Acces Point maximaal 10 mbps Opgelost
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op het forum en hoop dat ik hier geholpen kan worden! Ik heb sinds kort een Tp-Link TL-WA801ND access point op de bovenste eta...
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op het forum en hoop dat ik hier geholpen kan worden! Ik heb sinds kort een Tp-Link TL-WA801ND access point op de bovenste eta...
Ik host een website via members.ziggo.nl daar aan hangt een email adres "myname@ziggo.nl” Nu gaat ziggo per 1 april deze faciliteit sluiten maar kan ik d...
Sinds een maand of 1.5 merk ik dat vooral in de avond (overdag ook soms) mijn internet. Sinds deze week begint het steeds erger te worden. In mijn modem ...
“Wat is je wifi wachtwoord?" Die geef je niet zomaar. Stel daarom een gastnetwerk in op je SmartWifi modem (voorheen Connectbox). In een handomdraai gere...
als ik via mijn ziggo een email adres wil aanmaken, zegt hij dat dit al bestaat, terwijl dat niet het geval is
Wij hebben momenteel Internet Complete en dat voldeed in principe voldoende. Althans, zo goed als dat we er nu (vlak voor een verhuizing) nog mee konden ...
Bij het openen van outlook op mijn smartphone van samsung wordt er ineens naar mijn wachtwoord gevraagd. Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Bij mij...
Hi!, Ik probeer te port-forwarden via een nogal ingewikkelde set-up en krijg dit niet helemaal voor elkaar. Het ziet er als volgt uit: Pc zit geconnect a...
De snelheid volgens het abonnement is 250Mb echter met geen mogelijkheid is dit boven de 100Mb te krijgen. Setup TWG870(bridge mode) + Ubiquiti USG + Uni...
Mogelijke oplossing die al een aantal mensen geholpen heeft.
Hoi, ik werk (net als velen) sinds een tijdje thuis nu. Met mijn VOIP telefoon (Grandstream GXP2130) ben ik bereikbaar voor klanten. Nu is het rare dat z...
Geen tv en internet sinds ingaan van nieuw abonnement. Gisteren rond het middaguur handmatig eea door laten zetten door medewerker helpdesk. Helaas... He...
***Mod. edit*** < Klik hier voor de oplossing > Sinds enkele weken hebben we de mediabox next en een nieuw Arris modem. het modem valt spontaan enkele ke...
Een week geleden overgestapt van de oude cisco naar een mediabox XL. De monteur kreeg geen internet verbinding, blijkbaar staat alles goed ingesteld en m...
Ik ben een groot fan van Rocket League, en sinds dinsdag 10 maart heb ik last van meerdere pieken in mijn ping per wedstrijd van 5 minuten. Normaal is de...
Ik vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die traag internet hebben met het Giganet netwerk. Bij het doen van een speedtest (rechtstreeks vanaf de route...
Op de ziggo site staan twee draadloze wifiboosters. Op het oog hetzelfde maar met een verschillend prijskaartje (65 vs 99 euro) en verschillende teksten....
Beste Ziggo, Ivm corona maatregelen moet ik van mijn bedrijf morgen thuiswerken. Nu heb ik dat nog nooit gedaan en het verzoek vanuit hun kant is te vrag...
Ik wil safe online bij nader inzien niet installeren, omdat hij mijn antivirusprogramma eraf wil gooien, maar hij dringt zich telkens op en wil verder ga...
Beide opties DHCP en vast IP-nummer 82.74.xx.xx werken niet. Weet ook niet wat ik moet invullen voor gateway en DNS server. Deze info vind ik nergens ter...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.