Verouderd modem Alleen-lezen Opgelost
Goedemorgen Ziggo, De laatste weken hebben wij veel last van een instabiele internetverbinding - via kabel en wifi. Onze modem is al best wel oud en ik v...
Goedemorgen Ziggo, De laatste weken hebben wij veel last van een instabiele internetverbinding - via kabel en wifi. Onze modem is al best wel oud en ik v...
Goedenavond, mijn buurman had geregeld last van een instabiele internetverbinding en onlangs had Ziggo zelf contact met hem opgenomen omdat zijn aansluit...
Sinds zaterdagnacht heb ik opeens geen internet meer. Groene pijltje blijven knipperen. Alles geprobeerd tot aan resetten naar fabrieksinstellingen aan t...
Ik heb een NAS die ik een vast IP adres heb toegekend ivm een website en die meld regelmatig IP conflict. Ik heb van Ziggo een modem/router Technicolor T...
Ik vroeg me af of ik de enige ben die lang moet wachten op een monteur. Ik heb mijn internet veranderd naar giga maar nu is mijn hoofdaansluiting niet go...
Hi, kunnen jullie mij helpen met de volgende vraag: Ik had de Deco M4 besteld via Ziggo, maar na mijn bestelling werd ik opeens geconfronteerd met een la...
Hallo, Aangezien mijn laptop het heeft begeven en ik nu een PC krijg van mijn werkgever die niet op WiFi kan ben ik op zoek naar een oplossing. Ik kan ge...
Krijg soundbar Samsung hw-q80r niet verbonden met wifi , volgens de community de router omzetten naar kanaal 48 maar dat werkt ook niet. Weet iemand dit ...
Beste community,Al sinds maanden hebben wij last van instabiel internet, maar dit heeft weer niet zo veel effect dat de urgentie om hier iets aan te doen...
Ik heb bij alles wat ik doe en elke server heb ik packetloss van 1 tot 5%,Ik heb een kabel van de connect box beneden naar boven in mijn asus router, en ...
wat is het verschil tussen de tp link deco s4 en de m4?heb via ziggo de m4 gekregen maar wil deze uitbreiden maar de m4 is lastig te verkrijgen en de s4 ...
Beste forum, ik ben al langere tijd op zoek naar een duidelijk antwoord en tot op heden nog niet gevonden. Hopelijk kan dit forum me helpen! Wij zijn een...
Beste medelezers, (helpers), Ik heb het volgende probleem, ik heb een setje van de wifi boosters besteld (TP-Link Deco M4). modem is een TG2492LG-ZG. Het...
Hallo, Vandaag is voor de derde keer mijn email account geblokkeerd. Telkens mijn wachtwoord voor de email en van mijn ziggo veranderd en opnieuw met de ...
Ik wil startnummer voor 5 Ghz Wifi kanalen veranderen op TP-Link Deco M4 (gekocht bij Ziggo)Ik heb sinds kort instabiele DECO -connecties vanwege Wifi va...
Dag, ik heb besloten om de Deco x20 (stuks) aan te schaffen, ik heb nog wel een vraag over een switch en hoe en vooral waar ik die op moet aansluiten. Mi...
Hallo community, Ik heb nu 6 maanden problemen met ziggo en ik ben er helemaal klaar mee, ik zit op het punt om op te zeggen want de klantvriendelijkheid...
Ik heb ook een dreigmail gekregen, door mijn eigen ziggo e-mailadres verzonden en ik kan niet inloggen bij mijn ziggo om mijn password te wijzigen.Als ik...
Our Wifi seems to be extremely unstable. we have 500 mb. There are times where it seems to as expected but the dips are becoming more frequent. Particula...
De PC is een Imac (desktop). Wij hebben van Ziggo geen Mediabox XL maar een simpele Mediabox die alleen met een coaxkabel is aangesloten. De Wifi doet he...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.