Per abuis nu 2 email accounts Opgelost
Ik heb Mozilla Thunderbird als email programma. Dit was een POP account. Nu las ik ergens, dat een IMAP account beter was. Dus ik ben aan de slag gegaan....
Ik heb Mozilla Thunderbird als email programma. Dit was een POP account. Nu las ik ergens, dat een IMAP account beter was. Dus ik ben aan de slag gegaan....
Hallo een vraagje,ik heb een samsung A10 en krijg de app niet geinstalleerd en krijg een melding "Je apparaat is niet compatibel met deze versie”,Mijn gs...
Ik heb ziggo router in meterkast. Op eerste verdieping staat een ziggo WiFi booster via internetkabel. Nu wil ik ook een beter WiFi signaal op de tweede ...
Ik dacht dat mijn website op webspace van Ziggo na 1 april verwijderd zou worden, dit is niet het geval en ik kan nog steeds tekst wijzigen. Wanneer word...
Hallo allemaal, Voor eerst dat ik hier kom, hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen!! Ik heb een TP LINK Ziggo modem en daar zitten 2 USB poorten ...
goede morgen ik heb een vraag over windows defender en safe online namelijk defender updt mislukt steeds ook als ik safe online uitzet mislukt het ook he...
Ik kreeg een fancy mail van Ziggo dat aangaf hoe je een gastnetwerk aanmaakt. Het inlogscherm op het filmpje komt me zéér onbekend voor. Ik heb een Draad...
Hoi, Ik wil het WiFi bereik in huis verbeteren zonder meteen kabels te moeten trekken. Ik heb nog een TP-link Archer-2 liggen. De handleiding van dit app...
Graag wil ik de netwerknaam veranderen van de Wifibooster Uitbreidingsset. Hoe ik de naam van de Wifibooster aanpas, dat weet ik; via http://ziggo-ap. Ma...
ik heb outlook 2016. Daar heb ik mijn prive mail ingesteld van Hostnet en het mailadres van ziggo. Als ik een mail stuur van prive mail naar schade.centr...
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op het forum en hoop dat ik hier geholpen kan worden! Ik heb sinds kort een Tp-Link TL-WA801ND access point op de bovenste eta...
Ik host een website via members.ziggo.nl daar aan hangt een email adres "myname@ziggo.nl” Nu gaat ziggo per 1 april deze faciliteit sluiten maar kan ik d...
Sinds een maand of 1.5 merk ik dat vooral in de avond (overdag ook soms) mijn internet. Sinds deze week begint het steeds erger te worden. In mijn modem ...
“Wat is je wifi wachtwoord?" Die geef je niet zomaar. Stel daarom een gastnetwerk in op je SmartWifi modem (voorheen Connectbox). In een handomdraai gere...
als ik via mijn ziggo een email adres wil aanmaken, zegt hij dat dit al bestaat, terwijl dat niet het geval is
Wij hebben momenteel Internet Complete en dat voldeed in principe voldoende. Althans, zo goed als dat we er nu (vlak voor een verhuizing) nog mee konden ...
Bij het openen van outlook op mijn smartphone van samsung wordt er ineens naar mijn wachtwoord gevraagd. Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Bij mij...
Hi!, Ik probeer te port-forwarden via een nogal ingewikkelde set-up en krijg dit niet helemaal voor elkaar. Het ziet er als volgt uit: Pc zit geconnect a...
De snelheid volgens het abonnement is 250Mb echter met geen mogelijkheid is dit boven de 100Mb te krijgen. Setup TWG870(bridge mode) + Ubiquiti USG + Uni...
Mogelijke oplossing die al een aantal mensen geholpen heeft.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.