Upload halve snelheid Opgelost
Mijn modem heeft al een tijdje last van een halve upload. Download is perfect (500mbit), maar upload is maar 20Mbit. De Coax kabel die ertussen zat, was ...
Mijn modem heeft al een tijdje last van een halve upload. Download is perfect (500mbit), maar upload is maar 20Mbit. De Coax kabel die ertussen zat, was ...
De Connect Box lijkt zichzelf ongeveer elke 15-30 minuten automatisch te rebooten. Het is een cirkel waar de modem niet uit komt en internet valt telkens...
ziggo agenda synchroniseren met icloud agenda
Sinds gisteren (26/05/2020) kan ik sommige interne sites van mijn werkgever niet meer bereiken. eerst met support bezig geweest om permissies en andere i...
Beste gebruikers, Midden in de thuiswerk-tijd heb ik mijn abonnement verhoogd van start naar complete. Dat werkt goed, op één plek in huis na. Ik woon in...
kan niet inloggen met mijn bestaande upcmail.nl. Kan wel inloggen in mijn Ziggo, maar in ziggomail lukt niet. Heb net nieuwe telefoon maar kan geen E-mai...
Graag zou ik meer willen weten over de firewall instellingen van de connectbox, namelijk wat de volgende opties doen als ze zijn aangevinkt: poortscan de...
Wij hebben problemen met het Wifi bereik in onze woning; Onze modem hebben wij in onze meterkast, in de hal op de begane grond staan, staan. Deze modem z...
ik heb problemen met een spel genaamd league of legends ik had hun een bericht getuurd over de problemen hun zijden dat het met de ISP te maken had en da...
Is het veilig om een gastnetwerk (met goed wachtwoord) altijd aan te laten staan? en heeft een gastnetwerk dezelfde firewall instellingen als het gewone ...
Ik heb op mijn mobiele telefoon Ziggo safe online. Een onder deel van Ziggo safe online is Ziggo safe browsing. Als ik via safe browsing naar de website ...
Al jaren is ipv6 een ding bij Ziggo maar het schijnt er nu dan te zijn. Sterker, bij consument is het nu standaard en volgens de telefoniste klaagt geen ...
Sinds ik de router van ziggo heb omgezet naar 5 ghz is het wifi signaal boven slechter. Nu wil ik daar een acces point 5ghz plaatsen, er is een vaste kab...
We besloten om na vele jaren KPN, waar de internet bandbreedte inmiddels tot 25/2,5Mb (down/up) was gestegen toch over te stappen naar Ziggo. Het thuis-w...
IK heb een Connect Box van ZIGGO. Ik heb al meerdere apparatuur aangesloten via Wifi en nooit geen probleem gehad. Ik heb nu een ELRO DVC040ip video deur...
Hallo, Ik heb sinds kort een Ziggo internet aansluiting én (nog) een Xs4all glasvezel internet aansluiting. Ik wil nu graag de Connectbox als modem met d...
sinds gisteren kan ik plotseling geen email meer via mijn Ziggo webmail versturen, wel ontvangen! Ik krijg het bericht te zien: er is een fout opgetreden...
Beste allemaal, ik geef regelmatig webinars. Daarvor moet ik 720p video live streamen vanaf mijn computer naar internet. In een webinar van 1 uur gaat he...
Hi! Ik heb een laptop met netwerk kaart: Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260. Ik heb altijd enorm veel moeite met het verbinden met netwerken. Vaak vind ...
Hallo allemaal, ik heb onlangs gelezen dat de beste manier om reclame op je samsung smart-tv te voorkomen is door ads.samsung.com te blokkeren voor je ro...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.