Geen verbinding externe host DNS Opgelost
Er kan geen verbinding worden gemaakt met de externe host Primaire DNS server (192.168.192.1). Dit is de melding die ik krijg op mijn laptop. Nu heb ik g...
Er kan geen verbinding worden gemaakt met de externe host Primaire DNS server (192.168.192.1). Dit is de melding die ik krijg op mijn laptop. Nu heb ik g...
heb vaak problemen met Sonos. lijkt wel of de router niet goed communiceert met Sonos. Overweeg om een fritzbox aan te schaffen en mijn ziggorouter in br...
Hallo, sinds gister ontdekt dat we de site www.arvalis.nl niet kunnen bezoeken als we op ons ziggo netwerk zitten. Via 4g is deze site wel gewoon te bezo...
Iedere keer als ik Google Earth opstart op mijn Samsung tablet, valt wifi weg. Pas als ik Earth afsluit en paar minuten wacht is wifi verbinding weer her...
ik blijf herhalend problemen ervaren tijdens het spelen van Fivem GTA 5 roleplay server terwijl ik een enorm goed msi heb en hele goede internet maar als...
Wij hebben sinds een paar maanden Gigabit internet van Ziggo, lekker snel! Je zou verwachten dat iets redelijk simpels als VOIP daarop prima zou moeten w...
Hallo @Mark Ziggo Sedert twee maanden start het modem steeds weer opnieuw wanneer ik zo blijkt nu thuis externe ip aanroep ( NAT loopback ). Zowat alles ...
Ik zou graag willen weten hoe ik een vast ip adres in Ziggo connect box kan zetten dit omdat mijn camera's steeds uitvallen omdat ip adres steeds verande...
Ik ben gister eens bezig geweest met inSSIDer en heb mijn hoofd router op kanaal 10 gezet en dat is erg stabiel, alleen is het met netwerken zo druk dat ...
Zojuist heb ik Ziggo verzocht om mijn Ziggo-modem te bridgen, omdat ik een Fritz!Box 7590 router heb aangeschaft. Als ik mijn computer rechtstreeks aansl...
Hoe kan ik een 2.4 en een 5g wifi kanaal maken?
Ik ben benieuwd waarom de locatiegegevens van IP-adressen openbaar worden gesteld. Je kunt namelijk vrij gemakkelijk achterhalen waar een IP-adres is uit...
Hallo, Toen het nog Casema was, is er bij mijn schoonouders een mail adres aangemaakt op een windows 7 pc! Nu wil mijn schoonmoeder een laptop gebruiken ...
Standaard gebruikt het 2.4Ghz en 5Ghz netwerk van mijn ziggo router dezelfde SSID en wachtwoord. In de advanced settings heb ik de SSID van het 5Ghz netw...
Foto's en Video's van computer op TV bekijken. Hoe moet ik dat instellen ?
Hoe krijg ik Ziggo Safe Online op mijn Qnap NAS TS 469 pro? Ik zag dat deze vraag al eens is gesteld, maar kan deze in dit forum niet terugvinden. Dank a...
Goedemiddag, Elke avond tussen 21.00 en 21.30 ervaar ik een korte onderbreking van waarschijnlijk mijn internetverbinding. Dit was in eerste instantie go...
Ik krijg al 2 dagen achter elkaar de volgende mail: Na aanklikken, kom je op de volgende pagina https://claimyourawards.com/?s1=Zz0zJnQ9TkwmdGlkPTMyJnRtc...
Met behulp van de post “How to: router achter modem” van ca. 2 jaar geleden is het me gelukt om mijn Linksys E4200 router te kunnen gebruiken achter de C...
Ik loop al jaren te tobben met de wifi. Dit is mijn laatste strohalm voordat ik Ziggo opzeg (geen dreigement). Het probleem doet zich dagelijks voor een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.