Webinar streaming video hapert Onopgelost
Beste allemaal, ik geef regelmatig webinars. Daarvor moet ik 720p video live streamen vanaf mijn computer naar internet. In een webinar van 1 uur gaat he...
Beste allemaal, ik geef regelmatig webinars. Daarvor moet ik 720p video live streamen vanaf mijn computer naar internet. In een webinar van 1 uur gaat he...
Hi! Ik heb een laptop met netwerk kaart: Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260. Ik heb altijd enorm veel moeite met het verbinden met netwerken. Vaak vind ...
Hallo allemaal, ik heb onlangs gelezen dat de beste manier om reclame op je samsung smart-tv te voorkomen is door ads.samsung.com te blokkeren voor je ro...
Tijdens online bankieren komt de banking banner van ziggo safe online niet meer, weet er iemand hoe dit zit?
Hoe zet ik emails vanuit mijn postvak in over naar concepten?
I’ve just configured port forwarding and when trying to access my external ip on the configured port, it works for the first 2 requests then it restarts ...
Ik heb sinds vanmorgen geen internet en wifi meer. Van het ene op het andere moment; herkende mijn modem bij het inloggen op WIFI mijn wachtwoord niet me...
Hi, ik heb een nieuwbouwappartement met dikke betonnen muren. WIFI gaat er (bijna) niet doorheen. Meterkast is op benedenverdieping waar ook de slaapkame...
Ja, je leest het goed. Er is nu zo'n schreeuwend tekort aan IPv4 adressen dat blokken van IPv4 adressen verkocht worden voor bedragen tot $ 20 per adres....
Om meer plaatsen in huis bekabeld te maken wil ik weten welke kabel en welke switch compatibel is met Ziggo
goedenavond, ik probeer sinds elke maanden verbinding te maken via externe verbinding op mijn laptop met mijn werk. We maken hiervoor gebruik van de Mera...
Het viel mij eergisteren voor het eerst op dat bepaalde (willekeurige) upstreamkanalen op willekeurige momenten terugvallen van 64- naar 16-QAM op mijn C...
Is dit fraude ?
Sinds ik mijn connectbox heb, kan ik mijn canon printer mg3650 niet meer met de WPG toets niet meer draadloos aanmelden. Ik krijg steeds de melding je ni...
Hi,My internet connection has been dropping intermittently over the last week because the router keeps rebooting on its own. I checked the router web pag...
Mail berichten verdwijnen eens in de maand vanzelf uit Ziggo-webmail en gelijktijdig uit mijn outlook-account van de desktop. Blijven wel in mijn laptop ...
*** TITEL IS MOGELIJK NIET GOED VERWOORD, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK *** Hoi allemaal, Geen idee of deze vraag eens gesteld is (niets gevonden), vandaar de...
Deze vraag kan de "standaard” helpdesk van ZIggo niet beantwoorden: die verwijst naar de community….. Ik ben benieuwd! Ik heb mijn QNAP-NAS beveiligd met...
Ziggo helpdesk kan mij niet helpen met de vraag hoe ik mijn MacBook Pro via een Ethernetkabel kan verbinden met mijn Connectbox. Wifi werkt redelijk op d...
Ik ben benieuwd of een (basis)router, waarbij ik doel op bijvoorbeeld de TP-LINK TL-WR940N, meerwaarde heeft in mijn situatie. Ik woon in een appartement...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.