DDNS werkt niet meer via Arris TG2492LG-ZG Modem Opgelost
Goedemiddag, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: Achter het Ziggo arris modem staat een NAS van Synology waarnaar een DDNS verwijzing loopt....
Goedemiddag, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: Achter het Ziggo arris modem staat een NAS van Synology waarnaar een DDNS verwijzing loopt....
Hoi, Sinds een aantal maanden valt zo nu en dan mijn internet verbinding weg. Het verschilt per dag, maar soms is het zo erg dat dit meerdere keren per u...
goedemiddag, heb een ziggopowerline voor wifi via stopcontact. dit werkt prima. A aange3sloten via stopcontact en router en B de ander in een willekeurig...
Ik heb zojuist een vervangende Arris Connectbox Giga geïnstalleerd en mijn port-forwards weer ingesteld. Er staan echter al 2 port forwards, gezet via uP...
Ik probeer SMTP in te stellen om naar email te kunnen scannen. Ik wil hiervoor de Ziggo SMTP server gebruiken. Ik lees hiertoe de volgende pagina: https:...
In dit topic werd het probleem aangekaart dat de Toon thermostaat geen verbinding maakte met de Deco M4. Ik maak even een nieuw topic aan, omdat ik die t...
Sinds deze week ineens problemen met WiFi en kabel, modem reset gegeven en verbinding hersteld zich weer. Probleem treed ongeveer 1 a 2x per dag op. (sin...
Hallo, Zojuist succesvol mijn IP Camera geïnstalleerd binnen mijn netwerk. Ik wou deze graag nu toegankelijk maken van buiten het netwerk om zo ook de IP...
Kan ik connectbox zelf in bridge mode zetten? Ik had vroeger UPC.
Ik heb onlangs de voorplaat van het AOP (UMU-1006) erafgehaald en vervangen door een POA-01-B splitter. Tevens de kabel die bijgeleverd is geplaatst, aan...
L.S. Ik heb alles-in-een abo met 250MBit download, maar de Ziggo speedtest komt tussen 50 en 90 uit. Bekabeld gemeten, (korte) cat 5E kabel direct op mod...
Beste lezers, Graag hulp bij instellen uitgaande mail zonnet. pop3.versatel.nl smtp.ziggo.nl V bij “op de server voor uitgaande mail is authenticatie ver...
Hi Ziggo. Sinds ongeveer 2,5 week valt mijn internet uit. Modem resetten helpt een tijdje maar is een lapmiddel want na enkele uren valt het wel uit. WiF...
ik heb sinds kort giganet met dus de gigabox unpn aan gevinkt nu krijg ik nog steeds verbinding moderate voor mijn online game als ik hem aan zet en de i...
Beste, ik heb al 2x telefonisch contact gezocht om te vragen of ze de porten open konden zetten voor mij en mijn vriendin zodat wij met vrienden kunnen s...
Hallo allemaal, Ik heb in mijn woning nu het volgende: Vanaf het modem lopen er 3 utp kabels naar 1) woonkamer, 2) slaapkamer 1e verdieping, 3) zolder. I...
Vanochtend ben ik op diverse websites informatie aan het zoeken en lezen over vakanties enz. Krijg tweemaal een pop up melding van Ziggo ; klantenservice...
ik was op internet aan het surfen en kreeg ik een pop-up van Ziggo? Is het normale?
Met name ‘s ochtends tot 8:30 uur en daarna nog met momenten gedurende de uren daarna vallen pings weg, waardoor thuiswerken problematisch is. Pings vall...
Dear Ziggo Community, I am a new Ziggo customer in Rotterdam, for 2 weeks now. Since the beginning, I experience some problems with my internet: 3-5 time...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.