Internet valt regelmatig weg Onopgelost
Ik heb een probleem dat het internet wegvalt. Ik heb er eerder weinig last van gehad. Recent heb ik een TP-Link Deco M4 setje aangeschaft en sinds ik dit...
Ik heb een probleem dat het internet wegvalt. Ik heb er eerder weinig last van gehad. Recent heb ik een TP-Link Deco M4 setje aangeschaft en sinds ik dit...
Ook ik zou heel graag mijn technicolor tc7200u om willen ruilen voor de ubee UBC1318ZG. ik heb me connectbox al 2 jaar geleden ingeruild (Met pijn en moe...
Hi Ziggo, Een abonnee van jullie heeft een nas met duizenden foto’s die open en bloot op internet te vinden is, onbeveiligd. Na wat zoekwerk heb ik een w...
Dit onderwerp gaat over het aansluiten van een eigen modem/router direct op de kabel van Ziggo, dus geen router-achter-router of router-achter-bridge con...
Hallo,Sinds gisteren ben ik wat meldingen in mijn Connectbox aan het nalopen (heb wat cijfertjes gedeleted uit de melding van Mac). Nu zie ik de afgelope...
Hallo Ziggo Community,Enige tijd geleden heb ik mijn internet een upgrade gegeven naar 250/50 en tevens een Deco M9 mesh systeem aangeschaft. Door de Zig...
Mijn naam in Safe online is verkeerd en ik heb maar 1 licentie ipv 3. de klantenservice kan me niet helpen. Opnieuw installeren werkt niet.
Hey ik heb nu al een paar weken problemen met LOL, meerdere DCs per game. Stapelt zich op van “1 of 2 vrij korte” in het eerste potje naar “wel dat was 2...
Krijg deze chantage mail vanuit mijn eigen adres verstuurd; hoe kan dat?Ik heb slecht nieuws voor je.24/09/2018 - op deze dag heb ik je besturingssysteem...
● HOW TO: router achter modem/router. door WAN poort te gebruiken als LAN poort. 1: Sluit router aan op pc of laptop. niet op de WAN poort maar op een LA...
Vele apparaten zijn met WIFI of met kabel verbonden. Hier hebben ze allemaal ook verbinding met het internet. Nu heb ik een Sony BRAVIA TV, en kan de TV ...
Kan iemand mij uitleggen bij portforwarding hoe ik aan de poort nummers kom lokaal en extern. Ik probeer een eenvoudige server beschikbaar te hebben voor...
I know this issue is covered in a few other places on the forum, but it seems the resolution is not always the same, and so I’d appreciate if someone cou...
Met filterregels stuur ik ongewenste mailberichten naar mijn “spam” map. Bij een filterregel op onderwerp kun je kiezen voor “bevat” en daar een specifie...
...Ziggo is in stilte begonnen met een online winkel waarin de provider kabels, stekkers, splitters en andere apparatuur verkoopt voor het gebruik van zi...
Goedemiddag, Sinds een jaar ervaar ik problemen met mijn internet verbinding, zowel bekabeld als wifi.Dit bericht wordt een beetje mijn laatste poging om...
Er worden nieuwe firmwares (9.1.1802.610 / 9.1.1802.613) naar deze modems uitegerold, kan Ziggo een Changelog posten wat er is aangepast?Kan Ziggo tevens...
Ik heb een probleem met bekabelde verbinding via mijn modem.Ik heb een connect box met 500mbps down en 40mbps up. De situatie is als volgt:Ik speel graag...
Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.En vervolgens de Mac adresse...
internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg.er zijn al twee monteurs geweest. de aansluiting (groene kabel) voor de connectbox is vervangen...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.