krijg geen mail binnen Onopgelost
Ik krijg sinds gisteren geen mail meer binnen en ook verzenden lukt niet op mijn iPad. Op telefoon werkt alles nog gewoon.
Ik krijg sinds gisteren geen mail meer binnen en ook verzenden lukt niet op mijn iPad. Op telefoon werkt alles nog gewoon.
Op mijn telefoon staat een melding Zwakke beveiliging Wifi ( WPA/WPA2) wordt als niet veilig beschouwd.De TV hapert een paar keer per avond geluid valt w...
Probleem: Af en toe valt internet nog weg. -Ziggo monteur is langs geweest om signaal te meten dit was volgens hem OK-Heb een andere connect opgestuurd g...
Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.Op dat account krijg ...
Sinds vorige week (10 dagen geleden inmiddels) hebben mijn huisgenoten en ik geen internetverbinding meer sinds ons modem is geupgradet naar eentje die G...
Hallo Allemaal,Ik zie meerdere mensen op de forum met soortgelijke probleem - soms door T3 en T4 timeouts/fouten, some door veel Pre en Post RS fouten, m...
Gisteren mijn nieuwe Modem aangesloten Connect box Giga helaas werkt de VPN verbinding niet en met mijn vorige Modem had ik daar geen problemen mee. IT v...
Hallo, Sinds ziggo gestopt is het hosten van Webspace ben ik op zoek naar een gratis alternatief waar een eigen website middels ftp client naar geupload ...
Vandaag de TP Link Deco M4 ontvangen en gelijk aan de slag om deze te installeren, de installatie is wel ok gegaan, de torentjes zijn verbonden, maar ik ...
Middag,mijn snelheid komt al een paar dagen niet boven de 20 mb.Terwijl mijn snelheid veel hoger zou moeten zijn.Zie geen storingen dus er is iets niet i...
Laatst tijdens het verplaatsen van de deco m4 in mijn kamer is de stekker eruit gevallen nadat ik hem er weer in heb gedrukt knippert hij blauw en heb ik...
Sinds gisterochtend valt mijn internet steeds weg, elke zoveel minuten (van 10 tot 50 minuten) weg… dat duurt dan enkele seconden (10-60). Websites laden...
Ik wil graag voor mijn zakelijke bedrijf de WiFi wachtwoord veranderen maar het lukt me niet omdat ik nog een hitron modem heb
Hallo, sinds een paar weken zijn we van Ziggo start naar Ziggo compleet gegaan voor meer internet snelheid.we hebben wel een nieuwe mediabox XL ontvangen...
Sinds gisteren 15-1-2021 krijg ik geen e-mail meer binnen. Onderaan in het beeld staat fout bij verzenden/ontvangen. Heb op mijn ziggo de wachtwoorden aa...
In het verleden heb ik gegevens gezet op members.quicknet.nlWeet iemand hoe ik deze gegevens kan benaderen en wijzigen ?
Het internet in huis is erg instabiel, zie de bijlage. Ik heb op exact dezelfde plek in huis, met nog geen minuut verschil in tijd een speedtest gedaan.D...
Slechte wifi, geen Netflix als telefoon gebruikt wordt en andersom. Dus graag n nieuw modem leveren.
Door probleem met Ziggo safe on line na update Windows 10 Home kreeg ik de melding dat mijn pc niet meer veilig zou zijn.Van alles geprobeerd echter zond...
Hallo, sinds kort heb ik last van veel lagere internetsnelheden. Het lijkt erop dat het aan de Connectbox ligt, heb mijn eigen router uitgezet en toen bl...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.