Teruglopende snelheid internet Opgelost
Ik heb 2 laptops een oudere ASUS en een nieuwere ACER welke een snelheid aankan van 433MBs. Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken van 250Mbs. Op de oude laptop haal ik deze snelh...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb 2 laptops een oudere ASUS en een nieuwere ACER welke een snelheid aankan van 433MBs. Ik heb een abonnement waarbij ik een snelheid moet bereiken van 250Mbs. Op de oude laptop haal ik deze snelh...
Wat betekent deze melding in de netwerk historie van de connect box?MAC adres heb ik voorzien van XXNo Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=XX:XX:XX:XX:XX:XX;CMTS-MAC=00:01:5c:77:06:55;CM-QO...
Hallo,Ik heb al geruime tijd (+/- 2 maanden) last van een wegvallende internet verbinding, probleem zowel op de wifi als bekabeld. Internet aansluiting “loopt” via een Ziggo Connectbox en een splitter...
Hallo,Ik heb sinds een tijdje last van verbindingsproblemen met mijn PS4. Als ik wil inloggen op mijn account via bekabeld internet, dan staat er bij het kopje: IP-adres dat de verbinding niet gemaakt...
Ik heb een Synology NAS aangesloten op mijn connectbox. Als ik wifi gebruik van de connectbox kan ik de NAS benaderen om bv netwerkschijf aan te maken. Als ik wifi gebruik via mijn Amplifi die ook is ...
hoeveel spamadressen kun je maximaal blokkeren? Navraag gaf aan dat dit onbeperkt zou zijn maar wanneer ik nu een adres wil blokkeren wordt er aangegeven dat de lijst vol zit. Is deze uit te breiden o...
Ik heb nu de xbox rechtstreeks op de modem aangesloten een technicolor 7210.Helaas is de downloadsnel maar rond de 60mbps. ik heb de 250/50 abbo.De latentie is 12ms. Iemand een idee? herstart is niet ...
Goedendag, Er moet me toch iets van m'n hart: wat een gedoe om Safe Online te herinstalleren! Ik ben e dagen mee bezig geweest, zowel in de Community als met de Klantenservice van Ziggo. Ik ben ook op...
hoe is het mogelijk dat ik bij speedtest.nl een snelheid krijg van 256Mbs na de laatste snelheidsverhoging enbij de snelheidsmeting van Ziggo niet verder kom dan 165 Mbs.Een verhoging van slechts 10 M...
Hoi, we hebben de connectbox met 4 internet aansluitingen. Nummer 3 werkt niet. we hebben tevens een Ubiquity power switch supply & TP link desktop switch aan de Connectbox gekoppeld, deze werken gewo...
Ik heb een pc werkend op Windows10. De pc van mijn vriendin is van een zelfde versie. Ik wil deze pc aansluiten op mijn netwerk. Hoe gaat dat in z'n werk? Note …. de pc van mijn vriendin is duitstalig...
Ik gebruik momenteel de standaard Windows 10 mail app om mails te ontvangen en een mappen structuur te onderhouden op mijn Windows PC. Gezien wat probleempjes die ik hiermee heb ben ik nu op zoek naar...
Hoi allen,Sinds gistermiddag Ziggo klant. Televisie, internet, bellen. Installatie ging prima, de fout gemaakt thuisnetwerk in te stellen, maar dankzij dit forum dat snel er weer afgegooid.Nu nog een ...
Anderhalve week geleden zijn wij van KPN naar Ziggo overgestapt. Alles doet het nu behalve internet op de Iphone en Ipad van mijn zoon. We hebben een connectbox en mediabox XL van Ziggo. Daarnaast heb...
Hallo,Ik heb sinds een tijdje last van plostelinge internetproblemen met mijn PC. Als de PC een tijdje niet wordt aangeraakt en in de slaapstand gaat, dan heb ik opeens geen internetverbinding meer. H...
Hallo,krijg de installatie voor de wifispots niet voor elkaar op mijn laptop,Windows 8.1,ik kom tot stap 19(samen met een medewerker van ziggo)stap 20 lukt niet omdat ik een ander scherm krijg met daa...
Al enige tijd zit ik met het volgende probleem: zo af en toe (vandaag zelfs al 3 keer) stopt het modem (Connect Box) met het doorzetten van internet. Alle WiFi-verbindingen blijven intact, maar er is ...
Goedendag,Is het mogelijk om als particuliere klant een vast ip-adres te krijgen i.p.v. een dynamisch adres?Voor mijn werk moet ik regelmatig thuis inloggen en ons externe ip-adres is hiervoor op een ...
Waarom wijzigt mijn ip adres regelmatig (laatste tijd soms zelfs wekelijks). Dit geeft iedere keer problemen wanneer wij thuis (dus privé) willen inloggen op een de server van ons bedrijf die alleen t...
Sinds afgelopen vrijdag de 26e hadden we hier in de wijk (3601JS) een storing.Sinds maandag ochtend (de 29e) lag het internet er opeens geheel uit.Vanmiddag (de 30e) werd rond 14:00 de storing als opg...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
58 | |
43 | |
10 | |
8 | |
6 |