packet loss part 1 of 2 Onopgelost
hi ziggo community ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt . ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends. echter heb ik...
hi ziggo community ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt . ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends. echter heb ik...
Hi hallo allemaal, ik ben nieuw. Iemand nog recente ervaring met Windows Mail en juiste instellingen? Mail wordt niet uitgestuurd. Groet, Marco
Op ons kantoor maken wij met meerdere mensen gebruik van een Ziggo aansluiting. Helaas is het zo dat als 1 van ons een groter bestand download alle overi...
Ik heb de modem in bridge mode staan met daarachter een eigen firewall. Ik heb een paar port forwards staan naar interne servers waaronder een RDP port o...
Ik probeer al dagen een Ziggo e-mail op mijn mobiel toe te voegen. Ben nogal een digibeet en wil maar niet lukken. Kies IMAP > en krijg na het invullen v...
Ik heb meerdere keren per dag de situatie dat het internet wegvalt op verschillende apparaten. Er is dan nog wel verbinding met de wifi maar geen interne...
Hallo, Ik bezit de audioplayer Roon. Met de iPad als remote via WiFi kan ik deze player bedienen. Zolang als ik hiermee werk heb ik problemen met de verb...
Wanneer ik op mijn @home mailadres een mail binnenkrijg met daarin een link naar 1 specifiek domein, dan wordt dit sinds 2 weken direct in de webmail naa...
Als ik vanuit Outlook een mail verstuur naar mezelf, dan komt die nooit aan. Als ik bijv naar iemand een antwoord stuur, en mezelf ook toevoeg, dan komt ...
Ik wil graag mijn chello mail koppelen aan mijn Gmail account. Mijn chello mail staat namelijk nog op de vaste computer die over een tijdje weg gaat. Ik ...
Na Windows 10 opnieuw te hebben geïnstalleerd kan ik niet meer op de computers in me netwerk komen, kan wel in me Mede8er en Nash komen maar niet meer op...
Ik heb een 150 mbit abb. Echter via WiFi 5g kom ik niet verder dan 50 mbit klopt dat?
Hallo community van Ziggo, Ik woon sinds kort in een appartement waarbij de meterkast buiten mijn woning staat. Er zit 30 cm tussen de meterkast en de vo...
Sinds een paar dagen, heb ik er last van dat sommige mails vertraagd aankomen op mijn ziggo mail. Ik heb al mijn instellingen in webmail al nagekeken, mi...
Goedemiddag, Ik kwam erachter dat ik thuis op mijn desktop maar tot 100 MB/s kan halen, met een pakket van 250/20 MB/s down- en upload. Ik heb mijn deskt...
Hallo Emails, komen weer terug. Vooral van kpn en planet adressen. Inkomende mail ziggo of van een website , het maakt niet uit ze komen weer terug. Hoe ...
Zo’n 4 maand geleden heb ik een nieuwe modem gekregen, omdat ik een probleem had met het portforwarden. Elke keer als ik de server wou joinen, dan crashe...
Ik kan sinds een week regelmatig geen ziggomails meer versturen via Eudora. Via mijn telefoon en webmail gaat nog wel.
Hoi, Ik wil de RT-N66U graag weer gebruiken ivm de flinke bereikbaarheid maar ook vanwege de goede snelheidsspecificaties. Alleen die snelheid komt niet ...
Als ik mijn webmail activeer, moet ik uiteraard inloggen. Het wachtwoord gaat ok, maar het veld waar de naam ingevuld kan worden, krijgt een popup met ou...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.