Uitval internet bij warm weer Opgelost
Best forum,Wij kampen al een jaar of 2 met uitval van internet (dus ook wifi). Mopperende kids die net "in een spelletje zitten".Soms gaat het een hele tijd goed, maar dan begint het weer.Na lange tij...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Best forum,Wij kampen al een jaar of 2 met uitval van internet (dus ook wifi). Mopperende kids die net "in een spelletje zitten".Soms gaat het een hele tijd goed, maar dan begint het weer.Na lange tij...
Sinds enige tijd probeer ik 2 servers te hosten voor games die ik met andere mensen wil spelen. Deze games zijn TrackMania & Minecraft.De server functioneert prima, tot het moment dat mensen de server...
Hallo!Ik ben onlangs verhuisd. In mijn vorige huis had ik mijn 2 chromecasts, 2 Google Home Mini's en mijn Google Home werkend. Alles deed het top.Nu ben ik verhuisd en wilde de Google Home apparaten ...
HalloI am a new ziggo customer. I received a subscription for Ziggo Internet from Friday 19/07/2019.I have a problem with the wifi router. The Wi-Fi router resets every few minutes. (The Internet work...
Hallo,ik heb sinds kort problemen met de wifi op mijn iphone 8 en ipad en al wat langere tijd met de wifi op de philips smart tv. Op andere samsung apparaten is er verder niks aan de hand. Meestal als...
Goedemorgen allemaal,Ik heb een probleempje met de kanaalselectie van het 5 Ghz netwerk. Zodra ik kies voor een andere kanaal bijv 116 of 112 dan springt deze na het toepassen van de instellingen weer...
Hello Ziggo Community,I am sorry my post is not in Dutch, but my knowledge of the language is not enough to explain such a complicated matter. We are Ziggo clients for many years and there used to be ...
Onderstaande heb ik gedaan, dat werkt dezelfde dag en de volgende dag is hij weer terug naar de fabrieksinstellingen. Terwijl ik het wel opgeslagen heb. Hoe kan dit?Login op de Connect Box => Geavance...
ik heb geen ipv6.ik probeer telkens 25565 te forwarden maar het zit ergens vast ofz.....
Op mijn Western Digital (My Book world edition netwerk storage) staat alle Backup (foto's, bestanden, video etc..Na het verkrijgen van de nieuwe next media box en een losse connect box voor de interne...
Hoe koppel ik een ziggo mail adres los van mijn eigen mail adres.we zijn met 3 en thuis en alle mail kwam op mijn account binnen.ik wil nu 1 mail adres hier uit halen maar kan niet vinden hoe dit te d...
Ik wil graag emails van 1 afzender kunnen doorsturen naar een ander emailadres. Is het mogelijk om dit automatisch in te stellen? Het is dus niet de bedoeling dat alle emails die naar het oorspronkeli...
Hallo, Ik heb sinds kort problemen met WiFi gehad, ik heb mijn PlayStation 4 nu 1,5 jaar. Ik heb tot (ongeveer) 3 maanden geleden geen problemen gehad met het gamen. Maar sinds een paar maanden gelede...
Goedemiddag,Ivm het ontbreken van port-forwarding op mijn Arris ConnectBox welke in IPv6 stand staat, heb ik zojuist contact opgenomen met de klantenservice om deze modem om te laten zetten naar IPv4....
Nadat ik van ziggo nieuwe conectbox heb gekregen, wat een ander model is namelijk een arris.Is het aleleen maar drama. Eerst kost het uren om de DHCP weer te configureren zodat het werkt met netwerk h...
Ik heb een Asus RT-AC66U modem/router en de Ziggo Connectbox.Op die Asus zit de mogelijkheid om een externe harde schijf als server te laten fungeren.Ik wil echter de Connectbox behouden met alle func...
Hallo, wij zijn onze nieuwe mediabox aan het installeren. Hiervoor dienen wij eerst internet te instaleren. Nu is het zo dat alle wachtwoorden kloppen alleen hij geeft geen verbinding
Wij verhuren een vakantie woning op een vakantie park waar een kabel van ziggo ligt. Nu hebben mijn nieuwe huurders een verouderde router. Hoe kom ik aan een nieuwe die wel verbinding kan maken?
Beste Ziggo, ik ben in de afgelopen 48 uur al 7x geddost ofzo omdat een paar irritante mensen aan mijn IP zijn gekomen en mijn internet vliegt er steeds uit.Hoe vraag ik een nieuw ip adres aan?
Ik heb hetzelfde probleem als in dit topic : https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/website-niet-bereikbaar-39123 .Helaas staat er niet bij of er een oplossing is gevonden.Vandaar dat ik he...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
38 | |
9 | |
7 | |
5 |