Spam Opgelost
Ziggo internationale bezorging Geachte hr Standaar, U heeft (1) pakket op voorraad. Waar wilt u het laten bezorgen
Ziggo internationale bezorging Geachte hr Standaar, U heeft (1) pakket op voorraad. Waar wilt u het laten bezorgen
Sinds enige tijd heb ik op mijn 250Mbit abonnement een draadloze snelheid van 20 á 30 Mbit.Volgens de klantenservice wordt tot 20 Mbit draadloos gegarand...
Beste, zojuist stopte mijn internetverbinding via de Connectbox ermee.3-11 om 10:00 na wat gerommel mijnerzijds blijkt dat er een nieuwe firmware versie ...
Bij openen webmail op iPad krijg ik steeds mededeling dat browser niet wordt ondersteund. Pas vanaf Safari 8 of Firefox. Heb nieuwste software Apple op i...
Goedemiddag beste forum leden,Ik heb een nieuwe Mesh wifi router aangeschaft, de Deco M9 Plus, 3 pack. Qua bekabeling kan ik 2 van de 3 units bekabeld aa...
Hoi, de afgelopen dagen heb ik thuis geen WiFi verbinding. Dit terwijl iedereen in het huis zonder problemen gebruik van kan maken. Op school en andere p...
Tot voor kort als ik een artikel bij een webshop kocht via IDeal en mijn ABNAmro-rekening kreeg ik bovenaan op mijn scherm een groene beveiligde site.Die...
Goedemiddag!Ik verlies iedere dag gemiddeld zo'n 5 tot 10 keer verbinding. Desktop via kabel. Dit zijn de US/DS waardes.
Ik vraag me af wat 'safe online' inhoudt.Is het een soort van bescherming tegen virussen of is het een bescherming dat niemand op jouw WiFi kan, mits ze ...
Sinds een paar weken heb ik een wifibooster (bedraad) bij ziggo gekocht. Om niet ieder keer handmatig het sterkste netwerk in te moeten stellen, heb ik d...
Hoi, ik maak al tijden gebruik van Safe Online (f-secure) als mijn anti-virus. Na continu tegen een volle c schijf aan te lopen had ik besloten om door m...
Goedendag, ik heb van ziggo een technicollor TC7210 en 2 camera's van Mobotix voor onze kinderen.Nu wil ik graag deze camera's van buitenaf ook kunnen be...
Ik heb een coonectbox die mijn thuisnetwerk beheert.Ik heb een pelletkachel met een eigen wifinetwerkik heb een omvormer voor mijn zonnepanelendie geven ...
Beste forumleden, Ik heb een vraag over mijn internet snelheid, ik heb een abonnement tot 300 mbps, echter stopt mijn download snelheid al bij ± 80 mbps....
Best Forum,na lang en veel zoeken had ik mijn Gramofon spelers weer aan het internet gekregen door het plaatsen van het Arris Modem (ipv Compal) Na 3 wek...
ik heb een mail ontvangen van ziggo internationale bezorging. Dat ik een pakket niet geleverd heb gekregen en ik moet klikken voor track en tracé codeAls...
Hallo allemaal,Is er misschien iemand die weet hoe ik bepaalde websites op mijn router/ modem kan blokkeren in mijn wifi-netwerk.Ik gebruik de Horizon me...
Hoi,Ik heb zo'n grijs kastje in mijn tuin, waarschijnlijk van Casema en nu dus ziggo. Ik woon op de cremerstraat 124. Ik zou deze graag laten verplaatsen...
I want to change my default Wifi password. I copy the Ipv4 address and it directs me to UPC page. It asks for user name and password but i do not remembe...
HalloVraag:Ik zou graag de connectbox verder weg zetten van min hoofdaansluitpunt.Het punt zit in de woonkamer, achter de tv, en dat word echt zo een dra...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.