Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

E-mail ophalen mislukt Opgelost

Sinds vanmorgen krijg ik bij het mail ontvangen op mijn Ipone de melding“E-mail ophalen mislukt.De E-mailserver ‘imap.ziggo.nl’ reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in ...

KaJa door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht vast bellen Opgelost

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu 3 maal in de week bij opstarten computer de modem uit en aan moet zetten voordat de zaak het weer doet. Ik vind het zeer storend dat ik dan niet kan telefoneren. ...

Bridge mode Opgelost

Zojuist mijn Ziggo TC7200 modem in Bridge mode gezet om mijn eigen wifi-router te kunnen gebruiken en eventuele storing te vermijden. Ik zie alleen het wifi signaal van mijn TC7200 nog steeds. Dat zou...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen