Wifi ontvangst steeds weg, ondanks verbinding Opgelost
Ook sinds plaatsen nieuwe booster van ziggo steeds nog melding op telefoon en tablet, iphone en ipad: verbonden zonder internet.Al een jaren bestaand fen...
Ook sinds plaatsen nieuwe booster van ziggo steeds nog melding op telefoon en tablet, iphone en ipad: verbonden zonder internet.Al een jaren bestaand fen...
Mijn emails worden regelmatig geblokkeerd, omdat het wachtwoord gehackt zou zijn. Ik gebruik een Apple wachtwoorden, die als safe worden aangemerkt. Verd...
Goedenavond,Kennis van me heeft al een tijdje dat het internet af en toe wegvalt. Nu heb ik recent zijn UniFi Access Points geüpdatet om meer inzicht te ...
Zo'n 6 maanden geleden ( op 12 jan. ), toen bekend werd dat er een ernstige kwetsbaarheid zit in miljoenen modems, is het draadje ‘Aanpak Ziggo modems ve...
Greetings,I have been a Ziggo internet user for more than 1 year. I am happy with my internet connection other than the router (Connect Box) resets. At f...
Omdat mijn wifi niet tot de tweede verdieping reikt heb ik via Ziggo een TP-link Deco M4 mesh systeem aangeschaft.Bij het product zit een kaartje met aan...
Apple (iPhone en iPad) geven bij verbinding met de Ziggo modem/router een melding van zwakke beveiliging:WPA/WPA2 (TKIP) wordt niet als veilig beschouwd....
Hoi,Het probleem begon als eerste in Mei/Juni van dit jaar wanneer het internet meerdere keren per dag uitviel. Na een paar minuutjes (modem restarte van...
Ik ontdekte dat mijn Dropbox niet meer wilde synchroniseren.De foutmelding riep dat “er kan geen beveiligde internetverbinding opgezet worden".Zoeken…Raa...
Hallo,Ik heb nu enkele jaren een Asus Router (RT-AC87U met Merlin-firmware). Gebridged natuurlijk. Werkte best wel goed (heb wel de laatste tijd veel las...
Mijn snelheid klopt nog steeds niet . Is 250mb 25 mb ipv 500mb en 40 mb. Zou iemand dit kunnen aanzetten / omzetten? Thanks
Ik probeer een remote camera te installeren, maar dat lukt nietHet is de CIP-37210 https://camera.homewizard.net/nl/support/solutions/articles/1900009687...
Het lan-lampje van booster A brandt niet. Van booster B branden alle lampjes.Het wachtwoord is onduidelijk : 4 SWR!5-C2 (NbpDat haakje is recht en zit aa...
Your ISP (Vodafone Libertel B.V., AS33915) does not implement BGP safely. It should be using RPKI to protect the Internet from BGP hijacks. Ja ik had ook...
Is spotnet nog beschikbaar via ziggo?
Goedemorgen,Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons hui...
Beste,Ik heb sinds de upgrade naar Gigabit last van Packet loss, ik merk dit in spraak gesprekken over Teams, in games zoals COD. Surfen e.d. gaat prima ...
Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik ...
Hoi, kan iemand mij helpen met het onderstaande? Bedankt alvast!Situatie:De coax hoofdaansluiting is op onze eerste verdieping. Via een versterker (foto ...
op de pc en telefoon werkt de webmail doch op de laptop blijft het continu zoeken naar cache ??
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.