- Bugs & Foutmeldingen
1 - E-mail
1.321 - Internetverbinding
2.960 - Smarthome
86 - SmartWifi pods
469 - Thuisnetwerk
2.485 - Veilig Internet
512 - Wifi
1.608 - Wifibooster
259
Leestips van Ziggo
Internet topics
TP-link deco4 Opgelost
Sinds vandaag de deco 4 geinstalleerd. Zowel 2,4 als 5 Ghz zitten op 1 SSID. Is het megelijk om voor beide een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, zo...
Ping / Latency tijdens gamen Opgelost
Ik en een paar Nederlandse vrienden van mij spelen allemaal dit zelfde spel genaamd Rust. We komen allemaal uit verschillende delen van het land maar we ...
Kabel naar wifibooster Opgelost
Hallo,Ik heb een extra wifipunt verbonden met mijn mediabox. Ik wil het extra wifipunt een verdieping hoger installeren en kan de kabel door een smal gat...
Wasmachine verbinding maken met de wifi Opgelost
Hoi kan iemand mij helpen hoe ik mijn wasmachine Siemens verbindt met mijn modem. Ik moet een macfiltering of iets dergelijks instellen
Connectbox en NAS Opgelost
Wij hebben een modemwisseling gedaan en met de nieuwe Connectbox kan ik mijn NAS niet meer bereiken.Blijkbaar moet er ergen een poort woren open gezet, m...
4 aderige UTP kabel Opgelost
Dag allemaal,Werkt Connectbox met 4 aderige UTP kabel? 4 aderige UTP kabel
Internet valt meerdere malen per dag weg Opgelost
Sinds een kleine week valt het internet weg. Ik zie dan dat het modem aan het resetten is. Soms gebeurt het dat binnen 5 minuten 2 x het internet weg val...
modem activatie Opgelost
Afgelopen maandagochtend heb ik mijn modem geïnstalleerd en daarna 24 uur gewacht op de activatie van het modem.Echter is het modem tot op heden nog stee...
Steeds restart na update Safe Online Opgelost
Safe Online geeft steeds de melding om de computer opnieuw op te starten ivm update.Nieuwe Safe online update is opgehaald en staat op “Waiting restart.....
Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG Onopgelost
Ook wij willen graag onze Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG vanwege PUMA 6 problemen. Helaas wil de klantenservice niet meewerken, omdat dit nie...
Oud Modem (TC7200) Onopgelost
Hallo, Ik heb een oud Modem. Ik denk TC7200.regelmatig valt de Wifi weg.Zou ik het nieuwste model Modem kunnen krijgen ?
OpenVPN probleem met ConnectBox TLS Error Unroutable control Onopgelost
Hallo, Er zit een Synology NAS achter het modem. In die NAS staat OpenVPN aan. Ik heb een ConnectBox. In die Connectbox staat poort 1194 UDP geforward na...
Ziggo mail agenda synchroniseren met Outlook 2016 in Windows 10 en met Outlook op Android? Opgelost
Graag wil ik mijn Ziggo Agenda laten synchroniseren met outlook op mijn laptop en mogelijk met outlook op mijn mobiel (android).Ik heb een zeer nuttige t...
VPN Onopgelost
Mijn Email wordt alsmaar geblokkeerd voor uitgaand door Ziggo. Ik werk via VPN uit veiligheid. Hoe kan ik dit oplossen zodat Ziggo me niet elke keer blok...
Rare hop veroorzaakt problemen Opgelost
Sinds ik thuis werk valt me op zat ik routeringsproblemen heb. Wanneer ik een traceroute uitvoer naar 8.8.8.8 krijg ik dit:C:\Users\henk>tracert 8.8.8.8T...
IP is geblacklist Opgelost
door dat er een virus was op mijn pc is mijn IP geblacklist, hierdoor kan ik bepaalde sites/apps niet meer openen/gebruiken. voorbeelden hiervan zijn Vid...
Ziggo connectbox en Mesh Wifi op 1 SSID? Opgelost
Ik zoek een oplossing voor het volgende: Ik wil hoge snelheid wifi doorheen mijn huis, door het toevoegen van een Mesh of gelijkaardig e Wifi AX / Wifi 6...
Connectbox Giga configuration bugs Opgelost
HelloThis is a second day I’m fighting with Connectbox Giga and I wonder is it my device, or is its software just buggy and very narrow featured? Some of...
ASUS router achter Giganet modem Opgelost
Sinds een paar weken heb ik giganet internet van Ziggo en dus de nieuwe giganet modem.Na wat aanvangsproblemen met de kabels in de wijk (inmiddels opgelo...