netflix en youtube haperen tijdens afspelen Opgelost
Sinds een aantal dagen staat mijn beeld soms 3 a 4 seconden stil tijdens het afspelen van netflix en youtube. Heb alles al geprobeerd.. contact met ziggo...
Sinds een aantal dagen staat mijn beeld soms 3 a 4 seconden stil tijdens het afspelen van netflix en youtube. Heb alles al geprobeerd.. contact met ziggo...
Niks werkt nog steeds niet
Sinds dinsdag kan mijn server geen email versturen naar ziggo adressen, refused to talk to me: 421De helpdesk meld niets te kunnen doen en verwijst naar ...
Ik heb er nogal last van wanneer de Ziggo router een update krijgt en daardoor het hele huis offline komt. Is het mogelijk deze update te forceren en zod...
wij wonen nu nu 1.5 jaar in ons nieuwbouw huis. Heb sinds die tijd ziggo tv/internet.Dit ging altijd goed tot op een paar dagen geleden. de connect box g...
Beste community mensen,Na 3 weken lang heen en weer bellen met Ziggo en FTP netwerkbeheerders zijn jullie mijn laatste hoop. Mijn probleem: ik heb een pr...
Emails komen niet meer binnen op mijn desktop computer. Op mijn smartphone en tablet (Android) wel.Ik heb Mozilla Thunderbird en Windows 10.Ik heb geprob...
Ik heb thuis vanaf ongeveer januari hele hoge latency variation en vrij veel package loss. Dit is vooral heel vervelend tijdens video calls en het gamen....
Hallo,Ik denk trek toch de stoute schoenen aan en ga het toch maar weer proberen op het forum.Tijdje geleden weer ziggo klant geworden na een 1 jarig uit...
Goedemiddag,Ik heb een Asus Zenwifi systeem aangeschaft om een betere dekking te krijgen met mijn Wifi in huis.Ik heb het systeem op de Connect box in br...
Heb je opeens geen wifi meer, last van een haperend filmpje of loopt je videogesprek achter? Dan wordt het tijd voor de tips van deze Ziggo monteur. Doe ...
Beste lezers, Een enkele tijd geleden heb ik een topic aangemaakt omtrent mijn bekabelde netwerk welke niet stabiel is. In de tussentijd is er een “stand...
Al bijna 2 jaar ( sins ik die nieuwe connect box heb ) gezeik met de ping. Al meerdere keren klanten service opgebelt elke keer met een ander fabeltje. A...
Hallo,Heel vaak merk ik dat ik hoge ping evaar, dit wordt dan veroorzaakt door een download/update vanuit Steam, terwijl andere downloads/updates via and...
Beste Ziggomedewerkers,Donderdag 1 oktober is er een monteur langsgeweest, zoals afgesproken in https://community.ziggo.nl/community-archief-226/packet-l...
Hallo,Ik had problemen met mijn externe router (netgear R7000) dus deze heb ik er even tussenuit gehaald en aan ziggo gevraagd of ze de routerfunctie op ...
Beste ziggo,sinds enkele maanden doet ons internet het zeer slecht.50 % van de tijd heb ik gewoon een goede ping van 25 en is er niks aan het handje, de ...
Beste forumleden,Ik ben bezig met het instellen van een aantal email filters om mijn email wat netter te organiseren in mapjes. Nu vroeg ik me af of het ...
Hoi,Ik heb net geprobeerd te bellen met de klantenservice, omdat er vanaf juli 2020 kosten ingehouden worden voor een wifibooster die ik sinds november 2...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.