Geen syncronisatie Ziggo Mail tussen Samsung Email en Windows Mail Opgelost
*** TITEL IS MOGELIJK NIET GOED VERWOORD, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK *** Hoi allemaal, Geen idee of deze vraag eens gesteld is (niets gevonden), vandaar de...
*** TITEL IS MOGELIJK NIET GOED VERWOORD, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK *** Hoi allemaal, Geen idee of deze vraag eens gesteld is (niets gevonden), vandaar de...
Deze vraag kan de "standaard” helpdesk van ZIggo niet beantwoorden: die verwijst naar de community….. Ik ben benieuwd! Ik heb mijn QNAP-NAS beveiligd met...
Ziggo helpdesk kan mij niet helpen met de vraag hoe ik mijn MacBook Pro via een Ethernetkabel kan verbinden met mijn Connectbox. Wifi werkt redelijk op d...
Ik ben benieuwd of een (basis)router, waarbij ik doel op bijvoorbeeld de TP-LINK TL-WR940N, meerwaarde heeft in mijn situatie. Ik woon in een appartement...
Ik ben ten einde raad. Ik heb Nefit gebeld, alle instructies opgevolgd maar geen connectie. Ik heb wel met mijn iPhone een hotspot gemaakt en toen werkte...
Mijn huidige router Cisco EPC3208 werkt perfect alleen heeft geen extra utp-aansluitingen. Via Marktplaats heb ik een Ziggo Cisco EPC3925 op de kop kunne...
Hoi, Zit hier met een probleem. Vanaf maandag heeft mijn zoon blijkbaar een ip blokkade gekregen van psn. Foutcode NP-40833-8. Geen idee waarom. Ik heb c...
Hi, Ik heb de virusscan laten uitvoeren en hier kwamen 9 dreigingen uit, maar bij actie staat ‘geen actie’. Zijn deze dreigingen dan niet erg genoeg om a...
Hallo, We hebben al tijden problemen met een wegvallend internetsignaal. Concreet hapert een RDP verbinding dan en dat is soms een paar seconden en soms ...
Mijn Wifi booster is de wifi verbinding kwijtgeraakt na een stroomstoring 's nachts in ons dorp Er loopt een kabel vanaf mijn modem naar de tweede verdie...
Ik heb de Ziggo Connectbox in mijn nieuwbouwwoning (meterkast) en alles is netjes voorbereid voor 2 acces points op de 1e en 2e etage, maar dan wel met d...
Wij hebben thuis een wifibooster: .https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/ Deze heeft dus nu in de modem de powerline adapter voor de wifibooster. In ...
In kader van thuis werken in corona tijd, werk ik normaal via laptop in mijn kantoor aan huis. Laptop voorzien van LAN aansluiting ( patchpunt op de muur...
Heeft iemand een idee wat al de poorten zijn die openstaan in mijn connectbox? Ik heb ze namelijk zelf niet aangezet en kan niet vinden waar ze voor word...
Het mail adres van het dorpshuis is al jarenlang gekoppeld aan mijn privé mail adres. Alle mails komen daarop binnen en wanneer ik reageer op die mails k...
Goedenavond, Ik ervaar sinds 4 feb 7:05 packetloss op mijn verbinding. Mijn modem is een Cisco EPC3928AD in bridge mode. Ik heb geen packetloss tussen ei...
Sinds de aanschaf van internet vorig jaar eigenlijk al last van het regelmatig (meerdere keren per dag) wegvallen van mijn internet, waarbij de verbindin...
Hello, it has been happening for about a week now: 2,4Ghz SSID disappears from the "available " list. All equipment that uses 2.4Ghz go offline, all othe...
goedemorgen, gisteren de wifibooster ontvangen (aangesloten via internetkabel) nu willen we inloggen om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen via http...
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en eigenlijk niet zo’n forum schrijver (wel lezen, dat wel). Ik heb sinds gisterenmiddag (08-04) een probleem met de sn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.