Gaat mediaboxxl na update dhcp uitdelen? Opgelost
Mijn mediabox xl was geconfigureerd dat hij geen dhcp uitdeelde.Gisteren een update gedraaid en ontdekt dat ik niet kan zien of die instelling is aangepa...
Mijn mediabox xl was geconfigureerd dat hij geen dhcp uitdeelde.Gisteren een update gedraaid en ontdekt dat ik niet kan zien of die instelling is aangepa...
Beste, Is er iets bekend over een algehele storing in omgeving Rijnmond Rotterdam? Tv, internet, radio, telefonie ligt eruit bij meerdere huishoudens.. o...
Op 29 maart brief gekregen van Ziggo dat ik over ongeveer twee weken een nieuw modem zou ontvangen. Huidige (Ubee-nog-wat) "past niet meer bij het netwer...
krijg de mededeling "uw ziggo account instellingen zijn verouderd
Gisteren ontdekte ik dat mijn site op “homedrive” niet meer toegankelijk is. Blijkbaar is Ziggo eenzijdig gestopt met deze “service” die onderdeel uitmaa...
Ik heb van Ziggo een driedelige tp-link deco set ontvangen. Het is vooral bedoel omdat iets verder van de connectbox af de wifi wel eens wat traag wil wo...
bij gebruik van microsoft teams met meerdere collega's krijg ik last van onderbrekingen en valt teams weg. download snelheid lijkt goed, maar als ik in h...
Beste leden, Sinds ik ben verhuist haal ik uit mijn draadloos netwerk van Ziggo, op het 2,4ghz netwerk, maximaal 104mbit/s. Op mijn vorig adres haalde ik...
Vanuit het boekhoudpakket E-boekhouden.nl versturen wij facturen/herinneringen etc. Echter sinds een week komen de berichten niet aan. Contact opgenomen ...
Beste,ik ervaar al langere tijd trager internet. enig idee waar dit door zou kunnen komen.ik vermoed de power waardes van de downstream channel Huidige s...
Dag allemaal,Een tijdje geleden heb ik mijn modem in bridge mode laten zetten. Voordat ik dat deed was zowel IPv4 als IPv6 geconfigureerd. Ik heb de help...
Ik heb de connect box van ziggo en to link deco s4 mesh. Beide kunnen functioneren als router, wat kan ik het beste doen. Ziggo in bridge of deco als acc...
Voor mijn nieuwe SMA omvormer van mijn zonnepanelen is het nodig dat er een aantal urls mijn omvormer kunnen bereiken of andersom ivm monitoring en het k...
met product compleet zou de snelheid 300/30 moeten zijn. bij ons echter 80/30 wat nu?
Ik heb een stuk software voor een meteo station (Cumulus) dat 24/7 draait en bestanden upload naar een server. Dat ging - al heel lang - tot 6 april 6u40...
Helaas is mijn oude probleem met Ziggo internet weer terug.(oude probleem: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Wegvallende-verbinding-T3-timeouts-en-Co...
Internet doet soms niet, daarna wel weer!
Hallo iedereen, ik heb het volgende probleem: mijn pc is verbonden met een ziggo WiFi booster via een kabel, mijn ps4 is verbonden met dezelfde WiFi boos...
Klopt het dat in Zwijndrecht een langdurige storing heerst en waarvan men bij Ziggo maar geen oplossing weet ?
Ik ben niet zo onder de indruk van de internetsnelheden die ik met Ziggo heb. 300 megabits /sec zou ik moeten halen, maar ik kom niet verder dan 70.Cisco...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.