Ik krijg geen verbinding met de Wifibooster Opgelost
Ik heb een WiFi booster voor stopcontact, maar bij eerste installatie krijg ik steeds de melding foutief wachtwoord. Ik neem het wachtwoord letterlijk over van het ziggo briefje bij de booster.
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een WiFi booster voor stopcontact, maar bij eerste installatie krijg ik steeds de melding foutief wachtwoord. Ik neem het wachtwoord letterlijk over van het ziggo briefje bij de booster.
Hallo,Ik speel Fortnite op competitive level en wij kregen vroeger internet van Tele2 geleverd, toen had ik een beter ping dan dat ik nu heb het is van ongeveer 15 naar 30 gegaan sinds ik bij ziggo zi...
mijn tab s heeft een email account maar bij instellingen zijn de inkomende en uitgaande servers niet zichtbaar.kan wel mail ontvangen maar verzonden mail staat wel in de box verzonden, maar komen niet...
Ik ben al lange tijd niet tevreden over de prestaties van de TC7210. Het WiFi bereik op een gelijkvloerse oppervlakte van 78m2 is ronduit beroerd, in een tweede kamer is het de verbinding al instabiel...
Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de coax kabel van Ziggo door gesneden (met een schep...
Sinds gisteren heb ik de mediabox next. Een verrassend kleiner apparaat en een veel lager verbruik watt en veel minder ontwikkeling van warmte.De Horizon stond in een kast en gaf te veel warmte af. Da...
Mijn Samsung galaxy S10+ beveiligt standaard mijn verbinding als ik verbonden ben met een openbaar wifi netwerk. Het probleem daaraan is dat als ik een e-mail wil ontvangen of verzenden, mijn account ...
Ik ga op vakantie naar een afgelegen plek in Frankrijk. Als ik dekking heb kan ik mijn personal hotspot dan gebruiken? Moet ik dan rekenen op extra kosten?
Als ik probeer Ziggo F Secure te installeren via "mijn Ziggo" verschijnt er een venster met een abonnement van Ziggo Safe online welke niet op mijn naam staat. Tevens staan er apparaten in de lijst di...
Hallo, ik heb wifi dmv een ConnectBox Arris serienr 'xxxxxxx'. Hierop zit ook een booster (via internetkabel) van ziggo aangesloten serienr 'xxxxxxxx'. Op deze booster zit een apparaat (Doorbird DV210...
Ik heb op dit moment geen internet, tv en telefonie. Connect box geeft, ook na diverse resets, groene knipperende lampjes. Wie weet hoe ik kan controleren of er uberhaupt wel een signaal mijn huis bin...
Hello! Is it possible to patch my Ziggo router to IPv4 (from IPv6) ? I'm not good in Dutch and it is hard for me to understand where and how to ask about ^_^For now with IPv6 I have only point "IPv6 p...
Goedenavond,Vandaag Office Personal 365 geïnstalleerd. Ik probeer nu in Outlook om mijn Ziggo-account te installeren (iMap) Dat gaat goed, maar een aantal mappen (trash, sent, drafts en archives) is i...
Beste,Hoe krijg ik toegang tot de shell in de connectbox? Ik heb toegang nodig tot routing tables en in de slechte web interface (die trouwens nauwelijks werkt) is hier geen mogelijkheid voor.Zit er t...
Goedemorgen,Ik ben nieuw hier op deze community en heb de gerelateerde topics een beetje doorgespit.Veel gerelateerde topics hebben iets van mijn probleem weg, maar ik kom niet tot de oplossing.Appara...
Ik heb mijn Samsung Galaxy A3 gisteren van een Android-update voorzien, en nu maakt deze geen verbinding meer met de wifi (andere apparaten werken prima). De oplossing is al gegeven in deze topic, nam...
Hello,I have one type of main connection in the bedroom where I placed the POA splitter and connected the connect box. (the internet works)There is a different socket/connection in the living room tha...
Ik heb sinds een aantal weken last van erg trage WiFi op mijn Samsung Galaxy A7 2018 smartphone. Ik haal via een speedtest meestal rond de 0,8 MB/s, upload begint 'ie niet eens aan. Voorheen nergens l...
Is het op een manier mogelijk om vanaf de LAN kant van het modem via een API of SNMP uit te lezen hoeveel data erdoor heen gaat? Ik heb een Ziggo Connect Box.
BBeste NN ik ben mijn wachtwoord kwijt van mijn modem vergeten hoe com ik er achter wel wacht woord het is
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
58 | |
45 | |
10 | |
8 | |
6 |