Strepen door inkomende e-mails via de Ziggo webmail Opgelost
Sinds een week ontvangen wij gestreepte berichten in de Inbox van Ziggomail. In de kolom waar ze onder elkaar staan. We kunnen de berichten wel openen. E...
Sinds een week ontvangen wij gestreepte berichten in de Inbox van Ziggomail. In de kolom waar ze onder elkaar staan. We kunnen de berichten wel openen. E...
Aangezien mijn connectbox niet in bridge kan (zie mijn andere topic) wil ik zoveel mogelijk mijn oude toestand herstellen met mijn Asus-router die nu ach...
Hi all,Ik wil graag bekabeld internet naar de slaapkamers boven. Het beste is om die vanuit de meterkast te trekken. Daar komt ook het signaal de woning ...
Edge is bij mij ‘verdwenen.Als ik via instellingen of het configuratie menu probeer Edge te vinden, staat de applicatie niet in de lijst.Intypen via de z...
Is het mogelijk om via een Connect Box (Compal) in bridgemodus een dual-stack configuratie te krijgen en tegelijkertijd te gebruik te kunnen blijven make...
Hi All, Graag zou ik willen zorgen dat ik via een manier websites blokkeer zodat je niet meer op de website kan komen. Blokkeren dus. Dit kan met een sta...
Lijkt er op dat intern in het ziggo netwerk sommige ip4 adressen niet bereikbaar zijn.Ik heb een probleem dat verkeer van het ene ip ziggo adres naar het...
Sinds vandaag krijg ik ongevraagd reclame maIls geaddresseerd aan deezee@ziggo.nl Nu is deezeee niet een van mijn mailadressen bij ziggo. Is dit een soor...
Nu heb ik hetzelfde probleem en heb sinds augustus-2019 een nieuwe Ziggo Connect Box, en met het antwoord van 2 jaar geleden gaat het goed tot stap 10.Mi...
ik heb een hulpvraag. Ik probeer mijn wifi-netwerk op zolder te verbeteren (dekking is nagenoeg niets), maar heb al meerdere Wi-Fi-sets van ziggo terug m...
Ik heb sinds kort een Ziggo Wifibooster (niet via stopcontact, maar via internetkabel) aangeschaft. Deze wil ik plaatsen in mijn kantoorruimte, waar ik n...
In ons nieuwe huis hebben wij een camera netwerk overgenomen. Nu zegt de oude eigenaar het volgende:Ik had een IP netwerk met de adresrange 192.168.2Daar...
ik heb een ziggo met vodafoon abonnement daar kreeg internet beveiliging voor 20 pc,s.maar ik kan er maar 5 activeren.
Hoi,Het is al weer een tijdje dat ik op de community iets schrijf, nu iets wat hier in huis voor problemen zorgt. Het hier gebruikte 321b modem is al wee...
Sinds safe online draait krijg ik foutmeldingen dat het programma MacKeeper adware bevat..!Dat is niet juist, MacKeeper is een gecertificeerd programma e...
Binnen LAN is het 2.4G netwerk aanwezig. Hierop ook ingelogd. Reeds 4 Ring apparaten gekoppeld. Nu een nieuwe camera gekocht van Ring, maar ik krijg deze...
Hallo allemaal, ik zit met een klein probleem en hoop dat er hier misschien iemand is die dit herkent of advies op heeft.Ik gebruik al enige jaren Teamvi...
Hoi iedereen,Wij hebben 2x een Wifibooster van ziggo ontvangen (dat is dus 2x een volledige set, adapter A & adapter B .Ik heb een aantal maanden geleden...
Ik heb de MAC-filtering in 'Ziggo Extra Wifi-punt via een stopcontact ingesteld en wil hier nu wijzigen in aanbrengen, maar als ik in het menu op Access ...
Een e_mail adres gemaakt “ruurdvdzee@ziggo.nl” maar dit adres bestaat al in Friesland , hoe kan dat? Zonder dat ik gewaarschuwd werd door ziggo?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.