Bepaalde sites niet bereikbaar via Ziggo netwerk, wel 4G netwerk Onopgelost
Beste lezers, De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) a...
Beste lezers, De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) a...
Sinds een tijdje hebben we last dat de connectbox zichzelf herstart. De eerste monteur heeft de aansluiting in de meterkast vervangen voor een nieuwe wan...
Hallo,Sinds ongeveer 2 weken valt het wifi signaal opeens meerdere keren per dag kortdurend weg (soms om de 10 min). Ik ben onlangs verhuisd en heb de ee...
Na in september een giga abbo te hebben afgesloten met 500 down en 40 upload snelheid haal ik dit bij lange na nietVandaag en dieptepunt van nog geen 10 ...
Goedenavond,wij hebben sinds deze week de overstap gemaakt naar ziggo.gister alles correct en werkend aangesloten. alles werkte en vanmiddag alles van KP...
Hallo,Bij het bouwen van het huis waar ik nu woon, was er geen rekening gehouden met het aanleggen van de groene coax kabelDeze zit namelijk rechtsachter...
Hallo,Ik heb een vraag, onze modem heeft sinds enkele weken kuren - meerdere keren per week uit zichzelf opnieuw opstarten en een instabiele wifiverbindi...
Sinds gisteren kan ik geen email meer ophalen en versturen via Ziggo mail op mijn macbook pro met OS Big Sur. Ongeldig en verlopen certificaat wordt geme...
Sinds een week klant van een Ziggo alles-in-één abonnement. Om toegang te krijgen tot mijn beveiligingssysteem van buitenaf moet ik wat poorten in mijn m...
HiSinds gisteren maak ik gebruik van het Giga internetabonnement, maar ik haal nog niet de te verwachten downloadsnelheid. Recentelijk is wel het AOP ver...
Goedemiddag,Afgelopen 4 weken heb ik last van pingspikes en packet loss (zie PingPlotter plaatje) die een patroon tonen van piek gebruik (constant ping s...
Ik heb een CISCO EPC3925 modem van mei 2011, maar ik merk dat het wifi-bereik maar zeer matig is. Op een paar meter afstand van het modem gaat het goed, ...
Ik krijg het verzoek van mijn aanstaande werkgever om IPv6 uit te laten zetten door mijn Provider.Dit vanwege de werkzaamheden die ik thuis ga uitvoeren....
Hoi!De laatste tijd reboot onze Connectbox regelmatig. Eigenlijk wel minimaal een keer per dag. Daarbij merken wij dat de internetverbinding ook vaak vee...
Vormt de Deco x20 samen met de wifi van modem een netwerk?Want in omschrijving staat dat je met de x20 het andere deel van je huis kan voorzien van wifi....
Hoi, Sinds september ongeveer ervaar ik regelmatig ping spikes en packet loss tijdens het gamen. Ook tijdens online les heb ik soms dat de docent wegvalt...
Goede middag,Na veel speurwerk niet de juiste info gevonden.Ik kom er niet uit met de Ziggo klantenservice. Wat heb ik.Connectbox in bridgeKabel naar dec...
Wanneer krijgen we een oplossing nu?of krijgen we spijt van de medewerking als tester bij Ziggo?een beetje communicatie kan verder geen kwaad!op mijn iPh...
Blijkbaar kan ik geen mail meer versturen omdat ik blijkbaar op een blacklist sta?Als ik wat berichten op community moet geloven. Dit krijg ik terug in m...
Gisteren verhuisd, maar helaas tv, internet en telefoon werkt niet. Net een uur aan de telefoon gehangen, zou het uitzoeken en terugbellen...niks gehoord...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.