Kan mail niet versturen Onopgelost
Blijkbaar kan ik geen mail meer versturen omdat ik blijkbaar op een blacklist sta?Als ik wat berichten op community moet geloven. Dit krijg ik terug in m...
Blijkbaar kan ik geen mail meer versturen omdat ik blijkbaar op een blacklist sta?Als ik wat berichten op community moet geloven. Dit krijg ik terug in m...
Gisteren verhuisd, maar helaas tv, internet en telefoon werkt niet. Net een uur aan de telefoon gehangen, zou het uitzoeken en terugbellen...niks gehoord...
Ik gebruik Mozilla Thunderbird als e-mail programma,Sinds de nieuwe modem van ziggo, de witte modem, ontvang ik wel e-mail, maar beantwoorden en versture...
Hi, thanks for reading this in English, I can read Dutch.I just noticed that my personal webpage here at Ziggo is not accessible. I'm writing this from m...
Onze internetverbinding valt meerdere keren per dag voor ca. 5-10 seconden uit. Wij hebben een Cisco EPC3925 modem (bedraad, de WiFi staat uit). Snelheid...
Hi Forumleden, Ik heb een gek probleem, sinds 5 dagen nu geen internet en meerdere keren met de klantenservice aan de telefoon gezeten, maar nog steeds n...
Ik wil een gastnetwerk aanmaken om te voorkomen dat gasten op mijn directe netwerk komen tbv NAS / HUE gateway enz. Ik heb in de instellingen niets kunne...
Sinds vanmorgen krijg ik bij het mail ontvangen op mijn Ipone de melding“E-mail ophalen mislukt.De E-mailserver ‘imap.ziggo.nl’ reageert niet. Controleer...
Ik werk vanuit huis en log in remote middels mijn IP adres thuis. Nu is mijn IP adres thuis de afgelopen twee maanden VIER keer gewijzigd. Waarom? Het ge...
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu 3 maal in de week bij opstarten computer de modem uit en aan moet zetten voordat de zaak het weer doet. Ik vind het...
Hoi,Ik merk net bij thuiskomst dat ik geen internet heb. Wel verbonden geen internet geeft tv en mobiel aan. Vaker gehad dit en ben nu beetje moe ervan. ...
Beste iedereen,Ik heb helaas de afgelopen maanden al ontzettend last van een slecht internet signaal (heb geen TV). Ik krijg op meeste momenten prima sne...
Mijn wiffi doet het niet geeft een rode lampje bij de telefoon
Hi, Suddently a few weeks ago the portforwarding is no longer working. I tested portcheckers.com and canyouseeme.org , but port 80 is not open. I ensure ...
In andere topics zag ik staan dat als je het wachtwoord van een casema mail wil aanpassen je moet in loggen bij Mijn Ziggo en dan naar producten gaan. Ma...
Zojuist mijn Ziggo TC7200 modem in Bridge mode gezet om mijn eigen wifi-router te kunnen gebruiken en eventuele storing te vermijden. Ik zie alleen het w...
Hallo, Ik heb sinds een paar dagen een beveiligingscamera. Deze heeft verbindingsproblemen. Ik kan wel via WiFi verbinden met de connectbox, maar niet me...
Al een aantal keer een nieuw ww aangemaakt maar tot heden nog geen verbetering.Alle suggestie van Ziggo al doorlopen maar helaas.Wie kan me helpen?
Jaren lang trouwe klant maar wat een slechte service nu! 3,5e weken geleden verhuizing doorgegeven. Dit ruim om tijd i.v.m. mijn werk. Nieuwe modem en CI...
Hoi,Een tijdje terug heb ik mijn modem laten omzetten naar IPv4, echter merk ik nu dat sommige apparaten niet naar behoren werken. Vandaag had ik geprobe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.