CCA utp-kabel goed? Opgelost
Ik heb onlangs een aantal utp-kabels aangeschaft. Ik zie echter dat deze niet van massief koper zijn, maar van CCA. Aluminium met een koperlaagje, dus.In...
Ik heb onlangs een aantal utp-kabels aangeschaft. Ik zie echter dat deze niet van massief koper zijn, maar van CCA. Aluminium met een koperlaagje, dus.In...
Sinds korte tijd heb ik een super trage Wifi verbinding.Waar ik eerst een download had van 200-250 MB op 2.4 kom ik nu niet hoger meer dan 8-10 MBVeel te...
Nou, ik hoop dat de community mij kan helpen.Ik maak sinds kort gebruik van de xbox app op pc, hier kan ik met mijn abonnement verschillende multiplayer ...
Beste Ziggo Lezers, Moderators en Super Expert'sDeze email kreeg ik vanochtend in me Postvak In van me Ziggo mail account.Wees alert en klik NIET op Lees...
Hallo, Ik heb thuis nog een analoge alarmcentrale, weet iemand of je deze op de tel 2 poort van de connection box kan aansluiten en dan in de box deze po...
Dat had ik vanochtend, de Ziggo kabel lag er uit door een grote storing.Dus nam ik mijn mobiele telefoon, sloot die met een USB kabel aan op mijn Fritz!b...
Beste leden,Mijn thuisnetwerk wilde ik uitbreiden tot achterin de tuin. De meest eenvoudige manier leek mij een extra wifibooster via stopcontact voor in...
Ik heb een Connectbox Giga waarop ik de poorten 80 en 443 heb geforwarded. Dit ivm installeren van certificaat van Letsencrypt. Dat is me al eens eerder ...
Hoe schakel ik de bruffunctie in op de Connect box?
2e ethernet poort deco m4 mesh wat doet die ? ***Toegevoegd door moderator***Ook interessant om te kijken:
Wat zijn de afmetingen van de connectbox giga
Ik heb een router aangesloten op mijn modem om betere Wi-Fi verbinding te hebben. Ik heb echter een redelijk oud modem. Er is geen bridge modus beschikba...
Zojuist ingelogd in de Connectbox om het kanaal van mij 5 Ghz Wifi te wijzigen echter tot mijn verbazing zie ik dat er UPC Firmware op de connectbox gein...
Vandaag een hele middag bezig geweest om de Sonoff Basic schakelaar zonder succes te verbinden met het netwerk. Natuurlijk eerst de meest moeilijke oplos...
Ik gebruik safe online op mijn iPad 2019. Als ik een site bezoek waar ik moet inloggen met Digid start de Digid app niet op maar moet ik een koppel code ...
Beste allemaal, Ik heb sinds een paar weken last van een wegvallende internet verbinding. De verbinding is minder dan een minuut weg, en komt vanzelf wee...
Zojuist hebben wij de naam van ons Wifi-netwerk gewijzigd. Nadat wij de wijziging hadden doorgevoerd, kwam in de lijst met wifi-netwerken een nieuw, open...
Standaard staat deze op 5GB aan gebruik, is deze ruimer te maken?
Beste, Ik vroeg mij af wanneer de Wifi vereisten zullen veranderen naar het wel befaamde nieuwe wachtwoord beleid. Bij Tele2, waar ik hiervoor zat, en he...
Ik heb het forum goed doorzocht en geprobeerd om mijn probleem zelf op te lossen. Echter is dit helaas niet gelukt. Het volgende is het geval. Ik heb een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.