Lt2p not allowed? Onopgelost
Ik probeer naar mijn Synology een VPN verbinding op te zetten. Hiervoor heb ik mijn Synology geconfigureerd en als ik via het lokale IP-adres de VPN verb...
Ik probeer naar mijn Synology een VPN verbinding op te zetten. Hiervoor heb ik mijn Synology geconfigureerd en als ik via het lokale IP-adres de VPN verb...
Hallo allemaal, Ik heb een nieuw Ziggo abonnement afgesloten. Ik heb vandaag de apparatuur binnen gekregen om het te installeren. Ik kom er nu achter dat...
Gisteren heb ik een nieuwe modem gekregen connect box omdat mijn oude dinsdag 5 januari er mee ophield. Deze heb ik gisteren 9 januari geïnstalleerd en n...
Heb trage wifi en pc blijft vaak roamen. monteur is op 14 dec 2020 langs geweest. Het probleem zit bij iemand thuis in de wijk die storing veroorzaakt.! ...
Vandaag geprobeerd de connectbox te installeren. Dit lukte niet, volgende week komt monteur.Helaas was ons oude modem meteen gedeactiveerd.Via technische...
Ik heb een Xenox muziek computer in mijn zaak staan. Echter sinds Enexis een slimme meter geplaatst heeft (en de stroom er dus af moest) is alles complee...
Ik heb op 20 november een internet en tv-pakket bij Ziggo besteld. Expres met ingangsdatum 29-12, zodat we er in de kerstvakantie met thuiswerken weinig ...
Jullie hebben mij uitstekend geholpen bij de vorige storing: na het vervangen van het oude zwarte Ziggo modem door een witte (die ook in bridge staat) en...
Mijn vriendin en haar huisgenoot hebben last van een trage internetverbinding en ik ben al een poosje bezig om de snelheid omhoog te krijgen. Stappen die...
Kan mijn modum worden omgezet naar IPv4?Dit is nodig ivm thuiswerken.
Mijn modem is de Cisco EPC3925. Werkt goed voor mijn laptop. Maar op mijn Iphone valt de verbinding sinds kort weg. Ik begreep dat een ander kanaal mogel...
Een paar maanden geleden had ik wat internet problemen en uiteindelijk heb ik toen een Ubee UBC1318ZG modem ontvangen. De hele thread over mijn toenmalig...
Hallo wijze neuzen,Ik hoop zo via deze manier een goede oplossing te vinden. Sinds ik verhuist ben een jaar geleden heb ik erg instabiel internet. Heb ve...
Ik heb Zonnepanelen en een SolarEdge omvormer waarmee ik contact heb via een app. Dit gaat via een WIFI-koppeling tussen de omvormer en de ZIGGO router/k...
Hi, ik werk al een half jaar probleemloos met een FortiClient VPN. Dit gaat draadloos via een Zyxel router die bedraad is aangesloten op de Ziggo Connect...
Hallo!Ik zou graag een nieuw modem krijgen.De verbinding valt regelmatig uit - meerdere keren per dag. Na een reset is het weer een paar uur in orde. Een...
live mail - fout-id:OX800XO13E
Kan ik vanuit mijn mailbox op mijn smartphone een bericht sturen naar Whats app?
Ik heb een probleem sinds enkele weken,ik krijg geen mails meer binnen op de ziggo mail server.wanneer ik een andere email app op mijn telefoon installee...
Elke keer als ik mijn internet explorer open, komt deze melding. Als ik een nieuw tabblad open, kom ik wel direct op mijn homepage www.google.nl en heb i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.