Poort 3306 staat dicht Onopgelost
Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.De ene keer staat hij open en de andere keer sponta...
Poort 3306 staat open volgens het modem ,maar als ik het opvraag bij een port checker staat hij dicht.De ene keer staat hij open en de andere keer sponta...
Can you someone help me understand if this report means that I have Router interference or if it means that the Ziggo Speed (wired into my router) is uns...
De netwerkspeler van mijn keus heeft geen wifi maar moet met een netwerkkabel worden verbonden. Hij komt bij de audioapparatuur in een andere kamer. Een ...
Het Ubee EVW3200 modem staat alweer jaren in onze meterkast. De laatste tijd valt de internetverbinding zowel bedraad als over Wifi regelmatig weg wat zi...
Ik heb op de eerste verdieping een tp-link utp hub zitten, en daar wil ik een deco m4 op aan sluiten.Neem aan dat vanaf de eerste verdieping naar zolder ...
rond 14:40 uur viel de verbinding weg tussen modem en mediabox next .ik kreeg de fout melding cs9994 .ik keek op het modem en de lampje met pijltjes knip...
Ik krijg deze melding middels een popup steeds bij mijn mailbox. Wat moet ik ermee? APPENDing to spam folder is forbidden (0.007 + 0.000 + 0.006 secs).
Goedemiddag,Ik heb een mail gehad dat mijn e-mail gehackt zou zijn, Ik heb het stappenplan(wachtwoorden) doorgelopen maar ben nog steeds geblokkeerd.. Ho...
Probleem opgelost, kan topic niet verwijderen ?
Heb sinds het weekend Sonos aangeschaft.Opstelling is een Beam en 2 Sonos One Sl.De 2 One's staan als Surround. Na 30 min gooit hij deze uit het netwerk....
Beste mensen,bij het zien van onze netwerkhistorie zie ik dat er in T1 86 time outs staan. Enkele dagen geleden waren dat er nog maar 6.bij het zoeken na...
Hey allemaal. Ik moet mijn DNS server weten. In de opdrachtprompt krijg ik mijn default gateway gevolgd door 2 erg bijzondere nummers. Ik kopieer hem nie...
Hallo, Ik kom onderstaande melding tegen in de Ziggo connect box. Wie weet waar dit vandaan komt?Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=118.34.80.111 MAC=...
Goede dag ziggo,voor mijn router heb ik adressen gereserveerd en instellingen gemaakt in de router (van ziggo). zodat ik van buiten op mijn server kan. N...
Beste, Vandaag heb ik de groene ziggo kabel ingekort (ong. 6m) daarna keurig gestript en alles aangesloten. Helaas kan het modem nu geen data verbinding ...
Hallo, ik wil portfowarden naar de poortnummers van PUBG (game)Op de site pureVPN staan deze nummers TCP: 27015-27030,27036-27037 en UDP: 4380,27000-2703...
Sinds enige tijd heb ik een deco m4 geïnstalleerd, dit werkt perfect op de telefoons en ipad. Mijn laptop (nieuwe HP met windows 10) maakt alleen verbind...
Sinds enige tijd is de Connectbox niet toegankelijk via WiFi. Ik wil graag kijken of alles goed staat, want af en toe wordt de internet snelheid beperkt ...
Ziggo safe online heeft een bestand verwijderd en daarmee ook mijn gehele calibre-app incl. Bibliotheek. Het gaat om TR/Crypt.Xpack. Het is onduidelijk o...
Simpele vraag voor jullie (denk ik): kun je de gebruikersnaam van Technicolor TC7210 probleemloos aanpassen van “Ziggo” naar “iets moeilijkers”?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.