Internet Latency problemen Opgelost
Beste lezers, Een enkele tijd geleden heb ik een topic aangemaakt omtrent mijn bekabelde netwerk welke niet stabiel is. In de tussentijd is er een “stand...
Beste lezers, Een enkele tijd geleden heb ik een topic aangemaakt omtrent mijn bekabelde netwerk welke niet stabiel is. In de tussentijd is er een “stand...
Al bijna 2 jaar ( sins ik die nieuwe connect box heb ) gezeik met de ping. Al meerdere keren klanten service opgebelt elke keer met een ander fabeltje. A...
Hallo,Heel vaak merk ik dat ik hoge ping evaar, dit wordt dan veroorzaakt door een download/update vanuit Steam, terwijl andere downloads/updates via and...
Beste Ziggomedewerkers,Donderdag 1 oktober is er een monteur langsgeweest, zoals afgesproken in https://community.ziggo.nl/community-archief-226/packet-l...
Hallo,Ik had problemen met mijn externe router (netgear R7000) dus deze heb ik er even tussenuit gehaald en aan ziggo gevraagd of ze de routerfunctie op ...
Beste ziggo,sinds enkele maanden doet ons internet het zeer slecht.50 % van de tijd heb ik gewoon een goede ping van 25 en is er niks aan het handje, de ...
Beste forumleden,Ik ben bezig met het instellen van een aantal email filters om mijn email wat netter te organiseren in mapjes. Nu vroeg ik me af of het ...
Hoi,Ik heb net geprobeerd te bellen met de klantenservice, omdat er vanaf juli 2020 kosten ingehouden worden voor een wifibooster die ik sinds november 2...
Sinds vandaag de deco 4 geinstalleerd. Zowel 2,4 als 5 Ghz zitten op 1 SSID. Is het megelijk om voor beide een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, zo...
Ik en een paar Nederlandse vrienden van mij spelen allemaal dit zelfde spel genaamd Rust. We komen allemaal uit verschillende delen van het land maar we ...
Hallo,Ik heb een extra wifipunt verbonden met mijn mediabox. Ik wil het extra wifipunt een verdieping hoger installeren en kan de kabel door een smal gat...
Hoi kan iemand mij helpen hoe ik mijn wasmachine Siemens verbindt met mijn modem. Ik moet een macfiltering of iets dergelijks instellen
Wij hebben een modemwisseling gedaan en met de nieuwe Connectbox kan ik mijn NAS niet meer bereiken.Blijkbaar moet er ergen een poort woren open gezet, m...
Dag allemaal,Werkt Connectbox met 4 aderige UTP kabel? 4 aderige UTP kabel
Sinds een kleine week valt het internet weg. Ik zie dan dat het modem aan het resetten is. Soms gebeurt het dat binnen 5 minuten 2 x het internet weg val...
Afgelopen maandagochtend heb ik mijn modem geïnstalleerd en daarna 24 uur gewacht op de activatie van het modem.Echter is het modem tot op heden nog stee...
Safe Online geeft steeds de melding om de computer opnieuw op te starten ivm update.Nieuwe Safe online update is opgehaald en staat op “Waiting restart.....
Ook wij willen graag onze Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG vanwege PUMA 6 problemen. Helaas wil de klantenservice niet meewerken, omdat dit nie...
Hallo, Ik heb een oud Modem. Ik denk TC7200.regelmatig valt de Wifi weg.Zou ik het nieuwste model Modem kunnen krijgen ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.