Lage wifisnelheid Ubee EWV3200 Onopgelost
Beste mensen,De laatste tijd is internet veel belangrijker geworden in verband met thuiswerken. Het abonnement wat wij hebben is voor 250 mbps, wat via de kabel prima wordt gehaald. De snelheid via he...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste mensen,De laatste tijd is internet veel belangrijker geworden in verband met thuiswerken. Het abonnement wat wij hebben is voor 250 mbps, wat via de kabel prima wordt gehaald. De snelheid via he...
Ik heb al een tijdje de maximale internetverbinding, althans qua abonnement en kosten. Echter haal Ik maximaal 200 mbit met mijn Technicolor router. Waar kan dat aan liggen of Is deze router niet gesc...
Beste lezers,Ten einde raad klop ik graag bij jullie aan voor hulp. Mijn wifiverbinding is al jaren niet goed. Aangezien ik op dit moment veel vanuit huis aan het werk ben, heb ik besloten om TPLink D...
Sinds de aansluiting van de Ziggo Mesh zegt de Toon geen verbinding te hebben. Vraagt om wachtwoord, maar dan toch krijg ik een foutmelding met de verbinding.Via tandwieltje meshtechnologie uitzetten,...
Mocht je last hebben van traag internet of verbindings problemen dan is het voor mensen met Corsair ICUE software goed om eens te kijken wat je internet doet als je het uit schakelt, in mij geval zakt...
Sinds vannacht 1 uur komt mijn mail verstuurd via smtp.ziggo.nl niet aan.Zijn er nog steeds problemen met de mail?
Waarom is die laatste paar dagen de snelheid die moet 250mb/s zijn alleen maar 138.7/mbs waar zijn de betrouwbaarheid en stabiliteit van jullie dan. Ik betaald voor 250mb/s , niet zeggen over de kabel...
Hi. For few weeks I cannot use my internet. The speed is between 1.4 -2.3 Mbps. I check in the morning , during the day or in the evening. It always the same. It was not like this before. It happened ...
Contact met een techneut bij Ziggo, volstrekt onmogelijkbellen met 0900-1884 levert een menu op waar ik mijn vraag niet kwijt kan, verbinding verbroken. Dan maar kiezen voor de keuze ‘een nieuw produc...
Ik ontving bericht dat mijn email account geblokkeerd is omdat ik gehackt zou zijn. In de mail die ik ontving werd ik verzocht mijn wachtwoorden te wijzigen en dan zou de blokkade worden opgeheven. Ik...
Als je besluit een giga modem te nemen bedenk dan eerst of je de ellende wilt die ik en meerdere mensen hebben, tijdens het aanmelden gaat er van alles fout als je vrijgave er niet is en het kan dagen...
Ik heb het volgende probleem al maanden. Een aantal keer per dag valt het internet weg, terwijl het wifi signaal wel prima is. Ik heb inmiddels een aantal keer de helpdesk gebeld en die hebben de inst...
Mijn internetverbinding is soms traag en niet stabiel.Ook is het beeld op de tv soms blokkerig.Mensen die ik op bezoek krijg zeggen me dat de huisaansluiting niet helemaal tof uitziet,zou dat een oorz...
Sommige apps openen regelmatig zeer traag of niet op telefoon. We hebben giganet maar daar p gekoppeld de TP link demo M4 van Ziggo. Gemeten hebben we overall in huis ongeveer 350 mb tevens is alles a...
Via DynDNS heb ik een hostname gwennekers.mine.nu en op mijn pc heb ik een privewebsite.Nadat dit jaren goed is gegaan heb ik sinds een half jaar (ongeveer) een probleem. Ik kan mijn website niet meer...
Beste Ziggo en Community,Ik zit met een probleem met mijn verbinding. Hij is over het algemeen snel maar valt regelmatig (meerdere keren per dag) kort uit. Soms is alleen de data even helemaal weg, so...
Helaas, deel II van dit probleem.Eergisteren was ik nog verheugd te melden dat alles als een zonnetje liep dankzij de monteur Mohamed, maar sinds gisteravond is het probleem weer terug. Wanneer ik ver...
Ik heb drie deco m4 boosters geinstalleerd. Internet op rablets en iphones is geweldig. Maar op een van de twee tv’s ontvang ik nu geen youtube en netflix meer. Bekabeling is geen optie
Goedemiddag, Ik heb hier nu eigenlijk al enkele jaren last van, als ik bijvoorbeeld FIFA speel, dan voelt het spel zo stroperig aan, ik vraag dan aan mijn vrienden of zij hier ook last van hebben en d...
#teunAl weken lang de melding partial bonding US op modem pagina. Niks gewijzigd aan bekabeling, gewoon plots aanwezig, heb niet de snelheid waarvoor ik betaal hierdoor.Gelezen dat de waardes bij docs...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
41 | |
10 | |
8 | |
6 |