Instabiele wifi verbinding in bridge modus Alleen-lezen Opgelost
Goedemorgen, al weken aan het tobben om de internet verbinding (wifi) in huis goed te krijgen. Situatie is dat de mediabox (meterkast) als bridge fungeer...
Goedemorgen, al weken aan het tobben om de internet verbinding (wifi) in huis goed te krijgen. Situatie is dat de mediabox (meterkast) als bridge fungeer...
Hallo, mijn Ubee wifi3.0 modem van UPC, oud hé, staat in bridge mode dus met mijn Nighthawk R7000 een redelijk goed signaal op 2,4GHz en 5GHz.Nu wil ik N...
Als ik verbinding wil maken met smart tv via draadloze WiFi vraagt hij om WPA/WPA2 sleutel. Waar kan ik die vinden? Heeft het een andere naam op de witte...
De witte extender bekabeld.Krijgt hij net als de c7 een eigen inlogOf heeft hij dezelfde inlog als de router.???
Ik heb een NAS aangeschaft (WD ED2 Ultra) en geïnstalleerd. Via mij wifi netwerk kan ik de NAS benaderen (zowel via iMac als iPhone; zolang in het wifi n...
Het begon mij op te vallen dat ik niet (meer) alle mail in mijn outlook binnen kreeg. Nu blijkt dat ik die mail wel kan zien via Webmail en dat deze mail...
Ik heb nu al sedert de overgang UPC->Ziggo (5jr?) dezelfde mediabox/internet modem. Ondertussen heeft de techniek niet stil gestaan. Heeft Ziggo hier een...
Hoe kom ik erachter wat voor verbinding ik heb? IPv4 of IPv6. Als ik in de instellingen van de modem kijk staat er alleen IPv4. In andere topics staat da...
Dag,Ik geloof dat ik aanloop tegen een probleem wat in eerdere topics over IPv6 Prefix Delegation (PD) al eens voorbij is gekomen: het Compal modem deelt...
Hello, Scenario: I have a Ziggo connect box. I would like to have a setup where the DHCP & Wifi is managed by my personal router and the Ziggo Connect Bo...
Ik heb onlangs een aantal utp-kabels aangeschaft. Ik zie echter dat deze niet van massief koper zijn, maar van CCA. Aluminium met een koperlaagje, dus.In...
Sinds korte tijd heb ik een super trage Wifi verbinding.Waar ik eerst een download had van 200-250 MB op 2.4 kom ik nu niet hoger meer dan 8-10 MBVeel te...
Nou, ik hoop dat de community mij kan helpen.Ik maak sinds kort gebruik van de xbox app op pc, hier kan ik met mijn abonnement verschillende multiplayer ...
Beste Ziggo Lezers, Moderators en Super Expert'sDeze email kreeg ik vanochtend in me Postvak In van me Ziggo mail account.Wees alert en klik NIET op Lees...
Hallo, Ik heb thuis nog een analoge alarmcentrale, weet iemand of je deze op de tel 2 poort van de connection box kan aansluiten en dan in de box deze po...
Dat had ik vanochtend, de Ziggo kabel lag er uit door een grote storing.Dus nam ik mijn mobiele telefoon, sloot die met een USB kabel aan op mijn Fritz!b...
Beste leden,Mijn thuisnetwerk wilde ik uitbreiden tot achterin de tuin. De meest eenvoudige manier leek mij een extra wifibooster via stopcontact voor in...
Ik heb een Connectbox Giga waarop ik de poorten 80 en 443 heb geforwarded. Dit ivm installeren van certificaat van Letsencrypt. Dat is me al eens eerder ...
Hoe schakel ik de bruffunctie in op de Connect box?
2e ethernet poort deco m4 mesh wat doet die ? ***Toegevoegd door moderator***Ook interessant om te kijken:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.