Serverfout: 550 Beveiligings alarm! account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail Onopgelost
Al een aantal keer een nieuw ww aangemaakt maar tot heden nog geen verbetering.Alle suggestie van Ziggo al doorlopen maar helaas.Wie kan me helpen?
Al een aantal keer een nieuw ww aangemaakt maar tot heden nog geen verbetering.Alle suggestie van Ziggo al doorlopen maar helaas.Wie kan me helpen?
Jaren lang trouwe klant maar wat een slechte service nu! 3,5e weken geleden verhuizing doorgegeven. Dit ruim om tijd i.v.m. mijn werk. Nieuwe modem en CI...
Hoi,Een tijdje terug heb ik mijn modem laten omzetten naar IPv4, echter merk ik nu dat sommige apparaten niet naar behoren werken. Vandaag had ik geprobe...
Goedemorgen, Ik haak even aan in dit topic;Nu we veel thuis werken merk ik dat internet met enige regelmaat uitvalt(1 minuutje tot 5 minuutjes) Thuis heb...
Ik heb regelmatig slechte wifi. Modem al een keer uitgedaan en gereset zonder resultaat.
mijn wifi is erg instabiel en ligt er telkens uit. zeer vervelend met thuis werken en 2 schoolgaande pubers. hoe kan dit verholpen worden?
Beste community, Ik kamp al een tijdje met latency variation en onstabiel/hoog ping. Met name in games zoals Battlefield V en Rocket League is dit zo erg...
Goedemiddag,Mijn beide websites in homedrive.ziggo.nl zijn niet meer bereikbaar. Dat is heel vervelend want het betreft hier stambomen waar ik jaren aan ...
Hallo, ik heb sinds afgelopen twee dagen een probleem met mijn internet op de playstation 4. Steeds kan ik via wifi en internetkabel wel even verbinden, ...
Please help i d like to open a modded server Minecraft to play with my friends
Sinds gisteren een nieuwe modem (de witte connect box) en reeds een dag zonder internet. Het modem moet geactiveerd worden en/of ik moet een activatiecod...
Hi! We zijn sinds oktober dit jaar klant geworden. De eerste paar weken ging het als een zonnetje. Heerlijk snel internet. Echter sinds november hebben w...
Netflix hapert vaak onder afspelen. Ook kan hij soms niet eens opgestart worden. Dit is zo sinds ik overgestapt ben naar Ziggo. Ik zie hier wel oplossing...
Hedenochtend was alle inbox mail vanaf 1-2-2020 verdwenen, op alle apparatuur en op ziggo.mail.Ook niet door mijn partner verwijderd of in de prullenbak....
wannneer ik mijn ziggo mail open zit er geen enkele email in. soms na wat te testen komt er wel een e-mail in de inboxmaar na afsluiten en opnieuw open v...
Mijn connectbox valt nu al sinds ong een week om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke minuten (waarbij steeds een minut...
Samenvatting: Door een fout bij het inladen van de juiste bootloader op ons modem (het activeren van ons nieuwe abonnement), hebben we na onze overstap v...
Hallo Ziggo, Zouden jullie mijn modem in Bridge modus kunnen zetten i.v.m. het aansluiten van een mesh router.Hoor graag van jullie. Alvast bedankt! groe...
Dag allemaal,Dit is mijn eerste post hier op het forum. Ik zit met een vraag over de instellingen van mijn Connect Box.Om samen met enkele anderen minecr...
HalloIk heb sinds een aantal weken het probleem dat mijn connect box regelmatig zelf herstart. Het duurt dan ongeveer 10 minuten voordat ik weer het inte...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.