firewall connectbox Alleen-lezen Opgelost
Ik heb meerdere (verschillende) camera's (wifi en lan) waarvan het signaal wordt tegen gehouden door de firewall van de connectbox. Indien ik de firewall...
Ik heb meerdere (verschillende) camera's (wifi en lan) waarvan het signaal wordt tegen gehouden door de firewall van de connectbox. Indien ik de firewall...
Sinds kort ben ik geswittched naar Ziggo-internet, met de Connectbox modem/router. De Humax 5050C ontvanger, die ik al langer had (en voorheen voor FTP-c...
Hallo, ik zit met het volgende. Ik heb een modemrouter TC7200. Sinds kort heb ik de wifiboosterset Deco M4 waar ik qua snelheid heel tevreden over ben. D...
Laat mij maar beginnen met wat er allemaal als gedaan is met mijn verbinding:Contact doos / isra aansluiting vervangen Alle kabels zijn vervangen Modem i...
Kan geen verbinding makenDit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer...
Hoi. ik snap iets niet. ik heb de DHCPv4-server aan staan en wil een port forwardenzodat ik domoticz via controlicz kan gaan aansturen.Voeg nieuwe regel ...
Beste Ziggo, sinds wij hebben geupgrade naar een snellere verbinding bij Ziggo hebben we steeds vaker last van een wegvallende verbinding. Vaak valt deze...
Ik heb in de Ziggo Connect Box alle apparaten in mijn thuisnetwerk (bekabeld of wifi) een vast IP-adres gegeven. Op de bovenverdieping staat een Ziggo Wi...
internet is niet goed
Klopt het dat ik als klant van ZIGGO gratis F-Secure Safe (2021) kan downloaden en hoe werkt dat? Ik gebruik nu nog AVG Internet Security.
In jet menu van de modem zit een mogelijkheid om een ping uit te voeren. Zie: http://192.168.178.1/?tool_ping&mid=PingMijn internet problemen lijken verh...
Snelheid internet op Windows kan sneller door een kleine aanpassing van het register te doen. Open Regedit, ga naar Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Cu...
Ik lees op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/ubee-ubc1318zg dat dit modem link aggegration ondersteund, en hier zou ik graag gebruik van wi...
na het instellen als access point brand het rode lampje en blijft rood. wat doe ik verkeerd ?
Router status vraag. Zijn mijn waardes normaal. Mijn zoon ervaart nog steeds vertragingen in het internet. Nieuwe modem, kabels splitter pas geïnstalleer...
heb TP link deco M geinstalleerd werkt goed, wifi op connectbox niet uitgeschakeld, is dit wel nodig dan....vraag ik mij af
Mediabox maakt geen internetverbinding
Op zolder maak ik gebruik van een wifibooster via internetkabel. Deze wifibooster heeft een andere naam dan de connectbox beneden. Op zich werkt dat prim...
Hallo, Het wifi signaal bij ons in het appartement schommelt nogal, waardoor ik niet normaal online een potje kan gamen. Het probleem is dat mijn huurbaa...
Omdat ik veel thuis werk en veel Teams meetingen heb is een snel en stabiel internet voor mij belangrijk. Helaas is dit niet het geval. Onderstaand een o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.