Internet Latency problemen Opgelost
Beste lezers, Een enkele tijd geleden heb ik een topic aangemaakt omtrent mijn bekabelde netwerk welke niet stabiel is. In de tussentijd is er een “standaard” monteur langs geweest om het AOP te verva...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste lezers, Een enkele tijd geleden heb ik een topic aangemaakt omtrent mijn bekabelde netwerk welke niet stabiel is. In de tussentijd is er een “standaard” monteur langs geweest om het AOP te verva...
Al bijna 2 jaar ( sins ik die nieuwe connect box heb ) gezeik met de ping. Al meerdere keren klanten service opgebelt elke keer met een ander fabeltje. Al 3 nieuwe modems gehad in de tussen tijd ( en ...
Beste Ziggo,Afgelopen weken zeker 25 x met jullie gebeld en uren in de wacht gestaan.Ben verhuist binnen Amsterdam naar een ander postcode gebied ( van Ziggo naar UPC gebied) Hierdoor een nieuwe modem...
Hallo,Heel vaak merk ik dat ik hoge ping evaar, dit wordt dan veroorzaakt door een download/update vanuit Steam, terwijl andere downloads/updates via andere programma's en op andere platormen helemaal...
Beste Ziggomedewerkers,Donderdag 1 oktober is er een monteur langsgeweest, zoals afgesproken in https://community.ziggo.nl/community-archief-226/packet-loss-connectbox-62888?postid=660617#post660617De...
Hallo,Ik had problemen met mijn externe router (netgear R7000) dus deze heb ik er even tussenuit gehaald en aan ziggo gevraagd of ze de routerfunctie op het modem (een connectbox) weer AAN wilde zette...
Beste ziggo,sinds enkele maanden doet ons internet het zeer slecht.50 % van de tijd heb ik gewoon een goede ping van 25 en is er niks aan het handje, de andere 50 % is de ping tussen de 100-300 en heb...
Beste forumleden,Ik ben bezig met het instellen van een aantal email filters om mijn email wat netter te organiseren in mapjes. Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om de bestaande mails, mails di...
Hoi,Ik heb net geprobeerd te bellen met de klantenservice, omdat er vanaf juli 2020 kosten ingehouden worden voor een wifibooster die ik sinds november 2019 niet meer heb. Het van de factuur afhalen v...
Sinds vandaag de deco 4 geinstalleerd. Zowel 2,4 als 5 Ghz zitten op 1 SSID. Is het megelijk om voor beide een eigen SSID en wachtwoord in te stellen, zoals dat ook mogelijk is op de Ziggo router? Ik ...
Ik en een paar Nederlandse vrienden van mij spelen allemaal dit zelfde spel genaamd Rust. We komen allemaal uit verschillende delen van het land maar we hebben wel allemaal gemeen dat wij Ziggo hebben...
Hallo,Ik heb een extra wifipunt verbonden met mijn mediabox. Ik wil het extra wifipunt een verdieping hoger installeren en kan de kabel door een smal gat in het plafond (langs een verwarmingsbuis) tre...
Hoi kan iemand mij helpen hoe ik mijn wasmachine Siemens verbindt met mijn modem. Ik moet een macfiltering of iets dergelijks instellen
Wij hebben een modemwisseling gedaan en met de nieuwe Connectbox kan ik mijn NAS niet meer bereiken.Blijkbaar moet er ergen een poort woren open gezet, maar hoe moet dat en wat moet ik daar voor doen?
Dag allemaal,Werkt Connectbox met 4 aderige UTP kabel? 4 aderige UTP kabel
Sinds een kleine week valt het internet weg. Ik zie dan dat het modem aan het resetten is. Soms gebeurt het dat binnen 5 minuten 2 x het internet weg valt. Modem staat in bridge mode. Zover ik kan beo...
Afgelopen maandagochtend heb ik mijn modem geïnstalleerd en daarna 24 uur gewacht op de activatie van het modem.Echter is het modem tot op heden nog steeds niet geactiveerd. Ik wacht dan al 5 dagen op...
Safe Online geeft steeds de melding om de computer opnieuw op te starten ivm update.Nieuwe Safe online update is opgehaald en staat op “Waiting restart...”Computer al meerdere malen gerestart maar sit...
Ook wij willen graag onze Connectbox omruilen voor de Ubee UBC1318ZG vanwege PUMA 6 problemen. Helaas wil de klantenservice niet meewerken, omdat dit niet een standaard modem voor consumenten is. Zoal...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
42 | |
10 | |
8 | |
7 |