Port forwarding doet het niet Opgelost
Zoals de titel al aangeeft doet portforwarding het niet,In de instellingen van de ziggo connect box 2 ports opengesteld (21, 25565). Ik kan alleen niet m...
Zoals de titel al aangeeft doet portforwarding het niet,In de instellingen van de ziggo connect box 2 ports opengesteld (21, 25565). Ik kan alleen niet m...
Sinds kort heb ik een Samsung Galaxy s8. Ik ontvang daarop op mijn Wi-Fi netwerk thuis geen Whatsapp meldingen. Ik heb uit het forum begrepen dat dit lig...
Heb je ook een VPN nodig bij Ziggo save online. Of zit dat al bij ingewerkt.Groetjes Martin Schroten
Goedenavond, helaas valt sinds een week mijn internetverbinding (kabel en draadloos) regelmatig uit. Ik krijg een loss of sync error in de logs te zien. ...
Ik heb sinds kort een Connectbox als vervangen modem gekregen. Deze op het interne netwerk ook ipv6 adressen uit wat ik helaas niet kan uitschakelen.DNS ...
Hello, yesterday I tried to install my Ziggo all in 1. I tried to connect everything in the living room through the 2 holes in the wall but it seems they...
Goedemorgen,Op de muur wil ik een wandcontactdoos waaruit zowel coax als RJ45 komt.Hiervoor heb ik gevonden de:- technetix-cl50-coax-iec-m-rj45-complete-...
Sinds een aantal maanden heb ik een DNS probleem op mijn laptop met Ubuntu erop. De laptop heeft alleen een draadloze verbinding en met Windows 10 werkt ...
Op mijn Ziggo C7 wifi booster (met ethernetkabel) wil ik het 2.4Ghz en 5Ghz netwerk aparte namen geven. Echter, als ik de ene wijzig, dan wijzigt de ande...
Na heel veel speurwerk op dit forum, geheel resetten en vervangen van de Connection Box (CB) plus een monteurbezoek, ben ik nu benieuwd HOE ik weer inter...
Ik heb al gastenwifi voor de winkel maar graag zou ik dit zien: gast kan gebruik maken van WiFi door allereerst de bedrijfspagina op Facebook te liken. W...
Hoe kan ik een email alias aanmaken?
Aan mijn " slimme" meter zit een IUNGO kastje om de meterstanden te kunnen uitlezen.Het IUNGO kastje zit op de connectbox. Heel vaak is er na verloop van...
Weten jullie wel wat er gebeurd als je een ip adres wijzigt zonder de klant daarover te informeren? Dan werkt alles wat via de DNS naar jouw huis wijst n...
Sinds een paar weken valt onze internetverbinding de ene dag om de paar minuten weg terwijl het de volgende dag gewoon blijft werken.Wij hebben de connec...
Sinds lange tijd wordt de wifi steeds trager ( misschien wel logisch ) en valt af en toe uit. Na iedere keer de verbinding met het model te verbreken doe...
Ik wil een bestaand alias adres (XXX@chello.nl) het liefst los maken van het hoofdmailadres en als zelfstandig mailadres gebruiken. Volgens de helpdesk k...
Goedenavond,Sinds ongeveer een week is mijn internet heel instabiel. Het lijkt 's avonds erger dan overdag, maar ik maak overdag ook minder gebruik van d...
Afgelopen week lag twee keer kort na elkaar mijn internet eruit. Het compal connectbox modem is twee keer spontaan gereboot en ik heb nu full dual stack ...
De eigen router heeft een vaste IP gekregen en is verbonden aan die van Ziggo.Dit, omdat de eigen router meer mogelijkheden heeft om wifi instellingen te...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.