ipv6 uitschakelen Opgelost
Goeiemiddag, kunnen jullie bij mij de ipv6 uitschakelen. Dit ivm thuiswerken.
Goeiemiddag, kunnen jullie bij mij de ipv6 uitschakelen. Dit ivm thuiswerken.
Als wij email via Ziggo naar Polen sturen krijgen we elke keer een foutmelding. Email naar bijvoorbeeld Duitsland heeft er geen last van. Versturen we de...
Sinds een aantal maanden heb ik meerdere keren per uur lag spikes en/of packet loss. Wanneer ik VMPing draai en 8.8.8.8 ping dan is het per uur wel een a...
Sinds vannacht ligt de wifi verbinding er opeens uit. Na diverse malen resetten, kabels checken, wachten etc. blijft de uitkomst gelijk: de controle lamp...
Hallo,ik ben niet zo technisch dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een kleine website en die draait via mijn abonnnement bij ziggo. Alleen k...
Beste,Sinds oktober hebben wij Ziggo compleet internet, op de laptop halen wij wel de snelheid 250/25 Mbit/s. Echter, de verbinding met de PS4 is erg wis...
Voor thuiswerk moet ik mij ipv6 uitzetten en ik heb geen idee hoe dat werkt. Kunnen jullie daarbij helpen ?
Hallo allemaal, Ik heb een vraag over het giganet van Ziggo wat bij mij niet goed genoeg presteert. Na veel gehannes staat er dan toch een nieuw modem da...
Afgelopen week viel mijn wifi uit en controle leerde dat het modem niet meer de data kon inladen voor de wifi-verbinding, oftewel geen internet. Na diver...
In een ander (reeds gesloten) draadje las ik dat je de ssid van de wifibooster prima gelijk kan maken aan de ssid van de connectbox.Opmerking daarbij was...
wij hebben de deco m4 die ziggo aanbied als wifimashnu het volgende aangesloten alle 3 via een utp kabel en ingesteld als AP snelheid gemiddeld 40mbit ov...
Hallo,heb van de week een Deco m4 toegevoegd aan mijn netwerk om de wifi signaal te versterken in het huis. Daarvoor mijn netwerk bestond uit Modem, Swit...
Ik ben bezig om mijn NAS te bereiken via de Technicolor TC7210 via FTP.Op de NAS heb ik de poort (21 in dit geval) aangegeven, alsmede de poortrange voor...
Ik heb mijn Ziggo Connect Box uit bridge gehaald: toen kwam ik er achter dat Ziggo het niet toelaat om een andere DNS in te stellen (en bedankt, Ziggo! ...
Vanavond kwam ik erachter dat de Wifi niet meer beveiligd was. (de verbinding was traag, zodat ik opnieuw wilde verbinden; toen merkte ik het)Overigens w...
Thuis heb ik overal een gigabit bekabeld netwerk liggen met diverse switches. Omdat ik toch ook nog wifi gebruik voor smart home en mobiel, tablet enz wi...
Ik kom de laatste tijd veel problemene tegemoet, het gaat odner andere meer om een Technicolor TC7200U. Ik ontvang 20 MB per seconde als ik de speedtest ...
Ik had al eerder vraag gesteld over snelheid van wifi toen ik net een nieuwe connectbox kreeg incl nieuwe aop en poa en zelfs bekabeling had verandert. A...
Sinds een paar weken valt onze Wifi meerdere keren per dag weg/uit. Het signaal is dan even helemaal weg voor alle apparaten. Na een paar minuten komt he...
In verband met problemen met mijn NAS en VPN graag de Connect box omzetten naar IPv4. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Karel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.