activatiecode internet gevraagd na upgrade mediabox Onopgelost
Nadat de mediabox succesvol is geüpgraded viel internet uit. Connectbox lijkt goed te werken, prima WiFi maar geen internet, na reset bij opnieuw aanlogg...
Nadat de mediabox succesvol is geüpgraded viel internet uit. Connectbox lijkt goed te werken, prima WiFi maar geen internet, na reset bij opnieuw aanlogg...
Bij de poging tot het installeren van een smart tv via de mediabox, kwam ik erachter dat het 2,4 GHz netwerk niet meer zichtbaar is onder ‘draadloos’ in ...
Nadat ik de Deco m4 heb heb aangesloten geeft Teams de melding :Slechte netwerkkwaliteit. Uw netwerk veroorzaakt slechte belkwaliteit. Dit had ik eerst n...
De laatste tijd krijg ik extreem veel spam, het betreft vooral spam uit naam van Ziggo.Ik moet snel reageren om een Iphone te winnen.Het gaat in die geva...
Na het installeren vsn de eerste Deco M4 wil ik 2 en 3 installeren. Maar ipv dat ze na enige tijd blauw gaan pulseren schakelen ze over op rood en kan ik...
Hoi,Sinds kort is mijn bekabelde internet van 250mb/s naar 80mb/s gegaan op de site dlsreports.com terwijl ik een 250mb/s abonnement heb bij Ziggo. Ik he...
Ik heb een internet abonnement van 250mb maar ik haal een snelheid van 76 ,9MB en een download van 25,7 MB is dit normaal. Verbinding is draadloos via De...
Hallo.ik probeer boven betere wifi te verkrijgen en heb daarom een set wifi boosters via stopcontact bij Ziggo besteld. Helaas krijg ik de apparaten niet...
goede morgen maandag 28-12 alles ontvangen overgestapt van kpndinsdag was de overstap datum maar modem werkte niet paar keer contact gehad maar nog steed...
nadat er een router naast onze mediabox is aangesloten door een monteur van Ziggo, werkt onze printer niet meer. De laptop kan de printer niet vinden. Ee...
Goedemorgen,Mijn mails zijn opeens weg uit de prullenbak terwijl ik deze niet permanent heb verwijderd, hoe krijg ik deze terug?
hoi, onder mijn postvak in hangen diverse submappen, ooit aangemaakt in ziggo mail. op m;n iphone zijn alle mappen zichtbaar, op mń laptop niet. hoe op t...
Paar maanden geleden overgeschakeld naar Giganet omdat de basis snelheid gewoon te langzaam was. Nieuwe modem aangesloten (waarom eigenlijk, mijn modem w...
Hoi ziggo, mag ik mijn modum op bridgemode hebben.
Ik heb instabiel netwerk. Via ziggo nieuwe kabel gekregen. Deze heeft 2 iec aansluitingen. Male en female, kleur zwart.Op de conbectbox zit een f connect...
Hoe kan ik mijn veeeeel te lage downloadsnelheid aan ( laten ) passen ?
Hallo,ik heb al een week geen internet. Mijn kastje stamt nog uit de UPC tijd en heb duidelijk een nieuw kastje nodig. Telefonist zegt dat ik gewoon inte...
Hallo, Er zijn anno 2021 enkele grappenmakers die denken dat het leuk is om te ddosen/booten. Dus ik speel zelf graag gta en er is nu een pipo die het le...
Ik kan hotspots niet instellen, omdat mijn gebruikersnaam/wachtwoord leeg zijn.Mijn vorige modem stond in bridge-mode, maar mijn huidige modem niet.Hoe k...
Hallo allemaal ik zou graag Port forwarding op mijn router in stellen zo dat ik voor mijn vrienden een server op kan zetten en dat moeten jullie van ipv6...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.