Wifi Onopgelost
Wifi via router werkt niet meer.
Wifi via router werkt niet meer.
Hallo,Ivm de nieuwe wifiboosters van Ziggo, wil ik de huur van de oude zwarte bekabelde booster opzeggen.
Ik heb een nwe computer gekocht en de gegeven van de oude via PCMover overgezet van de oude naar de nwe. Hierbij is ook het programma Outlook 2013, wat i...
Serverfout: 530 Je moet eerst inloggen als je poort 25 gebruikt
Beste Ziggo, Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik een honeypot inzetten om te kijken wat er binnen komt en op basis daarvan regels maken. Echter als dit s...
Sinds afgelopen week kan ik geen mail meer versturen via een SMTP server van Argewebhosting. Ik maak daar gebruik van een eigen mail domein via IMAP. Het...
Ik heb een " probleem" met de snelheid van mijn AP die ik aangesloten heb op de connectbox giga. Ik heb daarvoor een document bijgevoegd met wat metingen...
na lokale stroomstoring geen internet/tv en telefonie meer. groene balkje blijft knipperen op conectbox. groene Wi-Fi symbooltje brand continu groen. Mee...
1)Wat is het probleem? Vpn verbinding disconnection na max 31 minuten.(nadat je verbinding hebt gemaakt, disconnect vpn programma in Win 10 zichzelf en b...
Hi, Ik wil graag gebruik maken van port forwarding, maar kan niet bij de instellingen op mijn Connectbox. Na even zoeken kwam ik erachter dat dit komt do...
Goedemiddag, Sinds afgelopen zaterdag werkt op onze iPhones het internet van Ziggo niet/slecht. Hij heeft voortdurend volledig verbinding maar geen berei...
Ik heb meerdere (verschillende) camera's (wifi en lan) waarvan het signaal wordt tegen gehouden door de firewall van de connectbox. Indien ik de firewall...
Sinds kort ben ik geswittched naar Ziggo-internet, met de Connectbox modem/router. De Humax 5050C ontvanger, die ik al langer had (en voorheen voor FTP-c...
Hallo, ik zit met het volgende. Ik heb een modemrouter TC7200. Sinds kort heb ik de wifiboosterset Deco M4 waar ik qua snelheid heel tevreden over ben. D...
Laat mij maar beginnen met wat er allemaal als gedaan is met mijn verbinding:Contact doos / isra aansluiting vervangen Alle kabels zijn vervangen Modem i...
Kan geen verbinding makenDit kan worden veroorzaakt doordat uw servers bezig zijn of door onze fantastische technici die verbeteringen uitvoeren. Probeer...
Hoi. ik snap iets niet. ik heb de DHCPv4-server aan staan en wil een port forwardenzodat ik domoticz via controlicz kan gaan aansturen.Voeg nieuwe regel ...
Beste Ziggo, sinds wij hebben geupgrade naar een snellere verbinding bij Ziggo hebben we steeds vaker last van een wegvallende verbinding. Vaak valt deze...
Ik heb in de Ziggo Connect Box alle apparaten in mijn thuisnetwerk (bekabeld of wifi) een vast IP-adres gegeven. Op de bovenverdieping staat een Ziggo Wi...
internet is niet goed
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.