Wifibooster Alleen-lezen Opgelost
Hallo ik wil graag een wifi booster kopen maar kan ik zonder ziggo een wifi booster van Ziggo kopen?
Hallo ik wil graag een wifi booster kopen maar kan ik zonder ziggo een wifi booster van Ziggo kopen?
Goedemorgen! Ik woon sinds een paar maanden in een nieuwe woning, waar ik het Ziggo-abonnement van de vorige bewoner heb overgenomen. De kabel komt aan d...
Hello,I bought an AmpliFi Home Set (the cube with the sleek design) and I am connected via ethernet cable with the Ziggo router.Everything seems working ...
Op 8 maart a.s. wordt voor mij sim only abonnement bij Hollands Nieuwe geactiveerd. Ik heb Ziggo Complete. Als ik Vodafone klant was geworden had ik grat...
Sinds het vervangen van mijn modem ondervind ik zeer regelmatig hoge latency tijdens het gamen. Om uit te sluiten dat het aan de game server ligt, laat i...
Sinds een tijdje merk ik dat de internetverbinding labiel is. Regelmatig blijkt de compal connectbox gereset te moeten worden om mijn (bedrade) verbindin...
Sinds afgelopen zaterdag heb ik mijn ziggo pakket binnen gekregen. Dit is ook meteen aansloten en alles werkte ook voor 2 uurtjes. Nu heb ik geen interne...
Hallo,Wij hebben 500mb down en 40mb up abbo. Echter hiervoor een pakket lager.Nu hebben we op de PlayStation 4 een cat 7 kabel rechtstreeks aangesloten o...
Hallo, Ik ben in het bezit van Tp link E4 en deze reiken niet verder dan plm 60 en 70 Mbit. Nu wil graag de TP link M4 aanschaffen via Ziggo maar kunnen ...
Ik heb een nieuwe laptop waar ik outlook op heb gezet. Nu blijkt dat als ik de mails op internet wis, ook al die mails op mijn laptop verdwenen zijn. Voo...
Mijn TC7210 draait al een paar jaar in bridge maar ivm mogelijke issues met de signaal kwaliteit, wou ik er weer eens inkijken. http://192.168.178.1 geef...
Beste,Ik heb ziggo safe online aangeschaft 3 dagen geleden.Maar om dat te activeren cq installeren, moet je eerst inloggen op f secure. Dat lukt echter n...
Zaterdagavond valt internet uit, maar ja, helpdesk gesloten. Zondagochtend gebeld, helaas moet monteur komen. Afspraak pas mogelijk na 11 (elf) dagen!!Zo...
Hello all, I've seen this issue crop up a few times. I'm trying to access my router settings in order to check my MAC filter settings (My XBOX Series S w...
Voor iedereen die problemen ervaart met het verzenden van emails, er is een wereldwijde storing bij SpamCop.https://forum.kpn.com/e-mail-10/spamcop-net-o...
Ik heb een connect box.Nu wil ik mijn foscam camera 8918w extern benaderen.Alleen lukt mij dat niet. Wie kan mij helpen? Draadloos werkt hij wel.
Goedemiddag, kan ik bandsteering een klein beetje hetzelfde zien als mesh wifi? Alleen dan vanuit hetzelfde access point? Ik heb een zgn. Wifibooster, de...
Bij ons thuis hebben wij problemen met de wifi (valt vaak weg) en de tv ontvangst is regelmatig slecht (van geen goed beeld tot alles weg). Zou het aan d...
Hoi, Sinds eergisteren heb ik mijn internetsnelheid verhoogd naar 500MB. Bedraad haal ik dat zeker. Via de wifi (mesh Deco M4) haal ik gemiddeld 350 MB d...
Door in mijn email account in te loggen zag ik dat er 14 mails in mijn SPAM filter zaten.Een aantal van December 2020 die ik niet gemist had maar ook een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.