Snelheidsverschil met Deco M4 Onopgelost
wij hebben de deco m4 die ziggo aanbied als wifimashnu het volgende aangesloten alle 3 via een utp kabel en ingesteld als AP snelheid gemiddeld 40mbit ov...
wij hebben de deco m4 die ziggo aanbied als wifimashnu het volgende aangesloten alle 3 via een utp kabel en ingesteld als AP snelheid gemiddeld 40mbit ov...
Hallo,heb van de week een Deco m4 toegevoegd aan mijn netwerk om de wifi signaal te versterken in het huis. Daarvoor mijn netwerk bestond uit Modem, Swit...
Ik ben bezig om mijn NAS te bereiken via de Technicolor TC7210 via FTP.Op de NAS heb ik de poort (21 in dit geval) aangegeven, alsmede de poortrange voor...
Ik heb mijn Ziggo Connect Box uit bridge gehaald: toen kwam ik er achter dat Ziggo het niet toelaat om een andere DNS in te stellen (en bedankt, Ziggo! ...
Vanavond kwam ik erachter dat de Wifi niet meer beveiligd was. (de verbinding was traag, zodat ik opnieuw wilde verbinden; toen merkte ik het)Overigens w...
Thuis heb ik overal een gigabit bekabeld netwerk liggen met diverse switches. Omdat ik toch ook nog wifi gebruik voor smart home en mobiel, tablet enz wi...
Ik kom de laatste tijd veel problemene tegemoet, het gaat odner andere meer om een Technicolor TC7200U. Ik ontvang 20 MB per seconde als ik de speedtest ...
Ik had al eerder vraag gesteld over snelheid van wifi toen ik net een nieuwe connectbox kreeg incl nieuwe aop en poa en zelfs bekabeling had verandert. A...
Sinds een paar weken valt onze Wifi meerdere keren per dag weg/uit. Het signaal is dan even helemaal weg voor alle apparaten. Na een paar minuten komt he...
In verband met problemen met mijn NAS en VPN graag de Connect box omzetten naar IPv4. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Karel
Recent heb ik een nieuwe woning gekocht. Hier is geen aansluiting aanwezig (geen groene kabel in de meterkast. Ik ben nu al ruim drie maanden aan het pro...
Goedenavond,voor het eerst ga ik een vraag stellen omdat ik er niet helemaal uitkom.Ik ben verhuisd van voormalig UPC gebied naar voormalig Ziggo gebied....
Dag! Ik heb zojuist een netwerk van de decco uplink gemaakt. Als ik mijn PlayStation nu via de kabel aansluit op een decco wifi ontvanger, blijk ik een m...
Beste ziggo community, sinds vandaag heb ik het nieuwe giga 1000mbps abonnement van ziggo. hierbij heb ik ook de nieuwe ziggo modem ontvangen, na install...
Dag,Lang geleden log je in op het emailprogramma van Ziggo. Recht toe recht aan, naam, wachtwoord, snel.Later kwam de eerste reclame bij het inloggen. Ve...
wij hebben mozilla thunderbird opnieuw geinstalleerd en nu zijn we alle emailadressen kwijt en ook ander belangrijke mail. Is dit op e.o.a. manier nog te...
Onze internet staat wel online maar we hebben geen verbinding. We zijn al de hele lijst afgegaan om het weer te laten werken met onze ziggo box. Helaas l...
Test-e-mailbericht verzenden: Deze server ondersteunt geen enkele verificatiemethode die door deze client wordt ondersteund.
In verband met het voornemen een snelheidsverhoging an te vraagen , vraag ik mij af , wat van die ( oude ) aansluitmaterialen verandert moet worden .
ik heb de wifibooster van Ziggo voor via de stroomdraden geïnstalleerd. het werkt prima behalve dat ik wel elke keer apart in moet loggen. ik heb de boos...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.