Wifiboosters - Printer niet meer bruikbaar Alleen-lezen Opgelost
Ik heb mijn router vervangen door drie wifiboosters maar nu kan ik mijn printer (HP 3070B611) niet meer via wifi gebruiken. Als ik de procedure volg via ...
Ik heb mijn router vervangen door drie wifiboosters maar nu kan ik mijn printer (HP 3070B611) niet meer via wifi gebruiken. Als ik de procedure volg via ...
Wij zijn al heel lang klant bij Ziggo en we hebben al heel lang een Motorola modem, hier zit geen wifi in en we hebben een router daarop aangesloten maar...
Morgen heeft Ziggo werkzaamheden in onze wijk.Hierdoor is er de hele middag geen internet mogelijk. Heel vervelend, als je thuis moet werken en je kids o...
Goedendag, Zoals het onderwerp doet vermoeden verkiest mijn telefoon zeer vaak de 5G ipv mijn Wifi. Uiteraard gebruik ik liever wifi wanneer ik thuis ben...
Hallo, ik heb een connect box van ziggo met een abonnement van 250 mb. Als ik de modem in router heb staan dan krijg ik, bekabeld bijna 250 mb bij de spe...
Ik heb verschillende topics in de community gelezen, maar ik kan niet echt beoordelen wat ik in mijn situatie moet doen. Ik moet voor mijn werk VPN gebru...
Mijn internetverbinding werkt sinds vanochtend niet meer. In eerste instantie leek mijn connectbox modem defect (alle lampjes waren en bleven uit, ongeac...
Hoi, De laatste paar weken valt steeds vaker de wifi verbinding weg. Bekabeld doet het internet nog wel. Maar zeker 's avonds valt regelmatig even de wif...
Wifi via router werkt niet meer.
Hallo,Ivm de nieuwe wifiboosters van Ziggo, wil ik de huur van de oude zwarte bekabelde booster opzeggen.
Ik heb een nwe computer gekocht en de gegeven van de oude via PCMover overgezet van de oude naar de nwe. Hierbij is ook het programma Outlook 2013, wat i...
Serverfout: 530 Je moet eerst inloggen als je poort 25 gebruikt
Beste Ziggo, Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik een honeypot inzetten om te kijken wat er binnen komt en op basis daarvan regels maken. Echter als dit s...
Sinds afgelopen week kan ik geen mail meer versturen via een SMTP server van Argewebhosting. Ik maak daar gebruik van een eigen mail domein via IMAP. Het...
Ik heb een " probleem" met de snelheid van mijn AP die ik aangesloten heb op de connectbox giga. Ik heb daarvoor een document bijgevoegd met wat metingen...
na lokale stroomstoring geen internet/tv en telefonie meer. groene balkje blijft knipperen op conectbox. groene Wi-Fi symbooltje brand continu groen. Mee...
1)Wat is het probleem? Vpn verbinding disconnection na max 31 minuten.(nadat je verbinding hebt gemaakt, disconnect vpn programma in Win 10 zichzelf en b...
Hi, Ik wil graag gebruik maken van port forwarding, maar kan niet bij de instellingen op mijn Connectbox. Na even zoeken kwam ik erachter dat dit komt do...
Goedemiddag, Sinds afgelopen zaterdag werkt op onze iPhones het internet van Ziggo niet/slecht. Hij heeft voortdurend volledig verbinding maar geen berei...
Ik heb meerdere (verschillende) camera's (wifi en lan) waarvan het signaal wordt tegen gehouden door de firewall van de connectbox. Indien ik de firewall...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.