Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Modem status licht brand rood en internet valt weg Opgelost

Hallo allemaal, Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem dat de modem dagelijks willekeurig geen internet...

Connectbox en eigen router: port forwards Opgelost

Vorige week een connectbox ontvangen en geinstalleerd (witte) ter vervanging van mijn oude Ubee.Mijn eigen router (netgear) laten staan en verbonden met de connectbox omdat er anders 20 apparaten opni...

mesa57 door Raadgever
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Port Forward optie niet zichtbaar Opgelost

Hallo technische mensen!Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder helpt.Maar, de vraag is als volgt:Connection Box...

Moet Connectbox vaak resetten Onopgelost

al jaren ziggo klant, sinds connectbox periodes met vaak resetten wat dan ook lang duurt. In het verleden nieuwe versterker wanddoos gekregen nieuwe kabels gekregen. en in een latere "reset"-periode a...

hhcoy door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo wifi pods installeren Opgelost

Geachte,mijn vraag; ik wil Wi-Fi pods installeren. Volgens stappenplan moet ik Wi-Fi van mijn Connectbox uitschakelen. Ik was ingelogd op pagina 192.168.178.1. Zie echter geen mogelijkheid daar om Wi-...

Gigabit lage snelheid Opgelost

Hallo, Onlangs heb ik mijn abonnement ge-upgrade van 300/30 naar 1000/50. De voornaamste reden was een hogere upload snelheid en freezes tijdens meerdere video calls hier in huis. Mijn opstelling staa...

NV2018 door Raadgever
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Lage upload snelheid Playstation 5, PS5 Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn Playstation 5 waarvan de uploadsnelheid erg laag is. Ik heb een internet max abonnement van 600 Mbit download en 40Mbit upload.Deze snelheden haal ik prima met mijn pc, ma...

Portforwarding Deco M5 met Connectbox in bridge Opgelost

Na het lezen van veel berichten in het archief heb ik de oplossing nog niet gevonden. Ik wil poort 44158 in mijn netwerk voor één apparaat open zetten. De Deco's zitten op een Connectbox die in Bridge...

SteveW door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Veel fouten na RS op kanaal 24 en T3 timeouts Onopgelost

Ik heb een Braun BTV 1 IEC-NL AOP en POA-01-B splitter.Van de splitter gaat de ziggo coax kabel rechtstreeks naar de Connect Box.Wat kan het probleem zijn. ?

TedZ door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Compal gekregen en gelijk problemen Opgelost

LS ..Ik heb van Ziggo een Compal modem toegestuurd gekregen ter vervanging van mijn oude Cisco Modem.Aangesloten en de Compal draait nu twee dagen..maar...Probleem is enorme drop in downstream en wat ...

Henkie door Raadgever
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Verplichte vervanging Cisco epc3212 door Connectbox, hogere latentie Opgelost

Ook wij een paar weken terug een brief dat het huidige modem, een Cisco epc3212 te oud zou zijn en zou worden vervangen. Gisteren weer een Connectbox ontvangen met de beruchte Puma chipset. Ik heb er ...

Wickeren door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Modem geeft slechte "DS" aan Onopgelost

Hoi! Het lijkt erop dat ik een slechte "DS" verbinding op het modem heb, het "DS" lampje van het modem brandt namelijk het grootste gedeelte van de tijd blauw. Soms brandt deze groen. Bijgevoegd foto'...

Robun door Stamgast
  • 112 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

stroomverbruik Opgelost

Hoi weet iemand misschien hoeveel stroom de gewone connect box gebruikt per uur en hoeveel de giga box? alvast bedankt

ABC1 door Stamgast
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mijn Connectbox start regelmatig opnieuw op Opgelost

Sinds een paar dagen merk ik dat mijn Ziggo Connectbox zichzelf opnieuw opstart. Ik zie dit omdat ik dan een foutmelding krijg van mijn SmokePing die meldt dat er kort een verbinding verdwijnt. Gister...

JeeDeWee door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Can't access btinternet email Opgelost

Hi - I have to do this in English. Suddenly, from this morning, I have been unable to access my btinternet email. its been working fine all the weeks I've been in Amsterdam and now I get the BT mainte...

Jane1 door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Oude modem UBEE EVW3200 Onopgelost

Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en zijn daar kosten aan verbonden? Ik hoor het graa...

Harm Plat door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe modem Opgelost

Komt onderstaande ook in andere gebieden aanbod?https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/internet-en-telefonie/217365-gezocht-testers-voor-sagemcom-fast3896

puppie door Stamgast
  • 64 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Downloadsnelheid bij ps5 is laag en geeft dus problemen met gamen Onopgelost

Goedemiddag, Sinds kort heb ik een ps5. Echter met gamen (fifa22) heb ik een slechte verbinding. Eerst dacht ik dat het aan EA lag, maar nu blijkt dat mijn downloadsnelheid maar rond de 20mbps ligt. M...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen