Geen Internetverbinding 'US Ranging' Opgelost
Sinds gisternacht 0200 heb ik onverwachts een probleem gekregen dat mijn internet is uitgevallen. Heb er een nachtje over geslapen en zag dat er een stor...
Sinds gisternacht 0200 heb ik onverwachts een probleem gekregen dat mijn internet is uitgevallen. Heb er een nachtje over geslapen en zag dat er een stor...
Hoi ziggo, mag ik mijn modum op bridgemode hebben.
Ik ben in het bezit van een buiten dome camera van V star… De camera is verbonden met een kabel rechtstreeks op het modem Na enkele uren probeer ik de ca...
Sinds enige dagen lukt opladen naar mijn homepage niet meer.Kan het zijn dat ftp://members.upc.nl niet meer wordt geaccepteerd?Zo ja: wat moet het dan zi...
Ook mijn modem valt iedere dag uit. Weer resetten en kan weer verder maar dit is behoorlijk irritant. Wifi en vaste kabel. Waarschijnlijk heb ik ook een ...
Ik kan mijn eigen web site niet benaderen. Dus geen verbinding maken met de ziggo server.
Allereerst nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.Sinds medio maart ben ik klant bij Ziggo. Echter werkt het internet sinds de 2e oproep om thuis ...
Dames & heren,Een vraag voor de ConnectBox goeroes.Sinds tijden heeft mijn CB een ‘probleem’ met downstream kanaal 20. De errors lopen op dit kanaal beho...
Sinds kort merken wij dat als wij een email willen beantwoorden dat alles in concept wordt gezet .Wij hebben zelf niks veranderd in de email,Zijn wij geh...
Ik probeer een oude server te-her creëren, maar portforwarding WAT IK OOK PROBEER werk uberhaupt niet, ik heb alles ge-probeerd heeft iemand ideeen?
Zie telkens een onbekend apparaat op mijn Compal Connect Box. Maar ik gebruik alleen wifi ! Als ik de box opnieuw opstart verdwijnt dit apparaat. Maar de...
Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en z...
Heb een een mesh systeem moeten aanschaffen (via Ziggo) omdat de standaard WiFi van Ziggo gewoonweg ruk is. Duur systeem aangeschaft en eerste 2-3 maande...
Beste, Ik heb thuis een internetabonnement van 250 mb/s. Als ik de speedtest doe haal ik een ping van 12, een downloadsnelheid van 53.1 mb/s en een uploa...
Er is op de community veel te lezen in diverse topics over de TP link Deco M4.Er zijn veel meer sets van diverse merken daarom wil ik hier dit vergelijk ...
Ha, ik kan sinds vanochtend geen emails meer ontvangen op mijniPhone, er zijn problemen met de imap.ziggo.nl instellingen.Kon ook niet in de webmail maar...
inloggen mail lukt niet en mail wordt niet afgeleverd hoe weet ik of de account is geblokkeerd
Ik heb sinds kort een Deco M4 set geinstalleerd dit werkt goed.Nu vroeg ik mij alleen af of ik deze nog moet koppelen aan Safe online?
Hallo,Sinds een week of 5 heb ik problemen met videobellen via Whatsapp. De verbinding is heel slecht en valt meteen weg waarop de boodschap: “Opnieuw ve...
Even een vraag of dit werkt, connectbox in bridge.Daaraan als router tp link deco X20 bedraad.In de andere kamer een M5 deco via wifi.Nu wil ik een Synol...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.