connextbox resetten Opgelost
Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet do...
Beste mensen, vandaag is er een storing bij Ziggo geweest het internet / wifi deed het niet.nu is volgens ziggo alles weer opgelost maar mijn internet do...
Wil mijn mappen van mijn mail box verplaatsen naar een andere map in windows
Elke dag log ik voor Outlook Postvak In eerst in op Ziggo mail om te kijken wat er in de spam map zit. Voordat ik de ongewenste afzenders in die map verw...
Hi!Er werd eerder gratis een versterker voor boven aangeboden. Ik heb dat toen laten zitten, omdat we toen boven niet echt van internet gebruik maakten. ...
Hallo ZiggoWij hebben een slechte WiFi, zeker als er meerdere apparaten gebruik van maken. Ik denk dat het komt door een oude modem, wij hebben de Uber E...
Ben een beetje ten einde raad.Een heel verhaal van wapperende en trage bedrade en draadloze internet verbindingen dat begon met een alerte monteur die de...
Ik heb sinds een week mijn Cisco router vervangen door de Ziggo Connect box. Deze lijkt stabieler bij meer gebruikers (als mijn kinderen met Smart Phones...
Hallo,Ik heb vorige week de Deco M9 plus aangeschaft omdat de wifi in ons huis slecht was. Hoe verder je van de CB zit, hoe slechter de wifi. Ik heb voor...
Klant heeft abonnement : 250/25Mbits, ervaart met speedtest ~80/25Mbits en regelmatig niet of traag ladende pagina’s. Dit alles via een bekabelde verbind...
Ik kan mijn chromecast V3 niet aansluiten op de wifi via de TP link Deco M4. De chromecast herkent het wifi-netwerk, maar geeft aan dat het wachtwoord ni...
Vandaag geprobeerd op meerder manieren en met het instructieboekje erbij en met verschillende kabels mijn connect box te activeren. Er gaan in geen enkel...
Hallo,Moet de 'primaire’ Deco unit ook na installatie via de ethernetkabel verbonden blijven met het modem? Of kan deze kabel daarna verwijderd worden?Bi...
Vanaf 2003 heb ik een website waarvoor destijds de mogelijkheid was gegeven toen het nog ‘vertrouwd’ @home heette. De website naam is http://members.home...
Openen van data verbinding ADRES: **** POORT: xxxx dit is mijn oude modem[15:43:42] Data Socket Error: Verbinding onderbroken[15:43:42] Openen van data v...
hallo AOP > groen rode kabel naar splitter 1215Mhz met 3 f connector aansluitingen1 rood rood kabel gaat naar modem1 uitgang gaat met een f connector naa...
Hallo Ziggo, Kan mijn modem omgezet worden van ipv6 naar ipv4?Ik zou graag met port forwarding willen werken. Alvast bedankt! Groet, Mike
Moet je bij een nieuwe harde schijf Safe Online opnieuw installeren?
Modem gaat spontaan uit en moet hem weer opstarten
Na problemen met wifi is er door ziggo een extra connect box voor internet, wifi en telefoon geplaatst naast de mediabox mediabox. De.wifi werkt weer maa...
Ik heb sinds vorige week een nieuwe connectbox, aantal onderdelen zijn weg en UTP kabels vervangen. Test resultaat gisteren was top en dus helemaal blij....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.