Ontvang geen email Onopgelost
ik kan geen email ontvangen, wel versturen. Ik werk met Outlook, maar ook in de webmail staan geen mails
ik kan geen email ontvangen, wel versturen. Ik werk met Outlook, maar ook in de webmail staan geen mails
kun je de deco m5 ook via bekabeld aansluiten via het 220netwerk met een andere link booster?is het dan stabieler de uitgezonden WIFI?
Ik zou graag mijn oude CISCO 3928 modem vervangen. Wifi is erg instabiel en het modem moet regelmatig ge-reset worden. Zeker als er meer gebruikers in hu...
Ik heb meerdere mailen de stappenplannen doorlopen om de blokkade op de uitgaande mail op te heffen. Tot op heden nog zonder resultaat. Omdat ik MOET mai...
Sinds vanmiddag kan ik niet meer internetbankieren met mijn bank op mijn pc met Ziggo safe online software, met alle mogelijke browsers en na alles cooki...
De Wifibooster via internetkabel adverteert zich heel vaak met 192.168.0.1 i.p.v. met 192.168.178.1.Zelfs tijdens een actieve verbinding gebeurt dit. Vaa...
Beste lezers, Ik betrek binnenkort een nieuwbouw woning die erg goed geisoleerd is. Nu wil ik de ziggo modemrouter in bridge zetten en mijn eigen router ...
Goede dag,Ik heb een connectbox in de woonkamer staan. Ik heb een utp kabel naar de hobby, computer kamer liggen, en daar heb ik een unifi Poe switch op ...
traag bekabelde aansluiting van 250 naar 85 mb,wat is de oorzaak,
wifi signaaldekking te laag , moet ik een acces punt aanschaffen
Beste Ziggo Webcare, Monteurs, Ik heb al een poos problemen met een wegvallende verbinding… heel vervelend maar kom er niet uit. Ziggo heeft al meerdere ...
Ik heb een abo 500 downlen 50 upload , heb ik vertraging met ps4 te spelen beeld blijf haperen , vermoeiend zo spelen , heb speedtest op laptop bekabel g...
Hallo, wij hebben het snelste internet van ziggo en drie wifi boosters van Deco waarvan 1 op de slaapkamer. Maar als we met de ziggo go app naar onze chr...
Een probleem dat ik niet heb kunnen vinden in het forum (Of niet goed genoeg gezocht...) is dat bij ons de telefoons regelmatig met het ziggo-wifinetwerk...
Hallo,sinds donderdag 24 Dec kan ik geen e-mail meer. Ontvangen of versturen.Wanneer iemand mij e-maild bounced deze terug naar de verzender.Nu probeerde...
Hoi,Ik werd via tweakers gewezen dat hier nog wel eens mensen met kennis zitten mbt internetverbindingsproblemen.Sinds kort heb ik Gigabit (Groningen) en...
Sinds maandag maak ik gebruik van de Gigabit router, voorheen had ik 500 MB. Nu heb ik de router in bridge laten zetten omdat ik gebruik maak van de Mesh...
Beste mensen,De laatste tijd is internet veel belangrijker geworden in verband met thuiswerken. Het abonnement wat wij hebben is voor 250 mbps, wat via d...
Ik heb al een tijdje de maximale internetverbinding, althans qua abonnement en kosten. Echter haal Ik maximaal 200 mbit met mijn Technicolor router. Waar...
Beste lezers,Ten einde raad klop ik graag bij jullie aan voor hulp. Mijn wifiverbinding is al jaren niet goed. Aangezien ik op dit moment veel vanuit hui...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.