Deco M4 aintivirus Opgelost
Ik heb sinds kort een Deco M4 set geinstalleerd dit werkt goed.Nu vroeg ik mij alleen af of ik deze nog moet koppelen aan Safe online?
Ik heb sinds kort een Deco M4 set geinstalleerd dit werkt goed.Nu vroeg ik mij alleen af of ik deze nog moet koppelen aan Safe online?
Hallo,Sinds een week of 5 heb ik problemen met videobellen via Whatsapp. De verbinding is heel slecht en valt meteen weg waarop de boodschap: “Opnieuw ve...
Even een vraag of dit werkt, connectbox in bridge.Daaraan als router tp link deco X20 bedraad.In de andere kamer een M5 deco via wifi.Nu wil ik een Synol...
Ik heb een sisco modem. De stroomkabel en de coaxkabel zijn juist aangesloten, toch blijft het lampje van ‘online’ oranje branden ipv groen. Heb het mode...
Ik heb vorige week mijn abo aangepast naar 500 Mbit/s, als ik echter nu een speedtest doe en download/upload check dan haal ik bij lange na die snelheid ...
Ik wil een extra regel toevoegen voor mijn VOIP Adapter, maar de knop voor extra regel toevoegen blijft grijs. Ook als ik UPnP heb uitgeschakeld.Vriendel...
Ik heb sinds vorige week maandag van het een op het andere moment geen wifi meer. Voor het beeld, ik woon sinds kort in een complex met 4 woningen, ieder...
Beste lezers, De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) a...
Sinds een tijdje hebben we last dat de connectbox zichzelf herstart. De eerste monteur heeft de aansluiting in de meterkast vervangen voor een nieuwe wan...
Hallo,Sinds ongeveer 2 weken valt het wifi signaal opeens meerdere keren per dag kortdurend weg (soms om de 10 min). Ik ben onlangs verhuisd en heb de ee...
Na in september een giga abbo te hebben afgesloten met 500 down en 40 upload snelheid haal ik dit bij lange na nietVandaag en dieptepunt van nog geen 10 ...
Goedenavond,wij hebben sinds deze week de overstap gemaakt naar ziggo.gister alles correct en werkend aangesloten. alles werkte en vanmiddag alles van KP...
Hallo,Bij het bouwen van het huis waar ik nu woon, was er geen rekening gehouden met het aanleggen van de groene coax kabelDeze zit namelijk rechtsachter...
Hallo,Ik heb een vraag, onze modem heeft sinds enkele weken kuren - meerdere keren per week uit zichzelf opnieuw opstarten en een instabiele wifiverbindi...
Sinds gisteren kan ik geen email meer ophalen en versturen via Ziggo mail op mijn macbook pro met OS Big Sur. Ongeldig en verlopen certificaat wordt geme...
Sinds een week klant van een Ziggo alles-in-één abonnement. Om toegang te krijgen tot mijn beveiligingssysteem van buitenaf moet ik wat poorten in mijn m...
HiSinds gisteren maak ik gebruik van het Giga internetabonnement, maar ik haal nog niet de te verwachten downloadsnelheid. Recentelijk is wel het AOP ver...
Goedemiddag,Afgelopen 4 weken heb ik last van pingspikes en packet loss (zie PingPlotter plaatje) die een patroon tonen van piek gebruik (constant ping s...
Ik heb een CISCO EPC3925 modem van mei 2011, maar ik merk dat het wifi-bereik maar zeer matig is. Op een paar meter afstand van het modem gaat het goed, ...
Ik krijg het verzoek van mijn aanstaande werkgever om IPv6 uit te laten zetten door mijn Provider.Dit vanwege de werkzaamheden die ik thuis ga uitvoeren....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.