Snelheids verhoging - wat moet ik vervangen? Opgelost
In verband met het voornemen een snelheidsverhoging an te vraagen , vraag ik mij af , wat van die ( oude ) aansluitmaterialen verandert moet worden .
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
In verband met het voornemen een snelheidsverhoging an te vraagen , vraag ik mij af , wat van die ( oude ) aansluitmaterialen verandert moet worden .
ik heb de wifibooster van Ziggo voor via de stroomdraden geïnstalleerd. het werkt prima behalve dat ik wel elke keer apart in moet loggen. ik heb de boos...
Ben docent en wil online lesgeven en vergaderen via Teams maar dat lukt niet. Internetsnelheid die hier behaald wordt is 17.8 Mb/s download en 4.7 upload...
deze week een nieuw kabelmodem gekregen.Ik heb mijn eigen IP-range die niet dezelfde is als die alvast in de modem aangebracht is. Voorafgaand aa het kop...
Tijd Prioriteit Omschrijving 19/12/2020 11:14:17 notice LAN login Success;CM-MAC=4c:38:d8:36:ac:2b;CMTS-MAC=00:17:10:91:53:1c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; 19/1...
Goedemiddag, Ons internet valt regelmatig weg. Kan dit te maken hebben met een verouderde modem? Technicolor TC7210 Model van 2015. Is het mogelijk om ee...
Avond, Wij hebben sinds een maand of 3 500mbit abbo.Werkte allemaal super tot 1 ½ week geleden ongeveer. Zit te gamen op mn ps4 pro en elke keer connecti...
Out of the blue valt mijn wifi om de haverklap weg. Even later doet het het weer. Zeer irritant.Ik heb alles al gecheckt volgens de aangegeven stappen. H...
op modem ubc1318ZG lukt port forwarding niet, aangezet naar ip adres (ip4) maar wordt niet doorgezet.
De connectbox blijft naar het resetten groen knipperen, tot 2 uur geleden hadden wij tv en internet en in een keer gaf hij de code cs2004 aan dat beteken...
Ik heb al sinds vorige week woensdag geen internet in Leiden. Op de storingspagina van Ziggo stond deze storing tot donderdag online, daarna verscheen hi...
Sinds kort een TP-link Deco M4. Helaas merk ik op de telefoon dat ie toch erg vaak de 2.4 GHz (snelheid 30) pakt ipv van de 5.0 Ghz (snelheid 225). Krijg...
Beste ,Ik krijg steeds de melding dat ik over 1 minuut (eerst 10 en dan 5minuten) mijn dagelijkse tijdlimiet bereikt heb voor het gebruik van deze comput...
Hallo, Tot mijn teleurstelling ben ik ontevreden met mijn ervaring met ziggo de afgelopen maanden.Ik heb een verbinding binnenshuis die continu weg valt....
Goedemiddag, Gisterenmiddag, op 4 januari heb ik telefonisch bij Ziggo mijn aanstaande verhuizing doorgegeven per 9 januari as. Helaas heeft men bij Zigg...
Eind 2020 snelheidsverhoging gevraagd van 250 naar 500. Nieuw modem zou worden opgestuurd.4 januari volgens PostNL, helaas niets, 5 januari volgens PostN...
Goedeavond, Sinds een paar dagen ervaar ik een paar nare problemen met betrekking tot internet verbinding, zowel bekabeld als wifi.Probleem beschrijving:...
Wifi box drop connection several time for a hour. I mean, not only internet but real wifi connection to the box either. So i need to restart it all the t...
Mijn website staat op onze NAS. Hoe zet ik een poort open op de ziggo router zodat ik toegang kan krijgen tot mijn webiste?Klantenservice inmiddels gespr...
mijn modem Ubee UBC1318ZG staat in bridge mode en is te bereiken via zowel 192.168.100 als 192.168.178.1dacht dat je 192.168.178.1 moet gebruiken als het...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
64 | |
19 | |
8 | |
4 | |
3 |
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.