Kabel vervangen duurt lang! Opgelost
Goedemorgen,Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunnin...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,Enkele maanden geleden een topic gestart over ons wegvallen van internet. Na veel tussenstappen is de oorzaak gevonden; de kabel naar ons huis is aan vervanging toe. Er moest een vergunnin...
Beste,Ik heb sinds de upgrade naar Gigabit last van Packet loss, ik merk dit in spraak gesprekken over Teams, in games zoals COD. Surfen e.d. gaat prima en snelheid test is regelmatig top. Single PC 9...
Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik de melding krijgen, Klaar om te verbinden wanne...
Hoi, kan iemand mij helpen met het onderstaande? Bedankt alvast!Situatie:De coax hoofdaansluiting is op onze eerste verdieping. Via een versterker (foto 1) wordt de bedrading gesplitst. Een coax kabel...
op de pc en telefoon werkt de webmail doch op de laptop blijft het continu zoeken naar cache ??
Ik maak gebruik van outlook 2010.Bij een e mail adres heb ik drie verzendmappen: sent, sent items en sent messages.In sent items komen de verzonden mails die ik vanaf mijn PC verstuur.In sent komen de...
Wegens lage internetsnelheid overgestapt naar GigaNet. Na installatie blijkt de gemeten internetsnelheid nog geen kwart van wat is aangeboden.Ik hoor zojuist van de Ziggo klantenservice dat door capac...
Beste mensen,Ik ben nu al een poosje bezig om Ziggo Safe Online aan de praat te krijgen, het installeren gaat prima. Echter blijft in Ziggo Safe Online de optie “Virusbescherming bijwerken” open staan...
Ik heb meerdere apparaten die verbinding maakt wifi in totaal 10. Soms krijgen bepaalde apparaten geen verbinding als ik dan de wifi op 1 van de apparaten uitzet pakt bijv de tablet wel weer de wifi. ...
Sinds een aantal dagen staat mijn beeld soms 3 a 4 seconden stil tijdens het afspelen van netflix en youtube. Heb alles al geprobeerd.. contact met ziggo contact met netflix, internet kabel in de tv. ...
Niks werkt nog steeds niet
Sinds dinsdag kan mijn server geen email versturen naar ziggo adressen, refused to talk to me: 421De helpdesk meld niets te kunnen doen en verwijst naar dit forum.Dit zie ik in de mail.logC30C19C015A ...
Ik heb er nogal last van wanneer de Ziggo router een update krijgt en daardoor het hele huis offline komt. Is het mogelijk deze update te forceren en zodoende te bepalen wanneer deze update plaatsvind...
wij wonen nu nu 1.5 jaar in ons nieuwbouw huis. Heb sinds die tijd ziggo tv/internet.Dit ging altijd goed tot op een paar dagen geleden. de connect box gooit met name het bekabeld internet eruit. vanm...
Beste community mensen,Na 3 weken lang heen en weer bellen met Ziggo en FTP netwerkbeheerders zijn jullie mijn laatste hoop. Mijn probleem: ik heb een prima internetsnelheid van gemiddeld 380 Mbps maa...
Emails komen niet meer binnen op mijn desktop computer. Op mijn smartphone en tablet (Android) wel.Ik heb Mozilla Thunderbird en Windows 10.Ik heb geprobeerd de Pop3 instelling te wijzigen naar Imap o...
Goedemorgen, Ik heb problemen met het binnenhalen van een Update voor de applicatie Sonos1Lukt niet om deze Update te downloaden.Vanmorgen gesproken met helpdesk Sonos, zij hebben ‘uiteindelijk’ gecon...
Ik heb thuis vanaf ongeveer januari hele hoge latency variation en vrij veel package loss. Dit is vooral heel vervelend tijdens video calls en het gamen. Ook het sonos systeem heeft hier last van en v...
Hallo,Ik denk trek toch de stoute schoenen aan en ga het toch maar weer proberen op het forum.Tijdje geleden weer ziggo klant geworden na een 1 jarig uitstapje naar t-mobile.Daarvoor jaren klant gewee...
Goedemiddag,Ik heb een Asus Zenwifi systeem aangeschaft om een betere dekking te krijgen met mijn Wifi in huis.Ik heb het systeem op de Connect box in bridge modus en router modus aangesloten en bij b...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
40 | |
9 | |
8 | |
6 |