VPN geblokkeerd? Opgelost
Hallo, Door de situatie met het Coronavirus kan het zijn dat ik in de toekomst thuiswerk moet verrichten. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en zal op onze netwerk drives moeten komen. Het blijkt dat...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Door de situatie met het Coronavirus kan het zijn dat ik in de toekomst thuiswerk moet verrichten. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en zal op onze netwerk drives moeten komen. Het blijkt dat...
Ik heb 250 mbps internetsnelheid. Ik heb altijd mijn PC bedraad met mijn modem verbonden gehad en haalde bijna altijd met gemak 250 mbps. De laatste maanden doe ik dit onbedraad en via de speedtest ko...
Hoi allen, Ik heb dus een ax88u en een ac86u in aimesh mode, nu merk ik af en toe dat hij niet auto schakelt als ik boven ben, nu moet ik wel zeggen dat aimesh hier overkill is omdat we geen groot hui...
Ik heb de volgende mail ontvangen: Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft Ziggo geprobeerd het factuurbedrag van € 78,11 van uw abonnement te incasseren. Helaas is deze incasso geweigerd door de bank met...
Ik had mijn modem in bridged mode laten zetten door ziggo Dat was een paar maanden geleden en ik wil de Asus router gebruiken omdat ik daar :1- een VPN client op kan draaien2- Meerdere gasten netwerke...
Hallo, Ik heb per ongeluk de items verwijderd uit map Verwijderde items. Is het mogelijk om ze te herstellen. Ik gebruik Outlook 2016 versie.
https://tweakers.net/nieuws/164336/e-maildienst-incredimail-stopt-na-20-jaar.html?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=twk_nieuwsbrief E-maildienst Incredimail stopt na 20 jaar E-maild...
Beste community, Mijn setup thuis is als volgt: een Ziggo experiabox in de woonkamer die WiFi signaal uitzendt voor een appartement van circa 80m2. Vanuit de experiabox loopt er een lan-kabel naar een...
hi ziggo community ik ben nu weer klant bij ziggo nadat ik van kpn ben over gestapt . ik ben fanatiek gamer en speel het spel Apex legends. echter heb ik ook bij ziggo packet loss bij dit spel zowel o...
Hi hallo allemaal, ik ben nieuw. Iemand nog recente ervaring met Windows Mail en juiste instellingen? Mail wordt niet uitgestuurd. Groet, Marco
Op ons kantoor maken wij met meerdere mensen gebruik van een Ziggo aansluiting. Helaas is het zo dat als 1 van ons een groter bestand download alle overige diensten weggedrukt worden. Hierdoor worden ...
Ik heb de modem in bridge mode staan met daarachter een eigen firewall. Ik heb een paar port forwards staan naar interne servers waaronder een RDP port op een alternatieve poort (1988). Natuurlijk heb...
Ik probeer al dagen een Ziggo e-mail op mijn mobiel toe te voegen. Ben nogal een digibeet en wil maar niet lukken. Kies IMAP > en krijg na het invullen van mijn ww een melding kan geen verbinding make...
Ik heb meerdere keren per dag de situatie dat het internet wegvalt op verschillende apparaten. Er is dan nog wel verbinding met de wifi maar geen internet. Ik kan er niet achter komen wat de oorzaak i...
Hallo, Ik bezit de audioplayer Roon. Met de iPad als remote via WiFi kan ik deze player bedienen. Zolang als ik hiermee werk heb ik problemen met de verbinding. Op de communitysite van Roon heb ik het...
Wanneer ik op mijn @home mailadres een mail binnenkrijg met daarin een link naar 1 specifiek domein, dan wordt dit sinds 2 weken direct in de webmail naar de spammap geplaatst. Het heeft daarvoor 8 ja...
Als ik vanuit Outlook een mail verstuur naar mezelf, dan komt die nooit aan. Als ik bijv naar iemand een antwoord stuur, en mezelf ook toevoeg, dan komt de mail aan die ander wel aan, maar die aan mez...
Ik wil graag mijn chello mail koppelen aan mijn Gmail account. Mijn chello mail staat namelijk nog op de vaste computer die over een tijdje weg gaat. Ik wil mijn chello mail niet kwijt en hoorde dat j...
Na Windows 10 opnieuw te hebben geïnstalleerd kan ik niet meer op de computers in me netwerk komen, kan wel in me Mede8er en Nash komen maar niet meer op een computer in me netwerk. Heb alle aanpassin...
Ik heb een 150 mbit abb. Echter via WiFi 5g kom ik niet verder dan 50 mbit klopt dat?
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
52 | |
7 | |
7 | |
6 |