geen internet Onopgelost
Hallo,ik heb al een week geen internet. Mijn kastje stamt nog uit de UPC tijd en heb duidelijk een nieuw kastje nodig. Telefonist zegt dat ik gewoon inte...
Hallo,ik heb al een week geen internet. Mijn kastje stamt nog uit de UPC tijd en heb duidelijk een nieuw kastje nodig. Telefonist zegt dat ik gewoon inte...
Hallo, Er zijn anno 2021 enkele grappenmakers die denken dat het leuk is om te ddosen/booten. Dus ik speel zelf graag gta en er is nu een pipo die het le...
Ik kan hotspots niet instellen, omdat mijn gebruikersnaam/wachtwoord leeg zijn.Mijn vorige modem stond in bridge-mode, maar mijn huidige modem niet.Hoe k...
Hallo allemaal ik zou graag Port forwarding op mijn router in stellen zo dat ik voor mijn vrienden een server op kan zetten en dat moeten jullie van ipv6...
Ik blijf teleurgesteld over de wijze waarop Ziggo onze webspace heeft opgeheven.Gelukkig had ik een redelijke backup, maar het heeft me toch uren gekost ...
de afgelopen tijd moet ik telkens mijnmodem een reset geven omdat ik mn wifi niet meer zichtbaar is.Ondertussen werkt het weer tot uiterlijk 6 dagen, wat...
Ik heb sinds het installeren van het Mesh systeem nu geen problemen meer met het internet, maar wel met mijn printer. Ik heb de topics over andere Canon ...
Ik heb zonder problemen geluisterd naar mijn mooie Sonos systeem met een Sonos beam, een sub en twee one sl speakers. Nu heb ik de beam voor een arc verv...
Heb vandaag contact gehad met Ziggo en die geven mij aan dat de arris connect box problemen heeft met de firmware, het probleem dat ik hier onder vind is...
Mijn Wifi valt regelmatig weg. Heb al meerdere keren het stappenplan doorlopen, modem gereset, maar het helpt niet.Pas als we de stekker van het modem er...
Goedemiddag, ik heb zelf een windows computer en ik kan normaal internetten terwijl mijn vrouw een apple ipad heeft en niet op het internet kan komen doo...
Beste Ziggo, Kunnen jullie IPv6 voor me uitzetten? Levert problemen op thuiswerken doordat IP adres constant wijzigt. IPv4 is stabieler gebleken.Alvast d...
Beste mensen,Er is laatst een connectbox geïnstalleerd als vervanging van de technicolor. Nu heb ik daar wat vragen over. Ik heb de hoogste prioriteit ne...
Heb een vraag ingestuurd maar wil deze weer weghalen staan prive dingen in hoe doe je dat ben nieuw hier
Ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop met windows 10.Sindsdien kan ik mijn ziggomail wel ontvangen, maar niet verzenden.Bij het instellen kom ik nie...
Ik wil terug naar full dual stack ipv4 en ipv6. Dit had ik altijd tot dat ik werd overgezet door de overgang van particulier naar zakelijk. Wat alleen ma...
Sinds vanmiddag 13.00 uur werkt WiFi en telefoon niet meer
ik heb een Ziggo UBee EVM 321B kan ik hier ook een gasten netwerk instellen
Hoi allemaal,Ik heb een nieuwe pc gebouwd met de juiste netwerk kaart erin. nu zit ik op een studenten kamer met 5 anderen in het huis. Onze router zit v...
Goeiemiddag, kunnen jullie bij mij de ipv6 uitschakelen. Dit ivm thuiswerken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.