Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi booster Opgelost

Zit ook al via de app in de chat met iemand van Ziggo, maar misschien dat iemand me hier kan helpen. Als ik wil connecten met mijn Wifi Booster blijf ik de melding krijgen, Klaar om te verbinden wanne...

Outlook 2010 Opgelost

Ik maak gebruik van outlook 2010.Bij een e mail adres heb ik drie verzendmappen: sent, sent items en sent messages.In sent items komen de verzonden mails die ik vanaf mijn PC verstuur.In sent komen de...

Hansj door
Level 3
  • 31 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Safe Online Opgelost

Beste mensen,Ik ben nu al een poosje bezig om Ziggo Safe Online aan de praat te krijgen, het installeren gaat prima. Echter blijft in Ziggo Safe Online de optie “Virusbescherming bijwerken” open staan...

MarkP84 door
Level 1
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi Opgelost

Ik heb meerdere apparaten die verbinding maakt wifi in totaal 10. Soms krijgen bepaalde apparaten geen verbinding als ik dan de wifi op 1 van de apparaten uitzet pakt bijv de tablet wel weer de wifi. ...

lage internetsnelheid FTP server Opgelost

Beste community mensen,Na 3 weken lang heen en weer bellen met Ziggo en FTP netwerkbeheerders zijn jullie mijn laatste hoop. Mijn probleem: ik heb een prima internetsnelheid van gemiddeld 380 Mbps maa...

TVlow door
Level 1
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen