Cisco EPC3928 valt telkens weg Alleen-lezen Onopgelost
Mijn Cisco modem valt regelmatig weg. Dan brand/knippert het ‘online-lampje’ oranje. Wifi doet het dan niet meer en de vaste computer ook niet meer. Al e...
Mijn Cisco modem valt regelmatig weg. Dan brand/knippert het ‘online-lampje’ oranje. Wifi doet het dan niet meer en de vaste computer ook niet meer. Al e...
Hoi, Het lukt niet om in huis op welke PC dan ook een snellere speedcheck te krijgen dan 180-190 Mbit download.Alles is bedraad, direct op de Zoggo route...
Ik zie op afbeeldingen dat de TV aansluiting een male connector moet zijn, maar dat is bij mij niet het geval. Is die in mijn connector wellicht afgebrok...
Hallo, Sinds een aantal weken heb ik last van hoge ping, voornamelijk tijdens piekuren maar ook af en toe overdag. Ik heb vervolgens Ziggo gebeld en gevr...
Hallo,Ik weet niet wat ik moet doen om toegang tot de NAS te krijgen. Connect Box is vernieuwde modem.Mogelijk heb ik hetzelfde probleem als op het forum...
The Wifi seems to be extremely instable so that (running speed tests) the download speed often remains below 5mbit/s. There are times where it seems to f...
Afgelopen maandag (20/7) de Ziggo Connectbox benodigd voor het Giganet ontvangen. Vanaf dat moment is het niet mogelijk om deze nieuwe modem geactiveerd ...
Beste Mensen, Wie wordt mijn redder in nood. Ben al 4 weken bezig inmiddels 5 om mijn internet fatsoenlijk werkend te krijgen en mijn abonnement om te la...
geen port forwarding meer na de software update ,ik denk dat er iets stuk is in het modem , hardware die de routerfunctie regelt.Soms zijn de poorten ope...
hallo ik vrij hoog ping en weet niet wat ik hier mee moet ik gebruik de router asus rt-at 55.zou iemand weet wat ik hier aan kan doen .ik zou het graag h...
Beste, Ik heb sinds een paar dagen internet en tv beiden het basispakket. Echter ben ik erachter gekomen dat het basis internet me toch te langzaam is. N...
Ik kan port forwarding niet terugvinden in mijn geavanceerde instellingen van de connectbox. Ik lees dat mijn IPv6 uitgezet kan worden waardoor ik deze p...
Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.De ene keer staat hij open en de andere keer sponta...
Can you someone help me understand if this report means that I have Router interference or if it means that the Ziggo Speed (wired into my router) is uns...
De netwerkspeler van mijn keus heeft geen wifi maar moet met een netwerkkabel worden verbonden. Hij komt bij de audioapparatuur in een andere kamer. Een ...
Het Ubee EVW3200 modem staat alweer jaren in onze meterkast. De laatste tijd valt de internetverbinding zowel bedraad als over Wifi regelmatig weg wat zi...
Ik heb op de eerste verdieping een tp-link utp hub zitten, en daar wil ik een deco m4 op aan sluiten.Neem aan dat vanaf de eerste verdieping naar zolder ...
rond 14:40 uur viel de verbinding weg tussen modem en mediabox next .ik kreeg de fout melding cs9994 .ik keek op het modem en de lampje met pijltjes knip...
Ik krijg deze melding middels een popup steeds bij mijn mailbox. Wat moet ik ermee? APPENDing to spam folder is forbidden (0.007 + 0.000 + 0.006 secs).
Goedemiddag,Ik heb een mail gehad dat mijn e-mail gehackt zou zijn, Ik heb het stappenplan(wachtwoorden) doorgelopen maar ben nog steeds geblokkeerd.. Ho...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.