Verhuizing te vroeg doorgevoerd Onopgelost
Goedemiddag, Gisterenmiddag, op 4 januari heb ik telefonisch bij Ziggo mijn aanstaande verhuizing doorgegeven per 9 januari as. Helaas heeft men bij Zigg...
Goedemiddag, Gisterenmiddag, op 4 januari heb ik telefonisch bij Ziggo mijn aanstaande verhuizing doorgegeven per 9 januari as. Helaas heeft men bij Zigg...
Eind 2020 snelheidsverhoging gevraagd van 250 naar 500. Nieuw modem zou worden opgestuurd.4 januari volgens PostNL, helaas niets, 5 januari volgens PostN...
Goedeavond, Sinds een paar dagen ervaar ik een paar nare problemen met betrekking tot internet verbinding, zowel bekabeld als wifi.Probleem beschrijving:...
Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?Klantenservice inmiddels gespr...
mijn modem Ubee UBC1318ZG staat in bridge mode en is te bereiken via zowel 192.168.100 als 192.168.178.1dacht dat je 192.168.178.1 moet gebruiken als het...
Externe apparaat of bron accepteert de verbinding niet. De instellingen van het apparaat of bron (wpad.net) staan verbindingen via poort De WWW- service ...
Ik heb problemen met mijn internetverbinding. De verbinding is traag en valt iedere paar minuten uit, zowel via wifi als LAN-kabel. Ik probeer in te logg...
Ik zie meerdere vragen en antwoorden maar toch net niet mijn antwoord op een vraag die ik heb.1e vraag:Zou graag willen weten of elke Deco die bedraad is...
Hallo,Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.
is nieuw wachtwoord voldoende ?
Vraag of een coaxkabel van de versterker altijd aangesloten moet worden aan een wandcontactdoos of kan deze ook rechtstreeks in de Mediabox-XL?
Beste Ziggo,We hebben al jaren een internetabonnement van Ziggo. Deze werkte over het algemeen prima. Sinds een week hebben we dat de internetverbinding ...
Ik heb een oud mail adres op mijn oude naam voor echtscheiding. Eindigend op ziggo.nl. Mijn ex heeft dit mail adres ooit 8 jaar geleden aangemaakt. Ik wi...
Goedenavond Om thuis te werken heb ik een laptop van de zaak. Echter lukt het me niet om op het WiFi internet te komen Dit lukte eerst wel maar kon ik ge...
Mijn connect box start willekeurig ineens opnieuw op en vanaf gisteravond tot vanochtend vroeg bleef het groene wifi ledje branden.Connect box defect???
Wij krijgen zeer veel spam binnen zeker van bitcion en zonnepanelen.ik zet alle mails op afzender blokkeren maar niets helpt,vreemde is dat dit alleen op...
Ik heb al heel wat jaren WebSpace van Ziggo.Nu Ziggo is gestopt met de WebSpace en Nieuwsgroepen kan ik niet meer bij mijn programma's.Nou had ik gelezen...
hoi Sinds twee dagen heb ik een eigen ziggo account alle verbindingen zijn hetzelfde gebleven met een router ertussen alle apparatuur werkt behalve vanav...
Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet do...
Wil mijn mappen van mijn mail box verplaatsen naar een andere map in windows
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.