuin inlopen dit is zowel op de telefoons als op de ipadsmijn afmeti...
Goedemiddag,Zojuist heb ik met de klantenservice gebeld omdat ik graag ipv6 wil gaan gebruiken. Echter heb ik alleen ipv4 op mijn ziggo modem op dit moment. De klantenservice vertelde mij dat ze dit v...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
40 | |
9 | |
8 | |
5 |