Mail verdwijnt van de ziggo server Onopgelost
Vorig jaar hier al eens een vraag over gesteld maar tot op heden geen oplossing, zie ook dit oude topic https://community.ziggo.nl/t5/Archief/1-jaar-mail...
Vorig jaar hier al eens een vraag over gesteld maar tot op heden geen oplossing, zie ook dit oude topic https://community.ziggo.nl/t5/Archief/1-jaar-mail...
Hallo Onze twee email adressen kunnen geen merels meer versturen. Kan het zijn dat het komt door een instelling in het modem. Vriendelijke groet Twan
Hallo, vanuit Ziggo (ook via de webmail) kan men geen emails meer sturen naar mijn eigen domain. Als je via webmail een mail stuurt naar mijn domain dan ...
Bij het inloggen op de instellingenpagina van het modem (192.168.178.1) zie ik een lijst van alle verbonden (online) apparaten. Modems registreren echter...
Het lukt me niet mijn UPCMAIL e-mail account op Windows MAIL in te voeren. Ik heb dit eerder wel met succes gedaan. Ik krijg nu een Foutcode 0x80004005 g...
ik heb om mijn wifi bereik te meten, de Ziggo Wifi Assistant app gedownload en geprobeerd. Om mijn iPhone 8 geeft de app aan dat het signaal alleen bij h...
Sinds een poosje krijg ik spammails van goodtastestories.com met inhoud als I'm in love withe you, I like you etc. Ik heb me hier niet voor aangemeld. En...
2 dagen geleden zag ik dat er ineens een paar honderd mailtjes in mijn inbox kwamen met de melding mail delivery failure. Mijn mailadres was gebruikt om ...
Hallo, we hebben een aparte ruimte thuis (mantelzorgwoning) waar we een wifibooster hebben geplaats. Daarin kunnen een aantal internetkabels ingeplugd wo...
Alweer een aantal jaren heb ik een abonnement van 250 mb zowel bedraad als draadloos was dit extreem goed draadloos haalde ik makkelijk 200 mb+ nu is het...
Hoe beveilig ik mijn TP-Link Deco m4 boxen? Krijg nu de melding dat ik onbeveiligd ben en heb inmiddels de boel maar weer op mijn gewone modem gezet, lij...
Mijn iPad geeft na de update naar iOS 14.0.1 bij wifi instellingen aan dat mijn WIFI netwerk een zwakke beveiliging heeft. en raad terecht aan dit aan te...
Een nieuwe laptop en volgens aanwijzingen van ziggo de aanmelding voor de mail gedaan.Er komt echter niets binnen. Er verschijnt de tekst :"Dit account k...
Ik krijg een link voor een live-stream concert in een theater in de buurt. Kan ik dat concert ook op mijn TV bekijken in plaats van op mijn computer? Zo ...
Goedenavond, ik wil graag Ziggo webmail gaan gebruiken i.p.v. Windows livemail. Ik wil dan graag de opslagmappen vanuit Windows live mail verplaatsen naa...
Internet is savonds niet normaal traag
Beste, Tijdens het instellen van Ziggo mail binnen Outlook stond het vinkje "Van de server verwijderen na 14 dagen" per ongeluk nog aan. Nu zijn 3 jaar a...
Ik heb helaas een probleem met het portforwarden om een server te maken voor Assetto Corsa Competizione. Ik vul de waardes in bij port forwarding. Vervol...
Sinds een herinstallatie (na een forse crash) van Windows 10 wordt onregelmatig de bekabelde verbinding op mijn Asus laptop verbroken. Soms na een paar m...
Als ik inlog bij ING, dan kom ik in de "safe online" omgeving van Ziggo. Werkt prima. Maar als ik naar mijn andere "bank" ga, iBanFirst, dan kom ik helaa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.