Archiveren button Ziggo mail Opgelost
Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?Gr maris
Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?Gr maris
Moet ik mijn telefoon ook apart beveiligen? VodaFoon.
Ik heb een Ziggo Connect box. Op het terras van mijn appartement is de WIFI-ontvangst matig. Kan ik de verbinding met een of meer Ziggo wifi boosters ver...
Hoi,sinds enkele weken spontaan reboots van de modem, hierna is er geen internet verbinding meer. Er worden namelijk door de dhcp server op dat moment ge...
Hallo leden, ik snap er niks meer van...ik heb een nieuwe laptop (deze..Asus Vivobook) en ik wil er internet op hebben...heb hem ingesteld en internet we...
Hoi, Onlangs is mijn modem vervangen en alles werkt tot nu toe. Toch uit nieuwsgierigheid wil ik graag dingen beter begrijpen. Kan iemand mij m'n down en...
Als men een aantal dagen afwezig is, is het dan beter om de Connectbox te laten aanstaan of uit te zetten, afgezien van besparing op stroomkosten bij uit...
Als ik een mail verstuur vanuit de i-phone 8 komt er een foutcode554 5.2.0 MXIN606 DMARC
Can someone please help???
L.S.,Werkt het nu? E.e.a. staat "AAN" bij mij maar kan niet controleren of het werkt.Hoe zie ik op mijn smartphone dat ik ben verbonden met een dergelijk...
Waarom zit er bij het beveilingsmaatregelen app Safe Online ook geen controle op Malware ?
Hallo.Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe modem van ziggo gekregen omdat ik naar een hoger abonnement ben gegaan. Het gaat hier om de connectbox. Ik had...
Ik ben in het bezit van Outlook 2013. Voorheen kon je domeinen blokkeren om spam etc te voorkomen. Ik krijg echter regelmatig mails met @naam.eu of be. I...
Het heeft een hele lange tijd geduurd, maar hier even een update. Omdat mijn vraag met dezelfde titel als beantwoord staat maar het niet is heb ik een ve...
ik heb een connect Box met de volgende software/hardware versie's:Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0Hardware versie:5.01Software versie:CH7465LG-...
Na het verwisselen van stopcontact gaat de connectbox niet meer aan. Er gebeurt niets meer. Zelfs niet wanneer ieder ander stopcontact in huis is geprobe...
Hallo, Ik ontving vandaag een mail van Ziggo met onderwerp "sessiefout". Onder de titel "Er is een ernstig probleem in uw account" schreeuwde deze mail g...
Ondanks dat ik alles heb ingesteld wachtwoord en gebruikersnaam. De certificaten heb geïnstalleerd. Staat het niet aan in Mijn Ziggo. Het gaat steeds dic...
Ik heb een Macbookpro als ik mijn mail gelezen heb ,en kijk even in de prullenbak wil dan terug kijken naar dezelfde mail is het mailtje spoorloos !!!!!I...
Laten we beginnen bij het begin. Ik heb sinds twee maanden een nieuwe PC met Windows 10 en heb nog niet geprobeerd op die PC om in te loggen op mijn Zigg...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.