DNS Servers Onopgelost
I would like to change the 2 DNS Servers that my Ziggo router are currently pointing to. My desire is to reference the OpenDNS Servers to block adult con...
I would like to change the 2 DNS Servers that my Ziggo router are currently pointing to. My desire is to reference the OpenDNS Servers to block adult con...
Hi,Enige tijd geleden is een (zeer capabele) monteur op bezoek geweest om de verbinding te controleren.. Daarbij is de aansluiting op het AOP vervangen, ...
Beste forumleden.na een storing zo’n dag geleden heb ik geen internet meer, volgens Ziggo is er geen storing op dit moment op ons adres. Via de telefoon ...
De laatste weken is de kwaliteit van mijn internetverbinding flink verslechterd. Een simpele webpagina laden duurt 20+ seconden, bestanden downloaden gaa...
Ik weet niet waar het probleem precies ligt maar ik heb een connectie probleem.Ik werk bij Defensie en bij het thuiswerken gebruiken we een telestick en ...
Afgelopen week heb ik een netwerk versterker gekocht en aangesloten. Alles werkt perfect, zeer te spreken over de geluidskwaliteit en functies, alleen he...
Hallo allen,Daar wij inmiddels met 4 personen thuiswerken merken wij dat het wifi-signaal van de Ziggo CB niet altijd stabiel is en niet ruimte dekkend.D...
Waarom moet het wifi uit van mijn ziggo modem als ik de tp link deco m4 plaats
Wij zijn op zoek naar de verdeelkast voor Granaathorst 17-291. Deze zou inpandig moeten zijn binnen het complex, maar is nergens te vinden. De Ziggomonte...
Hoi ziggo, mag ik mijn modem op bridgemode hebben.
Ik heb de Deco M4 set ontvangen en aangesloten. Mijn netwerkje ziet er nu als volgt uit:Meterkast: Ziggo Connectbox → Dlink unmanaged switch.Vanuit deze ...
ik wil mijn huidige modem vervangen doorde Ubee UBC1318ZG. Aanleiding is de constante (kleine) storingen doordat meerdere gebruikers dagelijks verschille...
Ik gebruik al jaren, sinds 2007, de domeinnaam theravaja.nl. Sinds de overstap van Multikabel naar Ziggo heb ik problemen met de website en enige tijd te...
Sinds ruim een week heb ik Ziggo internet, en ik heb meteen het duurste/snelste pakket besteld van 1GB/s. Helaas is de wifi al zeker 5 keer even uitgeval...
Ik heb vandaag een nieuwe modem gekregen. Connectbox. In de oude had ik een portforwarding voor een apparaat dat ik van buiten moet kunnen aflezen en bed...
Hieronder mijn huidige situatie:AOP ESX-02 modem (Technicolor 7210) coax splitter/versterker (Tratec fra-752/n) Modemwaarden zijn in huidige situatie wel...
Beste, zal wel al eens aanbod zijn gekomen maar zie nergens voor mij een geschikte oplossing (zover ik kan zien). Maar mijn Wifi signaal valt elke keer w...
Sinds deze week valt steeds de draadloze verbinding weg van mijn ubee upc router.Dan staat in het beeld van mijn telefoon de bekende wifi streepjes met e...
Goedenavond! Laatste anderhalf week heb ik last van een hoge ping tijdens het gamen op de Xbox One. Voorheen geen problemen en niks veranderd. Zo uit het...
Goedemiddag, ik ben al een aantal weken bezig om door middel van ouderlijk toezicht in mijn TP link M4 wifi boosters goed in te stellen.Ik heb het volgen...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.