Internet twee keer uitgevallen Onopgelost
Gisteravond en vanmorgen twee keer geen internet, zoek telefoonnummer om dit te melden!
Gisteravond en vanmorgen twee keer geen internet, zoek telefoonnummer om dit te melden!
Hi, I just move and I just finished installing the media box XL and the internet model, but I have no access to internet and no tv. In internet I get acc...
Hallo,Er staat bij modem instellingen bekabeld verbonden apparaten. 2 Apparaten.Mijn computer en een chromecast. Niet wifi dus.Ik heb geen chromecast wee...
Ik heb sinds enkele weken altijd packetloss.ik maak gebruik van een bekabelde verbinding met een “ziggo connect box”mijn vorige topic is gesloten omdat h...
Hallo ,ik heb een probleem met de snelheid van e-mail . Ik moet een code verifiëren van een een account, daar krijg ik 4 min de tijd voor . Maar krijg de...
Hallo allemaal,Nu ik besloten heb om mijn onstabiele internet in mijn slaapkamer boven te fixen, ben ik research gaan doen hoe ik mijn internet stabieler...
Ik heb al geruime tijd ondanks contact met de service desk, het omruilen van het modem en langs komen van een monteur nog steeds last van heel traag inte...
Beste Ziggo,Ik ben nog in het bezit van een Ubee EVW321B, graag zou ik een nieuwer en beter exemplaar willen onvangen.Voor normaal leven was de oude nog ...
Beste forum, Mijn connectbox valt nu al sinds ong 3-4 weken om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke 10 minuten (waarbij...
Beste ervaringsdeskundigen,En specifiek @Paul Ziggo, @Be rt en @Ronihd Onderstaand deel ik de volledige pagina's van downstream- en upstream-waarden van ...
goede morgen ik ben al meer dan 20 jaar bij ziggo dus je zou die wifi boosters wel een keer gratis kunnen geven in plaats van 2.50 per maand er voor tevr...
Goedemorgen,Onze wifi verbinding valt regelmatig weg. Vooral boven en onze televisie hapert wel eens bij live uitzending. Meestal is dit opgelost als ik ...
Hallo,Ik ben afgelopen weekend verhuisd en heb ruim voor de verhuisdatum (10 jan) met Ziggo gebeld. Mijn eerste insteek was om het abonnement op te zegge...
Na herstart modem (diverse keren) (technicolor) blijven alle lampjes branden.
Ik kom totaal niet meer in mijn mail al honderdkeer wachtwoorden veranderd , maar hij blijft maar zeggen verkeerd wachtwoord wordt er gek van kom er niet...
Het wifi-icoontje rechts onder het scherm vermeldt: Ziggo8382753 internettoegang en onbekend netwerk internettoegang. Deze combinatie geeft wel internett...
Ik gebruik een ziggo-C7 WiFi-booster als access-point. Deze wil ik gebruiken als switch.Nu heeft deze een IP-adres 192.168.1.*Mijn hoofd-modem (van een a...
Hallo allemaal.Wij hebben al een geruime tijd een brother airprinter en hij heeft het altijd goed gedaan tot vandaag.De printer is wel online maar kan op...
Ik zit nu in een situatie waarbij wij het wifi moeten versterken. Beneden hebben we opzich geen last van traag wifi (mede dankzij het 5ghz signaal), maar...
Beste lezer,Graag zou ik een nieuwe modem willen ontvangen omdat de huidige kapot is.Er branden alleen de lapjes power en tel2.Dit is niet zoals het hoor...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.