Coax kabel naar utp voor nieuwe router Opgelost
Ik probeer al een tijdje een router te vinden die een coax input heeft, ik heb nog steeds de standaard router die ziggo geeft. ik zou deze graag willen v...
Ik probeer al een tijdje een router te vinden die een coax input heeft, ik heb nog steeds de standaard router die ziggo geeft. ik zou deze graag willen v...
Ik wil graag de WiFi toegang van ps4, telefoon en computer van de kinderen blokkeren na 21 uur. Kan dat in de instellingen van de router?
Hallo ik heb onlangs een 3 pack deco m9 plus aangeschaft voor een beter WiFi netwerk. nadat de stappen heb doorlopen op de app van deco aan te sluiten ga...
Om de nachtrust van mijn zoon te garanderen, maak ik gebruik van Mac-filtering.Echter, zo ongeveer elke dag moet ik de filters opnieuw instellen omdat de...
Goeiemiddag,Wij zijn recent overgestapt naar Ziggo Zakelijk, en willen voor ons mailverkeer de reverse DNS aan laten passen. We krijgen nu smtp 550 meldi...
Welke 4 cijferige code moet ik invullen om mijn NAD C338 versterker te koppelen aan mijn media next box? C338 en de eerste 4 karakters van het serienumme...
Is het mogelijk om een IP beveilingscamera - binnenshuis - via een internetkabel te verbinden met mijn Compac CH7465LG connexbox Ziggo ? Zo ja wat is dan...
In 2002 is mijn website members.chello.nl op internet gezet. Deze moet nu worden verwijderd maar ik weet niet hoe dat moet. Deze is destijds aangemaakt m...
De internet verbinding via de powerline valt telkens weg. Ik moet de unit dan uit het stop contact halen en weer terug zetten. Hierna blijft de internet ...
ik heb wifi-module om via een app mijn gebruik van zonnepanelen te volgen. nu heb ik een nieuwe router en nu kan ik de wifimodule niet verbinden met de r...
Aan de vertrouwelijkheid van e-mail verkeer worden steeds hogere eisen gesteld, niet in de laatste plaats door de overheid. Met deze bijdrage wil ik late...
hallo, ik heb ziggo safe online aanstaan. Nu heb ik via NordVPN ook een cyber sec optie. Kan ik beide tegelijk laten draaien of maken ze ruzie met elkaar...
Ik ben nu 3 weken bezig om mijn camera's via 4G te bereiken en heb echt alles geprobeerd wat er in de community word geschreven en uitgelegd...Ik kan thu...
Nieuw bij Ziggo, E-reader deed het altijd op oude Wi-Fi netwerk , maar nu lukt verbinden niet op Ziggo netwerk, hoe kan dit en wat moet ik doen. Ik heb n...
Het lukt me nog steeds niet om contact te krijgen met Ziggo hotspot wanneer ik onderweg ben. In mijn Ziggo staat alles goed. Ook contact gehad met de hel...
Hi allen,Zojuist is mij in de chat verteld (door David) dat VPN Pass_Through op de connect box en met IPv4 altijd aan staat. Kan iemand dit bevestigen? I...
Ik post hier om aandacht te krijgen voor de bijzondere manier waarop Ziggo IPv6 aan haar klanten aanbiedt. Of eigenlijk moet ik zeggen .. lijkt aan te bi...
Goedemorgen iedereen,Ik ben al wat jaartjes trouwe klant van Ziggo maar de laatste tijd gebeurt het zeer regelmatig dat de mediabox offline staat. De mon...
Beste lezers, Ik loop nu al een tijd met een instabiele upload. Dus kom eens luisteren of we hier nog wat verder gaan komen. Ab : 250/25 Wat heb ik gedaa...
Ik heb sinds kort de mediabox Next en daar aan gekoppeld ook een nieuw modem (connect-box) in gebruik genomen. Sindsdien heb ik veel last van niet of sle...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.