Kan niet inloggen via citrix voor werk Opgelost
Goedemiddag Ziggo (community), Sinds kort woon ik in een nieuw huis. Ik merk sindsdien dat ik niet meer kan inloggen voor werk via Citrix. Het verbinding...
Goedemiddag Ziggo (community), Sinds kort woon ik in een nieuw huis. Ik merk sindsdien dat ik niet meer kan inloggen voor werk via Citrix. Het verbinding...
Voor e-mailbeheerders Deze fout is gerelateerd aan het SPF (Sender Policy Framework). De evaluatie van de SPF-record voor het bericht door het doel-e-mai...
Good evening Since approximately 2 weeks ago, the download speed dropped to an extremely low speed (between 2 and 5mb/s) while my upload speed remained q...
Hallo, kan iemand van ziggo / libertyglobal svp even contact met ons opnemen? De mailserver smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net loopt nu al 4 dagen mail aan on...
Na de veranderingen van youtube wou ik graag met ze in contact komen.Vervolgens stond deze site en telefoon nummer bovenaan:https://klantenservicetelefoo...
Krijg je ook ziggo storingen in het weekend?zie foto hieronder. Dat is een foutcode die ik op de modem zie wanneer de storingen optreden.vandaag (17 nov ...
Elke 48 uur moet ik mijn computer opnieuw opstarten omdat de internet verbinding weg valt. Mijn computer staat 24/7 aan. Heb al een vast ip adres gegeven...
Het thuisnetwerkWe hebben een Connect Box (voorheen een Mediabox), met een WiFi-netwerk. Daar achter zit een TP Link C7. Daarachter zit een Linksys E1200...
Ik kan sinds gisteren geen verbinden meer maken met mijn eigen website http://boxingpassial.nl. Ik krijg de volgende foutmelding in beeld:Deze site is ni...
Sinds enkele dagen werkt mijn bankierbeveiliging niet goed. Heel af en toe doet hij het wel, zoals bij een IDeal betaling maar bij gewoon inloggen bij mi...
Goedendag,Mijn zoon wil graag in zijn blokhut playstation spelen, deze staat ongeveer 25 meter van het punt waar onze internet verbinding binnenkomt.We h...
Ik was bezig met routerinstellingen omdat uitwisselen van bestanden via thuisnetwerk ineens supertraag werd. Dat probleem opgelost, maar nu kwam ik de om...
jaar geleden verhuisd naar appartement en afgelopen maanden regelmatig een zwak tv signaalstoringen door het beeld en soms signaal verlies. Sinds kort in...
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd op mijn Ziggo webmail?
leg eens uit hoe het kan dat ik wel een verbinding krijg met een zwak wifispot maar als ik bij sterke wifispots en dus ook bij andere Ziggo klanten krijg...
Goedenavond!Na vele topics te hebben gelezen, contact te hebben gehad met een medewerker via de chat en zelf dingen uitgezocht te hebben, blijf ik mijn p...
Ik heb beneden een technicolor modem en boven een wifi booster acces point van ziggo. Sindsdien meet ik boven 250 mbps en beneden nog maar maximaal 70 mb...
Ik heb een Connectbox van Ziggo. Aangezien er bij mij sprake was van poortscan en ik daardoor door Ziggo afgesloten werd, wilde ik alles weer opnieuw ins...
Mijn wifi signaal schiet steeds van hoog naar laag. Wanneer het laag is valt wifi steeds even weg.
vernieuwen lukt niet via sms en of papieren post help
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.