Macfiltering Connectbox werkt niet Opgelost
Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.En vervolgens de Mac adresse...
Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.En vervolgens de Mac adresse...
internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg.er zijn al twee monteurs geweest. de aansluiting (groene kabel) voor de connectbox is vervangen...
Still waiting for feedback! Whats up with my connection?
Even een vraag, kom er met helpdesk niet echt uit!Het probleem heb ik van het 1 op het andere moment (ik denk na een stroomstoring) geen internet meer. T...
We ontvangen mail van Mijn Domein via Ziggo. Sinds Mijn Domein een technische wijziginge heeft gedaan door DKIM toe te voegen, worden mijn mailberichten ...
Beste Ziggo community,Ik heb sinds een aantal weken last van een zeer inconsistente uploadspeed. Het abbo waarvoor op dit moment wordt betaald is 500/50....
Volgens ziggo moet de tp link m4 in access point. Blijkt echter dat ik dan geen parental control kan instellen. Weet iemand een oplossing?
ik ben nieuw in nederland en probeer nog steeds nederlands te leren,Ik heb me onlangs geabonneerd op het 500 Mbps downloadsnelheidspakket van ziggo en he...
Hi, Al geruime tijd ben ik aan het zoeken voor een goede oplossing om mijn wifi bereik in huis beter te krijgen.Op het moment heb ik een powerline set va...
Ik probeer Ziggo wifi spots op mijn laptop te installeren, ik heb het certificaat was in de online handleiding staat gedownload en geïnstalleerd, vergega...
Ik wil een wireless 4g modem als backup in het network opnemen.. Is het mogelijk om deze aan de ziggo modem/router te hangen zodat deze automatisch schak...
Mark van Ziggo kan jij hier weer verder mee, het is de laatste weken weer erg slecht. Voor alle historie, zie het oude tickets. https://community.ziggo.n...
Ik zit in Europees bestuur. Mails van Zwitsers medebestuurslid, verzonden via haar bluewin.ch - account komt niet aan op mijn @home account. Het zit ook ...
Hoi. 4 weken geleden kon ik op een dag niet meer inloggen op Playstation Network (PSN). Na een paar dagen bellen en online onderzoek kwam ik er achter da...
21 augustus zou mijn internet werken. Ze zijn vergeten te vermelden in welk jaar geloof ik. Prettig dat ik wel op de hoogte word gehouden. Van al de vord...
** Moderator: bericht aangevuld ** Wil je ook graag je e-mail instellen op je telefoon of tablet? Zoek niet verder en volg dit stappenplan. Ziggo e-maila...
Voor een van onze computers willen we internet verbinding middels een wifi booster via het stopcontact.In de praktijk blijkt het slecht te werken. Downlo...
Hoi,Ik kreeg een soortgelijke melding (zie weblink) van Mac OSX Catalina versie 10.15.6 vanavond en vraag me af of Safe-online (F-secure) al iets in pett...
Sinds een ruime week crasht mijn connect box steeds vaker. Erg hinderlijk omdat de verbinding ook wordt gebruikt om tijdens toetsen van mijn kinderen te ...
Is het mogelijk als de mailbox vol is om deze mails bij Ziggo te archiveren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.