Synology NAS connectie probleem met Connectbox Opgelost
Hallo, Dit weekend mijn Ubee modem verwisseld voor een Connectbox (Compal versie). Alles lijkt goed te werken, behalve connectie krijgen met mijn Synolog...
Hallo, Dit weekend mijn Ubee modem verwisseld voor een Connectbox (Compal versie). Alles lijkt goed te werken, behalve connectie krijgen met mijn Synolog...
Hallo, Mijn connect box staat in bridge modus en mijn ASUS RT87u in routermode. Alles werkte perfect, tot mijn upgrade naar 500 MB. Alle hardware is gesc...
Sinds gistermiddag 15.00 een nieuwe modem door installateur geplaatst vanwege niet goed werkende oude modem. Wachten nu nog steeds op activatie. Hebben e...
Euh, zou het kunnen zijn dat NordVPN (Worldstream) door Ziggo wordt gezien als een dubieus adres ? “Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat ...
Hallo, Ik vraag mij af wat de beste configuratie in mijn situatie is. Overzicht: Connectbox Horizon Next (bedraad) NAS (bedraad) Harddiskrecorder (bedraa...
Hoi allemaal, Ik ben nu al meerdere jaren bezig om stabiel internet te krijgen via Ziggo. Er zijn al 10 monteurs langs geweest de afgelopen jaren. Ze kun...
Ik heb Sinds vanmiddag geen internet en geen tv meer!
Beste allen, Sinds enige tijd kan ik een aantal sites niet meer openen. De klantenservice van Ziggo kon niks raars vinden in de verbinding met de modem. ...
Ik gebruik mn wifibooster meestal als bekabeld internet naar mn laptop. Wifi staat altijd uit. Soms zet ik de Wifi booster aan om ook wifi te hebben. Maa...
Ik probeer Safe online te installeren maar tijdens installeren (ongeveer op 40%) stopt de installatie en verdwijnt het installatiescherm zonder meldingen...
Hallo allemaal, Misschien ben ik wat te voorbaring, maar het is al bijna 01:00 uur, en vandaag zou mijn abonnement ingaan. Ik heb de connectbox al een pa...
De ziggo connectbox en mijn laptop met linux mint (bijgewerkte installatie) maakt geen contact via wifi. Er is geen mac-filtering inschakeld. Wie helpt m...
Hoi, Ik heb een paar dagen geleden een nieuw modem gekregen, connectbox van compal Ik heb ook het probleem dat mijn nas niet meer te benaderen( wel conta...
ik heb echt heel weinig verstand van internet maar heb toch het idee dat er iets mis is. Vroeger zaten we op glasvezel van onsbrabantnet, dit werd overge...
Goedenavond, Sinds kort kan ik nog amper normaal gamen, download snelheid is top rond de 170mbps. Maar de upload snelheid is echt dramatisch 2.0 mbps. 1 ...
Goedemiddag Ziggo (community), Sinds kort woon ik in een nieuw huis. Ik merk sindsdien dat ik niet meer kan inloggen voor werk via Citrix. Het verbinding...
Voor e-mailbeheerders Deze fout is gerelateerd aan het SPF (Sender Policy Framework). De evaluatie van de SPF-record voor het bericht door het doel-e-mai...
Good evening Since approximately 2 weeks ago, the download speed dropped to an extremely low speed (between 2 and 5mb/s) while my upload speed remained q...
Hallo, kan iemand van ziggo / libertyglobal svp even contact met ons opnemen? De mailserver smtpq3.tb.mail.iss.as9143.net loopt nu al 4 dagen mail aan on...
Na de veranderingen van youtube wou ik graag met ze in contact komen.Vervolgens stond deze site en telefoon nummer bovenaan:https://klantenservicetelefoo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.