FTP verbinding werkt niet van buitenaf Onopgelost
Goedemorgen, Ik ben nu al dagen bezig om een FTP server op te zetten, echter vanaf buitenaf logt hij wel in maar blijft hangen op de directory lijst. Int...
Goedemorgen, Ik ben nu al dagen bezig om een FTP server op te zetten, echter vanaf buitenaf logt hij wel in maar blijft hangen op de directory lijst. Int...
ik heb sinds 1,5 jaar een NAS van het merk QNAP en tot 5 maanden geleden wat deze zonder problemen te benaderen via mijn twee computers (en twee mediaspe...
Ik ben sinds kort overgestapt naar Ziggo. Had gehoopt dat de router Mesh zou ondersteunen. Helaas. Dus gebruik ik nu een TP link extender (RE300). Alles ...
Ziggo connectbox bekabeld en wifi slechte performance na plaatsing zonnepanelen en stroom uit moest.De internetperformance is zo slecht dat het bijna nie...
Hallo, Ik ben overgegaan van een Horizon TV mediabox naar een MediaboxNext met bijbehorend Connectbox modem. Nu kan ik op geen mogelijkheid internet verb...
Hi Ziggo mods, klopt het dat ik een omzetting naar bridged mode hier kan aanvragen? Voor zover ik heb kunnen nagaan op dit forum houdt bridged mode autom...
Goedendag, in "Ziggo Mail" heb ik twee zaken die om een oplossing vragen. Ten eerste; De SPAM berichten merk ik aan als ongewenst en die worden dan opges...
Als iemand mij een invite verstuurd (voor een meeting) krijg ik (sinds een paar weken) de melding 'dit bericht heeft geen inhoud'. Als ik de bijlage open...
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn oude modem. Model TC7200 U. Deze is al vrij oud en is volgens mij toe aan vervanging. Kan het gamen en internet...
Ik krijg regelmatig van Ziggo dat mijn mail box vol is. Terwijl in Mijn Ziggo staat weergegeven dat ik 2,37 GB van de 5 GB in gebruik heb. Nu kan ik dit ...
Hoi allemaal ik heb even een vraagje mijn internet is heel erg traag en valt soms weg alleen wil ik weten of het komt door de hooftaansluiting dat daar e...
Toen ik mijn Ziggo abonnement nam heb ik de wifi boosters niet gekozen want het zou totaal niet nodig moeten zijn in een appartement, waar ik eigenlijk n...
Plotseling werkt de email van mailadres@quicknet.nl niet meer. Sinds 25 januari 2021 heb ik grote problemen. Door de opwinding heb ik het wachtwoord verg...
Ik heb sinds 1,5 maand een ziggo Connect router om mijn internetsnelheid omhoog te krijgen. Ik heb er een andere router achter hangen van Apple. Sinds ik...
Het internet valt soms weg en het vereist een reboot van de Asus Router (RT-AX92U) om alles weer aan de praat te krijgen. Na de reboot werkt alles wel we...
Ik heb in de tuin een overkapping gemaakt waar ik ook graag internet wil. Ik maak al reeds gebruik van Powerline (TP-link AV600) voor mijn kantoor maar i...
Blijven mijn netwerkgegevens behouden als ik mijn modem(Technicolor tc7210) via de restknop terug zet op de fabrieksinstellingen?
Dag, Ik heb sinds een week een upgrade gedaan van het internetpakket (50 naar 250Mb) maar nu valt enkele keren per dag het internet voor enkele seconden ...
De verhuis 'service' van Ziggo brengt mij ernstig in de problemen. Wij gaan verhuizen, de verhuizing kan geregeld worden, ik moet mijn modem en mediabox ...
wifi boven op de slaapkamers is zeer slecht tot niets
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.