Wifi in mijn achtertuin 70 meter Opgelost
In huis de Ziggo router via het stroomnetwerk naar de schuur doorgelinkt en daar weer een router aan gehangen. Maar hoe krijg ik in één keer het signaal sterk genoeg om achter in de tuin (70 mtr) ster...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
In huis de Ziggo router via het stroomnetwerk naar de schuur doorgelinkt en daar weer een router aan gehangen. Maar hoe krijg ik in één keer het signaal sterk genoeg om achter in de tuin (70 mtr) ster...
Ik heb zonnepanelen en een Solaredge Omvormer. Deze stuurt gegevens naar het modem zodat ik mijn opbrengst kan uitlezen.Ik kan nu alleen de dagopbrengst uitlezen maar niet meer de actuele opbrengst.Op...
Hoi,Sinds enkele dagen krijg ik mail van Flickr (site waar ik foto's plaats) in mijn Spam box. Dit is zowel thuis (via Outlook), maar ook extern als ik via Ziggo Webmail kijk.Ik heb zelf niks verander...
Hallo, Af en toe moet ik mijn werkagenda vanaf mijn laptop thuis kunnen inzien. Ik werk in de zorg dus dit gaat via een extern bureaublad en je hebt toegang op basis van je ip adres wat bij dat bedrij...
Hey, Ik heb een USG, 8Ports Switch 60W en 3 AC AP lite geinstalleerd. AansluitingRouter port 1 naar Wlan USGUSG LAN naar Switch (Non POE port) 3 x POE UTP naar Access pointIk zie de devices niet in mi...
Wij hebben 2 ziggo emailaccounts.Er komt spam binnen gericht aan michelwierzbicki@ziggo.nl. Dat is geen adres van ons. Hoe kan ik dit tegenhouden? Ziggo, kunnen jullie helpen?
Hoe kan een device uit ziggo safe online verwijderd worden?
sinds gisteren brandt het lampje op de wifi booster van 2,4GHz niet meer, dus geen wifi verbinding hiermee. Wel internet mogelijk met de internetkabel erin (5ghz) . Ook wifi via de gewone Cisco modem....
om mijn TomTom te kunnen updaten moet ik verbinding maken met wifi. updaten lukt sinds kort niet meer en TomTom geeft aan dat ik de firewall van ziggo uit moet zetten. Ziggo verwijst me naar de levera...
Ik had een e-mailadres bij Ziggo. Maar door veel spam heb ik bij Ziggo een nieuw adres aangemaakt. Dat ging prima.Nu zou ik de berichten vanuit mijn oude Ziggo-adres willen kopiëren/verplaatsen naar m...
Bij mijn webmail druk ik op de button archiveren en ineens zijn mijn bestanden in een bepaalde map weg. Waar vind ik ze weer?Gr maris
Moet ik mijn telefoon ook apart beveiligen? VodaFoon.
Ik heb een Ziggo Connect box. Op het terras van mijn appartement is de WIFI-ontvangst matig. Kan ik de verbinding met een of meer Ziggo wifi boosters verbeteren met, zeer belangrijk, dezelfde gebruike...
Hoi,sinds enkele weken spontaan reboots van de modem, hierna is er geen internet verbinding meer. Er worden namelijk door de dhcp server op dat moment geen ip addressen uitgegeven. Wanneer ik een vast...
Hallo leden, ik snap er niks meer van...ik heb een nieuwe laptop (deze..Asus Vivobook) en ik wil er internet op hebben...heb hem ingesteld en internet werkt dan wel en dan niet...maar wanneer hij wel ...
Hoi, Onlangs is mijn modem vervangen en alles werkt tot nu toe. Toch uit nieuwsgierigheid wil ik graag dingen beter begrijpen. Kan iemand mij m'n down en up stream waardes toelichten? Zijn ze zoals ze...
Als men een aantal dagen afwezig is, is het dan beter om de Connectbox te laten aanstaan of uit te zetten, afgezien van besparing op stroomkosten bij uitzetten? Ik denk aan tussentijdse updates van de...
Als ik een mail verstuur vanuit de i-phone 8 komt er een foutcode554 5.2.0 MXIN606 DMARC
Can someone please help???
L.S.,Werkt het nu? E.e.a. staat "AAN" bij mij maar kan niet controleren of het werkt.Hoe zie ik op mijn smartphone dat ik ben verbonden met een dergelijke spot?
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
40 | |
9 | |
8 | |
6 |