Geen VPN met connectbox Opgelost
Sinds enkele weken heb ik de mogelijkheid om thuis te werken en daar was ik enorm blij mee natuurlijk.Helaas kwam ik er thuis achter dat mijn werk laptop...
Sinds enkele weken heb ik de mogelijkheid om thuis te werken en daar was ik enorm blij mee natuurlijk.Helaas kwam ik er thuis achter dat mijn werk laptop...
Installeren op pc lukt niet. Blijft hangen op 40%. Geeft aan dat F-secure niet compatibel is en verwijderd moet worden. Dan klikken op verwijderen en doo...
Hallo, al zeker een jaar valt regelmatig het WIFI signaal heel kort weg. We merken het meestal op de telefoons, maar ook op de laptops dat een pagina of ...
Hoi, Ik heb een Ziggo Connectbox en zou hier graag een NextDNS-configuratie op willen maken, maar aangezien ssh-verzoeken niet werkten en ik gebruikelijk...
Hoe kan ik email spoofing verder nog tegengaan als Ziggo anti spoofings maatregelen, als ze al echt aanwezig zijn, aanstaan?
Hallo allemaal. Enige tijd geleden heb ik met de Ziggo Klantenservice contact gehad met betrekking tot een storing. De storing is inmiddels verholpen. Ti...
Ik heb nu thuis de afgelopen weken geleden erg slechte wifi, ik heb al een tp-link extender maar het lijkt alsof de wifi daar nog slechter van word. De w...
Waar zit de wps knop op de router Technicolor 7210? Volgens mij bovenop maar zowel bij kort of lang indrukken geen reactie.
Hallo, ik ben nieuw hier. Heb net CB van Compal gekregen om mijn oude modem te vervangen. Ik heb al jaren een Asus router op een van de poorten van de ou...
Nadat mijn emailaccount geblokkeerd is geweest door ziggo ivm spam-hack werkt mijn outlook 2013 niet meer goed. Ik krijg nu steeds popups met foutmelding...
ik krijg een error melding van Ziggo ben gaan chatten met een medewerker en legt de schuld bij mij er staat duidelijk server bij dat is toch echt Ziggo h...
hallo,ik heb het volgende probleem:ik kan geen email bericht meer openen,krijg dan het volgende bericht: Het bericht kan niet worden weergegeven Windows ...
Dag, Ik heb net een nieuwe connectbox, maar internet valt nog steeds uit. Onregelmatig, maar wel vaak. Bij deze de afbeeldingen van up- en downstreams, h...
Goedemiddag, Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: Achter het Ziggo arris modem staat een NAS van Synology waarnaar een DDNS verwijzing loopt....
Hoi, Sinds een aantal maanden valt zo nu en dan mijn internet verbinding weg. Het verschilt per dag, maar soms is het zo erg dat dit meerdere keren per u...
goedemiddag, heb een ziggopowerline voor wifi via stopcontact. dit werkt prima. A aange3sloten via stopcontact en router en B de ander in een willekeurig...
Ik heb zojuist een vervangende Arris Connectbox Giga geïnstalleerd en mijn port-forwards weer ingesteld. Er staan echter al 2 port forwards, gezet via uP...
Ik probeer SMTP in te stellen om naar email te kunnen scannen. Ik wil hiervoor de Ziggo SMTP server gebruiken. Ik lees hiertoe de volgende pagina: https:...
In dit topic werd het probleem aangekaart dat de Toon thermostaat geen verbinding maakte met de Deco M4. Ik maak even een nieuw topic aan, omdat ik die t...
Sinds deze week ineens problemen met WiFi en kabel, modem reset gegeven en verbinding hersteld zich weer. Probleem treed ongeveer 1 a 2x per dag op. (sin...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.