F-secure inloggen lukt niet, ziggo safe online Alleen-lezen Opgelost
Beste,Ik heb ziggo safe online aangeschaft 3 dagen geleden.Maar om dat te activeren cq installeren, moet je eerst inloggen op f secure. Dat lukt echter n...
Beste,Ik heb ziggo safe online aangeschaft 3 dagen geleden.Maar om dat te activeren cq installeren, moet je eerst inloggen op f secure. Dat lukt echter n...
Zaterdagavond valt internet uit, maar ja, helpdesk gesloten. Zondagochtend gebeld, helaas moet monteur komen. Afspraak pas mogelijk na 11 (elf) dagen!!Zo...
Hello all, I've seen this issue crop up a few times. I'm trying to access my router settings in order to check my MAC filter settings (My XBOX Series S w...
Voor iedereen die problemen ervaart met het verzenden van emails, er is een wereldwijde storing bij SpamCop.https://forum.kpn.com/e-mail-10/spamcop-net-o...
Ik heb een connect box.Nu wil ik mijn foscam camera 8918w extern benaderen.Alleen lukt mij dat niet. Wie kan mij helpen? Draadloos werkt hij wel.
Goedemiddag, kan ik bandsteering een klein beetje hetzelfde zien als mesh wifi? Alleen dan vanuit hetzelfde access point? Ik heb een zgn. Wifibooster, de...
Bij ons thuis hebben wij problemen met de wifi (valt vaak weg) en de tv ontvangst is regelmatig slecht (van geen goed beeld tot alles weg). Zou het aan d...
Hoi, Sinds eergisteren heb ik mijn internetsnelheid verhoogd naar 500MB. Bedraad haal ik dat zeker. Via de wifi (mesh Deco M4) haal ik gemiddeld 350 MB d...
Door in mijn email account in te loggen zag ik dat er 14 mails in mijn SPAM filter zaten.Een aantal van December 2020 die ik niet gemist had maar ook een...
So, recently I switched to the Connectbox Giga and started seeing some really weird issues.At first, I had to disconnect and connect multiple times from ...
Hallo Forum,Mijn vraag is het volgende. We willen graag het internet van Ziggo gebruiken zodat we een beter signaal hebben. Daarbij dan ook telefoon en T...
kun je ipv6 ook uitzetten?van mijn werkgever moet dit uitstaan ik wil thuis gaan werken
Beste community-leden,In ons studentenhuis kampen wij al langere tijd (1-2 jaar) met een geheel wegvallende internetverbinding op alle apparaten. Soms ga...
Mijn Cisco modem valt regelmatig weg. Dan brand/knippert het ‘online-lampje’ oranje. Wifi doet het dan niet meer en de vaste computer ook niet meer. Al e...
Hoi, Het lukt niet om in huis op welke PC dan ook een snellere speedcheck te krijgen dan 180-190 Mbit download.Alles is bedraad, direct op de Zoggo route...
Ik zie op afbeeldingen dat de TV aansluiting een male connector moet zijn, maar dat is bij mij niet het geval. Is die in mijn connector wellicht afgebrok...
Hallo, Sinds een aantal weken heb ik last van hoge ping, voornamelijk tijdens piekuren maar ook af en toe overdag. Ik heb vervolgens Ziggo gebeld en gevr...
Hallo,Ik weet niet wat ik moet doen om toegang tot de NAS te krijgen. Connect Box is vernieuwde modem.Mogelijk heb ik hetzelfde probleem als op het forum...
The Wifi seems to be extremely instable so that (running speed tests) the download speed often remains below 5mbit/s. There are times where it seems to f...
Afgelopen maandag (20/7) de Ziggo Connectbox benodigd voor het Giganet ontvangen. Vanaf dat moment is het niet mogelijk om deze nieuwe modem geactiveerd ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.