UBEE EVW3200 Opgelost
Beste Ziggo, Onze WIFI in huis valt erg vaak weg. Resetten helpt maar dat is slechts tijdelijk. Nu is het zo dat onze modem (EVW3200) is al erg oud is. I...
Beste Ziggo, Onze WIFI in huis valt erg vaak weg. Resetten helpt maar dat is slechts tijdelijk. Nu is het zo dat onze modem (EVW3200) is al erg oud is. I...
23 jan mijn Giga net modem en next box binnen gehad.uur voor aankomst pakket Horizon al door Ziggo offline gehaald zodat ik geen internet meer had. Beloo...
Hallo, Ik heb mijn xbox 360 aangesloten via de ethernet kabel op mijn Arris TG2492 modem van ziggo (ik heb ook een mediabox XL).Als ik het netwerk config...
Ik zou graag mijn chello Emailaccount willen verwijderen. Ik kan niet inloggen via mijnziggo om dit zelf te regelen. Hoe kan ik dit account verwijderen?
Ik wil graag mijn thuisnetwerk met een access point bekabeld uitbreiden (dus hetzelfde netwerk, niet een tweede netwerk creëren; er is een aansluiting vo...
Na aankoop van TP-link een jaar geleden was installatie fluitje van een cent.Modem stond al in Bridge waar ik toen een Netgear router op aan had gesloten...
Hallo, SInds kort heb ik een Honeywell Evohome systeem. Deze is draadloos via WiFi gekoppeld aan mijn Ziggo Connect Box. De thermostaat is zo geprogramme...
Beste Community, ik heb nu sinds een paar dagen de connectbox Giga (1gbit). Mijn ervaring is dat de wifisnelheid niet naar verwachting is. Momenteel h...
Hallo,Ik woon nu ongeveer een jaar in een nieuw appartement en heb eigenlijk altijd een onstabiele verbinding gehad. Iedere paar minuten valt de verbindi...
Ik heb een giga switchbox aan mijn modem hangen, en daar zijn 6 kamers op aangesloten. Ik wil op elke kamer een m4 wifiboosters bedraad aansluiten. Als i...
Geachte m/v Ik gebruik geen wifi en ook geen UpnP maar bekabelt linux mint met daarop virtualbox en daarin heb ik windows 10 . Ongeveer 2 weken geleden b...
Hallo, Ik heb een vraag met betrekking tot packet loss.Sinds een aantal weken heb ik last van packet loss tijdens het online gamen. Ik speel cod: warzone...
Er komen de laatste tijd veel topics geopend over problemen met de Arris-connectbox.Hierbij een verzamentopic. Mocht je een Arris-connectbox hebben , en ...
Goedemorgen Ziggo, De laatste weken hebben wij veel last van een instabiele internetverbinding - via kabel en wifi. Onze modem is al best wel oud en ik v...
Goedenavond, mijn buurman had geregeld last van een instabiele internetverbinding en onlangs had Ziggo zelf contact met hem opgenomen omdat zijn aansluit...
Sinds zaterdagnacht heb ik opeens geen internet meer. Groene pijltje blijven knipperen. Alles geprobeerd tot aan resetten naar fabrieksinstellingen aan t...
Ik heb een NAS die ik een vast IP adres heb toegekend ivm een website en die meld regelmatig IP conflict. Ik heb van Ziggo een modem/router Technicolor T...
Ik vroeg me af of ik de enige ben die lang moet wachten op een monteur. Ik heb mijn internet veranderd naar giga maar nu is mijn hoofdaansluiting niet go...
Hi, kunnen jullie mij helpen met de volgende vraag: Ik had de Deco M4 besteld via Ziggo, maar na mijn bestelling werd ik opeens geconfronteerd met een la...
Hallo, Aangezien mijn laptop het heeft begeven en ik nu een PC krijg van mijn werkgever die niet op WiFi kan ben ik op zoek naar een oplossing. Ik kan ge...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.