Wifi valt regelmatig weg met Ubee 3200 Onopgelost
De wifi verbinding valt de laatste tijd regelmatig weg. Ook het internet valt soms weg.We hebben een Ubee3200. Al vele malen gereset of op ander kanaal g...
De wifi verbinding valt de laatste tijd regelmatig weg. Ook het internet valt soms weg.We hebben een Ubee3200. Al vele malen gereset of op ander kanaal g...
Voor mijn Synology NAS heb ik diverse poorten geforward en gecontroleerd via https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ Alle poorten staan open behal...
Sinds vandaag heb ik Giganet. AOP is vervangen door een Ziggo-monteur, snelheid modem is bij installatie gemeten en geeft uitstekende waarden. WiFi snelh...
Ik krijg de volgende melding als ik mijn netwerkverbindingen check op mijn xbox:‘Er zijn problemen met je verbinding voor multiplayer. Als je nog steeds ...
Ik moet sinds enkele maanden regelmatig mijn CISCO EPC3925 herstarten voor stabiel internet. De router is van 2012. @Help/Support ik zou graag een nieuwe...
Beste Ziggo Community,Ik heb al lange tijd incidenteel dat de internetverbinding weg valt, heel vervelend met online vergaderingen voor werk. Het betreft...
Wij wonen in het buitengebied van Zundert. Binnenkort wordt er gestart met het aanleggen van glasvezel door e-fiber. Wij hebben een schrijven van e-fiber...
Sinds vandaag werkt mijn modem niet meer. Wij hebben een connect box waarbij er drie groene ( telefoontje, wifi signaal en twee van elkaar afwijzende pij...
Gaat om deze foutmelding vanuit Chrome: Deze site kan geen beveiligde verbinding leverenmail.ziggo.nl gebruikt een niet-ondersteund protocol.ERR_SSL_VERS...
Deze foutmelding krijg ik steeds vaker als ik met mijn outlook bezig ben. De laatste dagen word ik bij het verschijnen van deze pop up ook direct uit mij...
Als ik mails uit mn prullenbak verwijder, dan zegt mn samsung tablet dat er 81 mailx verwijderd zijn, maar als ik morgen weer inlog, staan ze er weer
Hallo,Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.. maar even het volgende. Ik wil via mijn outlook account, op outlook.live.com, mijn email accounts beher...
Sinds deze week een ziggo aansluiting. Nadat de Connect modem werkend was de X20 2 stuks aangesloten. Wifi op Connect modem.Echter de snelheid was zeer l...
Ik begrijp dat je met IP- en poortfiltering specifieke poorten kunt blokkeren voor een specifiek IP adres.Zo had ik eerst een Netgear router (en connect ...
Ellende met internet blijft aanhouden,In de middag contact opgenomen met de klantenservice van ziggo.Volgens de klanten service is alles netjes niks aan ...
Ik heb reeds een “ wifi booster met kabel “ besteld. nu probeer ik net als mijn acces point de ssid naam te gebruiken als het modem. alleen als ik de AP ...
Helaas sinds vandaag geen internet en televisie meer. Ziggo geeft aan dat er geen storing in de buurt is en dat er een monteur langs moet komen. Helaas k...
Hallovoor de reset van de Connectbox had ik jaren prima van 4 camera’s de beelden via WiFi en 4g ( mobiel tel). Nu na de reset zie ik op telefoon app nog...
Mijn setupBeste Ziggo Community, ik hoop dat jullie mij nieuwe inspiratie kunnen geven voor het oplossen van dit probleem. Ik gebruik een Arris modem in ...
Ik kan niet met mijn apparaat inloggen op het wifibooster netwerkEr wordt een verificatie fout aangegeven.Daarnaast geeft het aan een onjuist wachtwoord,...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.