Waarom is mijn e-mail inbox vol terwijl ik alle mappen leeggemaakt heb? Opgelost
mijn mailbox is propvol terwijl ik bijna alle mails standaard verwijder en vervolgens de prullenbakken leeg, zowel op webmail als op de apparaten. Ik wor...
mijn mailbox is propvol terwijl ik bijna alle mails standaard verwijder en vervolgens de prullenbakken leeg, zowel op webmail als op de apparaten. Ik wor...
Mijn internet valt regelmatig ff wegheb iig een oud abonnee overname punt zou dit graag vervangen willen hebben
Hallo, mijn internet Max verbinding (600/40) is na de snelheidsverhoging alleen langzamer geworden.Haalde ik vroeger zo'n 280/35 (ook al niet fantastisch...
Hallo,afgelopen dinsdag besloten het modem te resetten ivm doorvoeren van de nieuwe snelheid 300/30 (was 250/20 meen ik). Echter haal ik de nieuwe snelhe...
Mijn connectbox werkte vele maanden lang uitstekend, drie maanden geleden (ong) kwam daar de klad in, een maand geleden werkte hij weer uitstekend (zeer ...
Hallo, Sinds een paar maanden hebben we thuis een extra wifi booster gehaald (via stopcontact). Deze hebben we gehaald omdat het internet af en toe uitva...
Ik heb het probleem dat het netwerk de laatste in huis met regelmaat plat gaat. (4 stuks Deco x60, router functie, Connectbox TG2492LG-ZG, op bridgemodus...
Hallo,Ik had net iemand van Ziggo aan de lijn en we hadden het er ook over dat de laatste tijd onze wifi wat minder stabiel is dan normaal.Ze keek toen o...
Dag, Een aantal maanden terug hebben wij een Connect Box modem gekregen en in eerste instantie werkte dit prima (wifi was wel instabiel). Vorige week maa...
Hallo mede forumleden, Enige tijd geleden is er bij ons een voedingskabel van de straatkast vervangen. Door de defecte voedingskabel werkte het internet ...
Al enige tijd heb ik WIFI die niet goed functioneert, zo'n 5 meter hemelsbreed van de modem vandaan. Vanaf het AOP loopt er een coaxkabel naar een splitt...
Ik heb een vraag. Als ik nu een e-mail stuur of doorstuur staan mijn naam en die van mijn ex voor het werkelijke e-mailadres. Ik wil dit aanpassen of weg...
Sinds vandaag krijg ik de melding dat ik een abonnementscode moet invullen bij Ziggo safe online, deze is echter nergens te vinden en de registratie gede...
Ik heb een Cisco EPC3925 modem. De verhoging van 100/10 is nu 90/15.De download is dus niet verhoogt alleen de download. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi i.v.m. de mediabox next heb ik ook een nieuwe modem gekregen . Netjes alles volgens het boekje .prima .alles werkt na behoren modem staat netjes in b...
Goede middag.Ben geinteresseerd in deTP-LINK Deco M4(3-pack).Kun je deze ook krijgen met 2 pack. Gr. Stacey98
PS4 aangesloten gisteren en toen verscheen de Hon Hai Precision in mijn lijst met connecties. Als ik hem blokkeer doet de PS4 het niet meer. Sinds vorige...
Beste mensen van Ziggo . Hebben jullie enig idee wanneer de upload snelheden een stuk hoger worden naar bijvoorbeeld 100 of 200 Mb/s. Ik vind het prachti...
Ik had mijn modem gereset voor de hogere snelheden en nu kan mijn ps5 geen internetverbinding maken via LAN. PS5 geeft aan dat hij niet kan werken met ip...
Goedenavond, Ik zit met het volgende probleem; Ik heb een Cisco EPC3925 modem. Nu moet ik deze al regelmatig resetten omdat de wifi hapert. Tevens haal i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.